Ja by som taký výlukový cesťák pre linku 39 mal vo Worde spracovaný za dve hodiny (možno aj menej). Tak nech sa nevyhovárajú, že je to neviem ako náročné. Výlukový CP môže byť kľudne aj improvizovaný, nemusí mať nutne rovnaký formát ako bežný CP, ale hlavne, aby na zastávke visel.
A keď nevedia nahrať do palubákov výlukové CP, tak aspoň mohli dôsledne informovať vodičov, aby si nastavili správny cieľ.
Akou náhradnou súpravou tie vlaky budú vedené? Žeby k nám z Maďarska na S8 prišlo niečo čo sme tu ešte nemali? Skôr však predpokladám, že v skutočnosti to bude taký istý naftový motorák ako dnes, lebo niečo elektrické (napr. Ventus z Gysev) by na elektrinu cez Rusovce neprešiel?
Ozaj ale súprava zložená z elektrickej lokomotívy a vagónov ako na EC cez Štúrovo by mohla ísť cez Rusovce aj administratívne takmer okamžite, nie? Alebo iba naftová lokomotíva s vagónmi by bola možným dočasným riešením? Teda vozeň by stačil iba jeden, ale to by sa zas neoplatilo - lokomotíva iba jeden vozeň ťahať... Už sa v tom strácam. ?
Tipujem, že budú opravovať to o čom som dávnejšie písal v predposlednom odstavci v mojom príspevku #224244
Za takéto veci by im najmä malá hroziť tučnučká pokutička v správnom konaní pre nedodržanie povinností dopravcu. Lenže ak je správny úrad pre cestnú dopravu magistrát alebo krajský úrad, tak vrana vrane oko nevyďobne.
Nie je tu nejaky pravnik, ktorý by precital zmluvu medzi mestom a DPB a nasiel cast, ake pokuty maju za taketo lapsusy (vratane zakonov)? A nasledne tlacil na magistrat aby DPB podla toho aj pokutovali?
Lebo dovtedy na to budu dlabat, dokym ich to nebude boliet a mesto to bude ignorovat... A nehovorte mi, ze v takej Viedni tiez nemavaju 15-20 vyluk cez leto, a WL by si takto dovolil ignorovat vsetko okolo toho...
Autorovi tej odpovede by som zelal pracovat tri dni v nejakej sukromnej firme, ktora nezije z toho ze jej magistrat posiela peniaze za nicnerobenie. V normalnej firme ked je vela roboty, tak sa holt proste ten tyzden-dva maka. Nech mi nikto nehovori ze spracovat data pre jednu vyluku do palubakov + na web (co by mali byt tie iste data keby DPB netrval na tom ze na weby pojdu ine, casto nespravne a nekompletne, data) je robota na viac ako jeden pracovny den. Ja som ten palubakovy format videl, aj keby to hned robili manualne tak vacsinu veci musia zvladnut za jeden den tvrdej prace.
Informovanie cestujucich o tom ako to jazdi je jedna z najdolezitejsich uloh podniku hned po samotnom jazdeni. Co to ma byt ze napr. pocas nedavnej vyluky v Devinskej, kedy si z VW2 isiel posledny spoj o hodinu a pol skor ako bezne, vsetky systemy veselo ukazovali ze 23:55 ten bus ide? Ked sa na to niekto spolahne tak potom co?
Nehovoriac o trojtyzdnovej (!!!) vyluke v Ruzinove, kedy vsetko od ich webu po Google Maps zobrazuje nezmysly. Ako ma potom clovek prestupit do MHD ked ani taku elementarnu vec ako vyhladanie spojenia nema k dispozicii?
Opakovane len dokazuju ze na klucovych poziciach maju bud neschopnych, alebo flakajucich sa ludi a manazment nedokaze alebo nechce nastavit vnutrofiremne procesy tak aby fungovali aspon elementarne veci.
Donekonecna len "neda sa to", ked kazdy kto vystrcil nos z Bratislavy ma moznost vidiet ze sa to da.
Vážení, tak takto to funguje v DPB. Oni o tom vedia a ani sa to nesnažia vyvrátiť ?
