Stacilo im nadat ocividne. Lebo byvali aj celodenky 9/3 a 9/4 s K2S a tie chytali spoje 7:40 z Karlovky a to bola sardinkaren vyborna. Tak potom uz dali na obe sluzby supravy.
Vďaka za odpoveď.
Nemám pocit, že by bola 95-ka slabo vyťažená, bez ohľadu na to, či sú prázdniny alebo nie. Na Farského sa vždy kopili ľudia, nehovoriac o tom, ak pár minút mešká električka... ?
Je tu k tomu správa. Kedže nechceli kvôli slabému vyťaženiu L95 rozbiť interval k električkám tak to vyriešili podobne ako pri L94 v minulosti.
Dali tam kraťase a na L50 klobásy a tam aj patrične oslabili interval. Večer dokonca až na 20 min.
V článku sa spomína nový osobný vlak do Kvetoslavova. Potom som pozrel CP trate 131 pred a po 16.7.2018. Z porovnania oboch CP mi vyplynulo:
Os 4339 do Komárna je v "x" skrátený len po Kvetoslavov, cez víkend bez zmeny
REX 1777 do Komárna bude vedený len v "x" (predtým denne)
Os 4350 z Kvetoslavova do BA pôjde len v "x" (predtým denne)
Tak ja neviem či dobre vidím, ale mne sa naozaj zdá, že došlo naopak k redukcii. Ak je to tak, potom naozaj neviem pochopiť, ako mohli uvedenú zmenu odprezentovať ako "zavedenie nového vlaku".
Sice je v mode vsetko hejtovat, avsak mne to neda.
Dnes som bol v predajni DPB na Hodzovom namesti. Rad by som pochvalil pristup pracovnicky za okienkom. Bol som "komplikovanejsi zakaznik" - v plane bola nova BCK s odfotenim, presunutie kreditu elektronickej penazenky zo starej karty, nakup knizky a omrknutie reklamnych predmetov). Napriek poobednej spicke, fronte co blokovala cely podchod a len dvoma otvorenymi okienkami ma pani obsluzila profesionalne a s usmevom. Necitil som sa ze ju otravujem, vsetko ukazala, vysvetlila, dokonca sa opakovane uistovala ci trafim na Olejkarsku kvoli presunu kreditu.
Z predajne som vdaka zanietenej pracovnicke odchadzal s dobrym pocitom a dobrou naladou. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dupe
Dnes som bol v predajni DPB na Hodzovom namesti. Rad by som pochvalil pristup pracovnicky za okienkom. Bol som "komplikovanejsi zakaznik" - v plane bola nova BCK s odfotenim, presunutie kreditu elektronickej penazenky zo starej karty, nakup knizky a omrknutie reklamnych predmetov). Napriek poobednej spicke, fronte co blokovala cely podchod a len dvoma otvorenymi okienkami ma pani obsluzila profesionalne a s usmevom. Necitil som sa ze ju otravujem, vsetko ukazala, vysvetlila, dokonca sa opakovane uistovala ci trafim na Olejkarsku kvoli presunu kreditu.
Z predajne som vdaka zanietenej pracovnicke odchadzal s dobrym pocitom a dobrou naladou. ?