Pán Jozef Ružinov, obráťte sa na Dopravný podnik, podnet môžete napísať napr. sem:
info@dpb.sk
alebo zavolať na ústredňu (02 / 5950 1111), kde Vás prepoja.
Práve som otestoval prestup MHD (21) - PAD na Nivách. To je katastrofa a pritom potenciál to má obrovský.
1. Devialita pešieho pohybu je tak na úrovni 2. Treba povedať, že menšia časť prekážok je objektívnych.
2. 95 % pešieho presunu som ako chodec vystavený poveternostným podmienkam. Výnimku tvoria dva parazóly pri stánku s ovocím a zeleninou na Nivách a markíza v rámci Twin City. Nieže by som bol nejaký fajnový, veď vonku je pekne, ale či už je leto, alebo zima, nie je to konkurencieschopné interiéru osobného automobilu.
3. Peší presun trvá asi 5 minút, pričom zahŕňa presun po rozbitých chodníkoch (stavím sa, že počas zrážok sú tu mláky) a prechod cez štvorpruhovú cestu, čím sa konečný absolútny čas presunu stáva závislý od vôle vodičov pustiť ma. To je samo o sebe dosť rizikový faktor v našom meste.
Kritika je na mieste, pretože ak by sa chcelo, som presvedčený, že sa dal spraviť prestup takmer na hrane. Či už vytvorením zastávky MHD hneď vedľa stanice, alebo prípadne priamo jazdou MHD do areálu. Ľudia na to zanevrú len z princípu, pretože je to nič len šikana cestujúcich.
Ešte stále si nepochopil, čo je JASPERS? Však som si myslel, že aj priemerný autista by to už vstrebal.
A ten Kubáček ti fakt leží v žalúdku, čo ti počas štúdií prebral babu?
Tak nám OĽaNO rozšírilo svoj expertný ansámbl a ku Kompe čo je expertka na "fšetko" sa pridal Jirko Kubáček ktorý posilnil tieňového ministra dopravy Jána Marosza. Marosz vyštudovaný učiteľ na Filozofickej fakulte pre ročníky 5-12, pred vstupom do politiky učiteľ nemčiny a kresťanskej etiky na Základnej škole v Žiline. No zbohom to teda bude dvojka a ak sa ešte zapoja Jaspersáci doprava v Bratislave bude vyriešená lusknutím prstov
Dobrý deň.
Prosím o informáciu či v blízkej budúcnosti neuvažujete po oprave zastávky na Bajkalskej ul. pred veľkopredajňou BILLA, zastavovanie na znamenie autobusu linky č.78 v smere do mesta,
Ktorá tadiaľ prechádza bez zastavenia? Veľmi by nám to pomohlo pri nákupoch vo veľkopredajni BILLA, hlavne nám starším občanom.
Teraz musíme vystúpiť na zastávke pri Bratislavskej župe ,čo je ešte dosť ďaleko peši, hlavne pre nás dôchodcov do veľkopredajne BILLA.
8.6.2018 Ďakujem za skorú odpoveď dôchodca Jozef Ružinov
Asi. To je totalne chore na hlavu. V cesku na to maju zakon, u nas neviem. Zacnina ma to poriadne stvat ze vsade su tie hlasice potichu. Hlavne Solarisy, tam to sepoce.
To iste u ZSSK na Hlavnej Stanici. Syndrom vypnutych hlaseni.
Otazka na znalejsich - bol by problem (cas, vzkm), keby 90 jazdila obojsmerne medzi zehr a euba trasou cez ovsiste a ovsist nam?) minimalne v lete by to bola linka blizsie k hradzi a celorocne by bolo napr. lepsie prepojenie prestupu 90-84/99...?
Z miestneho uradu v Hainburgu zatial takato sprava:
Good NEWS: 901 bude od pondelka na pol roka zachranena vdaka predbeznej licencii! Podarilo sa nam v pre DPB vyrokovat pomoc na Ministerstve dopravy SR a Verkehrsministerium-e. Pocas toho obdobia budeme planovat upravy na linke.
(GR R.Pavlik)
810zssk