Zas netreba zabúdať na jazykovú bariéru. Nie všetci sú natoľko ambiciózni, aby sa učili po nemecky. No a niekto z okolia Užhorodu vo veku 50+, ktorý je v existenčnej kríze, tak tomu aj Bratislava príde vhod.
A ešte doplním, že pri tvorbe prázdninového CP linky 7 opäť nastavili odchody tak "geniálne", že z Vinohradov pôjde 3 min po linke 3 (reálne menej, keďže 3 zvykne meškávať) a opačne zasa z Poštovej v závese za linkou 5.
Ale ako tak pozerám CP liniek 3 a 5, tak smerom do Rače by museli posunúť aj jednu z nich (čím by sa rozhasili preklady so všetkými linkami), lebo ak by išla linka 7 až po linke 5, tak by z Blumentálu boli odchody 05 07 08 15 17 18 ...
/Práve preto už mali spraviť zastávku Farského 84/95/99 v tom odbočovacom pruhu, keď tam sú 3 pruhy. Tam pokojne mohla čakať na zelenú s otvorenými dverami. Tým by bol aspoň jeden prestupný smer elegantne vyriešený.
O "projektovanej" odbčke v oačnom smere a zastávke pri električkách asi nie je reálne ani snívať...
Asi sa boja odchody vodičov ku konkurencií, ktorá k 1.8. zvyšuje hodinovú mzdu na 7,37 ... A keby niekto chcel seknúť s vozením frflajúceho substrátu, tak nábor nových vodičov robí aj OLO ...
70, 78, 87 - intervaly ranná špička 12, sedlo 20 a poobedná špička 15 min. Dobré je, že je to balík liniek,ktoré majú spoločné úseky a teda sa prekladajú. Horšie je že dochádza k predlžovaniu intervalov a podľa tej nórskej štúdie čo tu imhd onehdy dávalo, je krajný interval, koľko sú ľudia ochotní čakať, 15 min.
Tých 20 min je už trochu moc a zvlášť, keď napr. na Prístavnej je samotná 87 ...( samozrejme aj za tú 70 určite Biskupičania neprídu poďakovať ...). Kiež by to plne reflektovalo znížený stav vodičov a zriedené intervaly boli záruka, že celý júl aj august bude 100% výprava ?
A zasa trefa do čierneho, preferencia individuálnej dopravy pred hromadnou dopravou. Fakt super, odstavím električky na desiatky minút, a debilných IADčkárov nechám veselo jazdiť. Toto nie je Bratislava, ale Autoslava. ?
Tri minúty by som aj uveril no deväť je fakt prehnané. Problém pri týchto križovatkách je, že po prejdení električky sa vráti do cyklu , ktorý beží na pozadí čiže môže kludne pokračovať zelená v hlavnom smere, ktorá je najdlhšia . Následne zase môže prichádzať električka z druhého smeru, ktorá zase aktivuje preferenciu.
Toto sa deje aj v Petržalke. Nieraz mi kvôli tomu ušla električka lebo sa L99 z Ovsišťa nevedela dostať cez križovatku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
O "projektovanej" odbčke v oačnom smere a zastávke pri električkách asi nie je reálne ani snívať...