Podobnú prepadlinu na Račianskom mýte riešil magistrát niečo vyše 3 roky. Vzhľadom na počet spojov na Račianskom mýte vs ŽST Petržalka odhadujem opravu tejto prepadliny okolo roku 2030... ?
Na zastávke ŽST Petržalka smer mesto je prepadlina veľká asi meter štvorcový a hlboká bude už aj 20cm. Hodla sa s tým niečo spraviť? Uvažujem, či to nie je rovno na trestné oznámenie z dôvodu ničenia verejného majetku...
Ad 2:
Ak vieš že aktuálne nie si žiak (máš po maturite) a ani študent, lebo ešte nezačal akademický rok (začne až 1.9.), tak z toho logicky vyplýva, že len za celé cestovné.
No, nanajvýš 2x za hodinu. Stále je to podľa mňa o ničom. Hlavne by ma zajímal ten dopyt ľudí zo Záhorskej do Dúbravky... najmä keď do Borov už dnes jazdí bezplatný Bory bus.
Áno to úplne s Tebou súhlasím. Ale keď sa bavíme o jazdnej dobe na cestovnom poriadku, tak ja mám na mysli pokiaľ niekto cestuje bez prestupu. Tam je to jednoznačné a veľmi ľahko dokázateľné.
Tá električenka tiež nie je taká istota. Vo vlaku mi včera vlakvedúci zistil, že mi nefunguje karta (BMK, ako platobná bez priblémov, len čip emtrestu v nej vypovedal), ale mal to v paži. Ale hneď som šiel do DPB na Vinohradoch, pani zistila to isté, ale podľa čísla karty vedela overiť, že mám platnú električenku ( načo su dobré čipy???)). Že duplikát mi vydajú len na Olejnej. Ale že si mám kúpiť lístok aby som nedostal zbytočne pokutu...
Na Olejnej pani zistila to isté, len sa jej nepodarilo vydať na viac pokusov za 2 hodiny duplikát, ktorý mám používať, kým mi príde nová BMK. Takže mám prísť na druhý deň. Možno to už pôjde.
Pri ceste bez prestupu to revizori davaju v pohode (vlastna skusenost). Pri prestupoch je problem vacsi, lebo su zial zle skoleni (v rozpore s predpismi). Ja sa riadim PP, ale ked sa rozhodnu nan kaslat tak mne je to v zasade jedno - medzi dvomi kontrolami revizorom na tej karte pretocim 150+ eur tak ak sa DPB niekedy rozhodne ze pre nich PP neplati, tak nebude platit ani pre mna, pokutu sice zaplatim ale prestanem platit cestovne a este aj usetrim.
Ako neatraktívna? Omyl, naopak veľmi atraktívna linka pre tupých voličov a ešte tupších kandidátov, ono sa už zas zvolebnieva, treba myslieť ako? Treba myslieť politicky!!!
Rozmíte Halík, politicky.
Záver: úpne rovnaká nesystémová sprostosť ako bola a-97 súdruha Kríža, ktorý vyzbieral podpisy od 2000 dôchodkýň a dôchodcov. Táto srandička stála okolo pol Mega € z rozpočtu nás všetkých a čo sa stalo? Nič...
To je taká pekná hypotéza, skús to v praxi, hlavne keď tak zo dva razy prestupuješ a mešká Ti už hneď ten prvý voz, v dôsledku čoho stratíš v mieste prestupu prípoj...
...keď sa to zopakuje aj pri tom druhom prestupe, tak vysvetľuj...
Dohľadateľné to samozrejme je, len už vidím ako sa to skončí:
Trtolín Ti vypíše záznam o "tarifnom zistení" a Ty si to môžeš ísť naháňať cez beusácke DAT-ky.
Vec o ktorej bežný cestujúci ani netuší a tak s mierne horkastým pocitom na jazyku zaplatí pokutu.
Preto treba čo? Preto treba mať električenku a máš po probléme.
Valec