Kedysi tu boli v normálnom formáte spracovane CP IDSvlakov v BA, no niekde zmizli (žeby po zavedení regiojetu?)... Je teoreticky možné, že by to niekto vedel a hlavne mal náladu sa do toho pustiť, keďže ich nie je toľko ako lajnobusov...? #thanks
Znížená rýchlosť je tam už teraz. V KE doteraz zastavujú zastavujú v polovičke klesania.
Skôr ma štve maximálka na novej radiále 50km/h ako toto bezpečnostné zastavenie.
A po celom svete sa aplikuje 300 metrov za a 150 metrov pred zastavkou?
To uz tam rovno mohli aspon jednosmerne spravit zstavku "Most", ked si uz presadili to zdrzovanie...
Super. Tak rýchlo im to ide s vyhodnotením tendra na rekonštrukcia KV radiály, že museli predlžiť lehotu viazanosti ponúk. ? Z viazanosti do 29.06.2018 je ponuka viazanosti predĺžená až do 31.10.2018. Akosi mám pocit, že tento dátum bude nakoniec aj reálnym dátum vyhodnotenia ponúk pri tej ich rýchlosti. ? https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/995965
Uz sa to tu riesilo.
Stačilo dať povinnosť bezpečnostneho zastavenia na zastavke Sad J.Krala.
Ak sa bojime neprehladnej zakruty a smyku do krizovatky, znizit rychlost na 30 km/hod pred klesanim, tam kde je teraz bezpecnostne zastavenie, a posunut snimac preferencie do zastavky Sad. J krala, tak aby elektricka zakazdym dostala na krizovatke volno.
Toto co je dnes, je len niekoho svojvola, lebo to chce.
Demenciu z hladiska cestujucich clovek vidi kazdy den a niekedy maju vodici nervy zo zlata, ale to co som videl dnes ako ukazku demencie tej druhej strany proste wow. 202 asi 9:42 pred krizovatkou cakanie na zelenu, potom zelena, rozbeh a nasledne prudke zabrzdenie v krizovatke. Vodic zrazu zacal zjapat na cestujuceho a ten spat na neho pri prednych dverach, lebo si cestujuci dovolil doslova 25 metrov (zmerane na mape) pred zastavkou, postavit sa z predneho miesta a vstupit, vstupit do mystickej zltej zony pri dverach vodica v priprave na vystup z vozidla. Obaja po sebe zjapali, cestujuci sa vyhrazal telefonatom na dispecing a vodic zalobou (lol). Vodic este aj agresivne chcel otvorit dvere (mozno chcel troska fyzickeho kontaktu ) a mozno ist za cestujucim pritom ten bol uz mimo vozidla... trocha som mal chut ist za nim ze mu dam kontakt na seba nech mi zavola ked bude potrebovat svedka, ale cesta dalej bola pre mna prednejsia
Len pre zaujimavost, lebo v tomto sa fakt nevyznam: Preco nemozno skusku brzd vykonat pocas statia v predchadzajucej zastavke? Je to len o tom, ze k zavade moze dojst medzi zastavkou a kopcom, alebo je tam nejaky iny element?
luky133
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/995965