Dobrý deň,
doleuvedenou správou zo dňa 24.07.2018 (pod. č. 15616/2018, #62/2018 zo dňa 25.07.2018, po výzve doplnená dňa 25.07.2018 pod. č. 15617/2018) bola Dopravnému podniku Bratislava, akciová spoločnosť (ďalej len „DPB“) elektronickou poštou na adresu vnutorna.kontrola@dpb.sk , doručená žiadosť, ktorou žiadate o poskytnutie informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Infozákon“) cit.: „Otázka 1. Ako je možné, že vozidlá linky 39 dňa 24.7. jazdili na transparentoch s cieľom Ostredky súhvezdná miesto cieľa Avion Shopping park.? Otázka 2. Ako je možné, že v dostatočnom predstihu neboli na zastávkach dotknutých liniek vyvesené výlukové cestovné poriadky? A neboli tam ani dnes, teda v čase výluky? Otázka 3. Neprekáža vedeniu dopravného podniku, že sa takéto situácie neustále opakujú? Nemá byť náhodou v dopravnom podniku zodpovedná osoba, ktorá má na starosti správne označovanie vozidiel a označenie zastávok výlukovými cestovnými poriadkami? Ak áno, prečo ešte nebola zjednaná náprava napriek niekoľkým sa opakujúcim pochybeniam? Bude sa to stále opakovať aj pri iných výlukách ?“
Požadované informácie žiadate doručiť na e-mailovú adresu:
DPB ako povinná osoba podľa § 3 ods. 2. Infozákona, poskytuje nasledovné informácie:
V súčasnej dobe, keď DPB eviduje týždenne jednu zmenu organizácie dopravy - opravy komunikácií, výstavba Mlynských Nív a výstavbe D4R7 sa snažíme pri každej mimoriadnej situácii informovať cestujúcich v čo najväčšej možnej miere. Žiaľ, z množstva zmien nie sme fyzicky schopní ku každej zmene spracovať aj cestovné poriadky.
Pre ucelenú informáciu uvádzame, že v tomto období máme viac ako 15 práve prebiehajúcich mimoriadnych odklonov na území celého mesta, ktoré sa dotýkajú mnohých liniek a zastávok MHD.
Toto všetko má dopad na kvalitu poskytovaných dopravných služieb, čo si uvedomujeme, ale skutočne nie je možné, a zmysle platnej legislatívy ani potrebné pri krátkodobých zmenách, vytvoriť nový grafikon, nahrať ho do všetkých vozidiel, vytvoriť cestovné poriadky, spracovať vozidlovú informatiku, nahrať ju do všetkých vozidiel, atď...
Zároveň informujeme, že v mnohých prípadoch sa zmeny riešia vo veľmi krátkodobom časovom horizonte na hranici operatívneho riadenia, pričom počet pracovníkov určených na tvorbu grafikonov, vozidlovej informatiky, roznos/lepenie informácií a pracovníkov starajúcich sa o zastávky je limitovaný a najmä v dovolenkovom období obmedzený, preto môže nastať situácia, že nie vždy budú informácie, alebo materiály v 100% stave, tak ako to požadujete.
Moje vikendove skusenosti su take, ze vacsina vodicov respektuje stop ciaru, pripadne ak vidia trolejbus, tak zacuvaju (ak sa da). 3x som videl policajtov a ti ani raz nerespektovali. Trolejbus si nadbieha az na elektrickovy pas, lenze to cyklisti za trolejbusom pochopia tak, ze ho mozu sprava obehnut a vznikaju kolizie. Ak si vodic trolejbusu nenadbehne, alebo auta nestoja na stop ciare, tak je to o hubu sa vytocit.
Má niekto skúsenosti ako funguje odpočka zo Špitky na 29. augusta? Išiel som tadiaľ asi 8x, ale nikdy som nemal šťastie na trolejbus. Každopádne, tú zasunutú stopčiaru nerešpektoval nikto. Bere tam troflík obrubník, alebo si nadbieha do protismeru, alebo ako to tam funguje?
Neviem preco, ale cital som to ako "35 kusov vysokopodlaznych klbovych autobusov" a musim sa priznat, ze az tak divne mi to z nejakeho dovodu neprislo ?
A bude stacit iba 35 kusov? Ked sa vyradia posledne vrakosy a pomaly sa zacne uvazovat nad vyradenim prvych 40 kusov (prvej serie) SORiek - do toho mozno casom postupne vyradovanie Capacity (ale to skor o take 4-5 rokov) + rekonstrukcia Karlovej Vsi tak to nemusi byt dost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ
A keď nevedia nahrať do palubákov výlukové CP, tak aspoň mohli dôsledne informovať vodičov, aby si nastavili správny cieľ.