/Práve preto už mali spraviť zastávku Farského 84/95/99 v tom odbočovacom pruhu, keď tam sú 3 pruhy. Tam pokojne mohla čakať na zelenú s otvorenými dverami. Tým by bol aspoň jeden prestupný smer elegantne vyriešený.
O "projektovanej" odbčke v oačnom smere a zastávke pri električkách asi nie je reálne ani snívať...
Asi sa boja odchody vodičov ku konkurencií, ktorá k 1.8. zvyšuje hodinovú mzdu na 7,37 ... A keby niekto chcel seknúť s vozením frflajúceho substrátu, tak nábor nových vodičov robí aj OLO ...
70, 78, 87 - intervaly ranná špička 12, sedlo 20 a poobedná špička 15 min. Dobré je, že je to balík liniek,ktoré majú spoločné úseky a teda sa prekladajú. Horšie je že dochádza k predlžovaniu intervalov a podľa tej nórskej štúdie čo tu imhd onehdy dávalo, je krajný interval, koľko sú ľudia ochotní čakať, 15 min.
Tých 20 min je už trochu moc a zvlášť, keď napr. na Prístavnej je samotná 87 ...( samozrejme aj za tú 70 určite Biskupičania neprídu poďakovať ...). Kiež by to plne reflektovalo znížený stav vodičov a zriedené intervaly boli záruka, že celý júl aj august bude 100% výprava ?
A zasa trefa do čierneho, preferencia individuálnej dopravy pred hromadnou dopravou. Fakt super, odstavím električky na desiatky minút, a debilných IADčkárov nechám veselo jazdiť. Toto nie je Bratislava, ale Autoslava. ?
Tri minúty by som aj uveril no deväť je fakt prehnané. Problém pri týchto križovatkách je, že po prejdení električky sa vráti do cyklu , ktorý beží na pozadí čiže môže kludne pokračovať zelená v hlavnom smere, ktorá je najdlhšia . Následne zase môže prichádzať električka z druhého smeru, ktorá zase aktivuje preferenciu.
Toto sa deje aj v Petržalke. Nieraz mi kvôli tomu ušla električka lebo sa L99 z Ovsišťa nevedela dostať cez križovatku.
Jasné,že zveličený článok ? ja som maximálne na každej menovanej križovatke stál maximálne 4 minúty pri odbočovaní vľavo.A ďalšia vec keď sa električka blíži ku kriťovatke tak autá idúce rovno (zároveň s električkou majú zelenú) tak nerozumiem či je zaťažko niekomu ísť o križovatku ďalej a tam odbočiť lebo s vlastnej skúsenosti viem,že na prvej križovatke je červená vľavo a na ďalšej je zelená pretože električka je ďaleko.A je jedno ktorým smerom idem.Ja tam nikdy nemám problém a keď sa moc ponáhľam a idem z vrchu (okolo ulíc Homolova,Tranovského) tak to strihnem krížom cez starú Dúbravku (zo Štepnej cez Pod záhradami).A keď idem hore tak cez Alexyho a tam už to závisí kam potrebujem ísť a podľa toho sa rozhodnem či cez Trhovú alebo rovno cez starú Dúbravku.Ale opakujem je to zveličené a preferencia je na to,aby ľudí v autách donútila zamyslieť sa nad výhodou MHD,ktorá prejde rýchlejšie cez križovatku a nech je tých preferencii čo najviac.Sranda bude v Karlovke po rekonštrukcii radiály,to ešte len bude takýchto článkov ?
TeBeCe
https://bratislava.sme.sk/c/20854485/slovak-lines-prida-v-okoli-bratislavy-spoje.html