Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mojko #226876:
Predpokladam, ze v momente, ked imhd bude disponovat policajtom, tak ho tam postavi...
Reply on: Mojko #226876:
aj linky číslo 4. sa to týka
Linka 3 smerom na Šafárikovo námestie - konkrétne zastávka Kamenné námestie. Prosím Vás môžete tam postaviť policajta, nakoľko niektorí vodiči, ale aj cyklisti nevedia, že keď tam zastaví električka, tak majú ostať stáť. Oni ako také teľce idú aj pomedzi ľudí. Urobte s tým už konečne niečo.? ?
Reply on: Ike #226869:
Lenže sa bavíme o špičkách v piatky a nedele a vtedy by si tam miesto nenašiel ani ty.
V bežné dni sa to ešte dá.
Reply on: Miro #226872:
Tu: https://goo.gl/maps/uhpkX4zp4Ao

Ale dnes to vyzerá inak. Kedysi tam boli pánmi taxikári, dnes tiež občas stoja na tých K+R miestach, ale zvyčajne sa tam dá vždy nájsť miesto. Teda ja som zatiaľ vždy našiel.

Sú tam dva jazdné pásy, v jednom máš parkovanie na 5 minút, druhý slúži na okamžité naloženia vyloženie. Je potrebné povedať, že to robí tak asi jedno auto zo 40, ktoré na stanicu vojdú.
Reply on: Ike #226869:
Na druhej strane, veľa krát na K+R parkujú taxikári, mne osobne sa už 2x stalo že som nemal kde zastaviť kvôli nim a okrem nervov po výmene názorov som nedosiahol nič. Viď straší článok https://bratislava.dnes24.sk/galeria/obratisko-pred-hlavnou-stanicou-50760/fotografia-1?articleId=213928
Reply on: Ike #226869:
Kde presne je to K+R parkovisko? Ja o ňom neviem, vždy parkujem na tom platenom v strede.
Reply on: Ike #226869:
To je ale o tom, ci píse Igor. Stacilo by kazdemu parking-anywhere-button-vodičovi vystaviť ucet za parkovne vo vyske 60,-€ a casom to pochopia.
Reply on: Ike #226869:
kontakte = kontraste
Reply on: S499.1023 #226868:
Ono fór je v tom, že tam K+R je. Ja tam chodievam po manželku a občas vybehnem aj na nástupište, hoci nemá žiadne kufre. Pointa je v tom, že to K+R je takmer vždy prázdne, čo je v kontakte s parking-anywhere-button-vodičmi, ktorí sú roztrúsení kade tade po kreténprintoch a blokujú MHD.

Aj keď to vyznačenie je urobené tak bratislavsky, jednak asi projektant asi nechcel, aby o tom niekto vedel a jednak to zaniká v reklamnej džungli.
Reply on: birch #226862:
Chcelo by to v priestore obratiska spraviť K+R (zastavenie na 3 minúty) a v strede obratiska zaviesť vysoko progresívnu sadzbu, ako to býva na letiskách - prvých 10 minút zadarmo, prvá polhodina za euro, ďalšia za dve etc., pričom by sa kontorlovali opakované vjazdy. Toto všetko sa dnes už dá riešiť technikou, má to každé modernejšie nákupné stredisko.
Len to postávanie na nelegálnych miestach by musela riešiť intenzívnym dozorom napr. hrdinská mestská polícia.
Reply on: zezel #226864:
Máš pocit, že na stanicu chodia ľudia na záchod? Ja nenechám svoju manželku s dvoma deťmi a troma kuframi tlačiť sa do natrieskaného autobusu, ak to môžem vyriešiť inak.
Reply on: birch #226862:
Určite by na začiatok stačila aj polícia alebo dispečer DPB , ktorý by nedovolil zastavovanie v priestore obratiska. Na začiatok piatky a nedele poobede.

Takto stačí že je obratisko trolejbusov chvílu prázdne a už tam je auto, ktoré síce len vykladá rodinu či kolegov ale trolejbus za ním stojaci vyblokuje komplet vstup do obratiska aj pre busy ktoré chcú ísť už na odchod.



Reply on: birch #226862:
Staci zmenit zmyslanie a potlacit potrebu vozit sa autom aj na zachod
Vie niekto prečo linky 4 a 3 opať zastavujú na Kamennom nám.v pôvodnej polohe pred tescom - v smere jazdy do Dúbr./Petrž.?
Reply on: david1 #226858:
Zaujímavá téma. Keď si to zhrnieme, tak v priestore pred stanicou uprostred obratiska a pri výstupisku trolejbusov môže byť tak 25 miest.

- To je dostatočne veľa na vyloženie cestujúcich a ich batožiny pri odchode a naloženie cestujúcich a ich batožiny po príchode, ak už sú nachystaní v priestore parkoviska.
- Ale nie je to dosť na to, aby posádka auta šla cestujúcich odprevadiť na stanicu alebo čakala na nich pred príchodom vlaku.

Otázka teda je, ako motivovať vodičov, aby na stanicu prišli iba na čas nevyhnutne slúžiaci na vyloženie a naloženie cestujúcich. Čo by ste navrhli?

Mne napadá, že by:
- V priestore vedľa výstupiska trolejbusov bolo striktne vyžadované iba naloženie / vyloženie bez akéhokoľvek zdržania
- V priestore uprostred obratiska bola veľmi vysoká sadzba za parkovanie, aby vodiči mali možnosť tam počkať, ale vysokú motiváciu čakať krátko. Pričom by bolo možné sadzbu prispôsobiť konkrétnemu dňu a hodine (napr. v nedeľu ráno bude sadzba nízka, v nedeľu podvečer zase extrémne vysoká)
- Celý priestor by bol striktne kontrolovaný políciou (alebo parkovacou službou platenou z výnosov z parkovania?), aby vodiči nečakali na nepovolených miestach

Aký máte lepší nápad, ktorý by bol aj prakticky realizovateľný s minimálnymi investíciami? O parkovacom dome síce snívať môžme, to je tak ale všetko 😞
Reply on: Mike #226860:
Lebo píšu o obchádzke cez II/505. To je okolo VW. Ale neviem.
Reply on: Ike #226859:
To by nemalo byť úplne uzavreté, ak som dobre prečítal ten oznam. Iba jednopruhové úseky riadené prenosnou CDS.

Ale od pondelka bude úplná uzávierka tunelíka, k tomu už vieme organizáciu MHD a čoskoro sa objaví aj na imhd.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.