Ďalšie perly na zlepšenie informatiky.
Prečo má e-6 cieľ Karlova Ves, už keď vchádza z KV do zastávky Chatám Sófer? Veď ide ešte do centra a na Šafko! Cieľ KV by sa mal objaviť až po opustení mosta SNP, teda s orientáciou KV by mala vchádzať až na Šafko.
Prečo e-6 začína na Jesenského a ide rovno do KV? Takto idú prvé spoje zo Šafka do KV (čo je hlavný zmysel tejto linky) až po pol štvrtej. Absolútne nevhodné! Keď táto linka vznikla, tak išla z NĽŠ ešte na Šafko a až potom do KV. Zabudlo sa na to??? Tým pádom by mohla ísť zo Šafka cca o hodinu skôr a nárast vzkm by bol 6x objazd okolo divadla naviac - koľko to je? 6 vzkm? Na to hlavné mesto členského štátu EU nemá???
Rovnako výmena K2S medzi e-6 a e-9. Pokojne sa to mohlo na Šafku zamieňať za e-8. Ale "taktosatonikdynerobilo", alebo "vždysatomenilos9", takže na nejakú zmenu asi nádej nie je.
Ale aj pri výmene e-6/9 by sa to dalo vylepšiť. A to tak, že kačice na e-9 by ráno po skončení špičky v smere z Ružinova z nSNP pokračovali ako e-7 do vozovne a do KV by ich nahradili dvojice z e-7, ktoré by dokončili službu na e-9. Do odpoludňajšej špičky by sa už na e-7 vypravili kačice, to by stačilo.
Ďalšia nelogická linková orientácia je pri zaťahovaní JD-poradí z Ružinova. Majú uvedené -> vozovňa JD, hoci idú na nám. SNP. Pre veľkú časť cestujúcich teda ešte plne vyhovujúci spoj do mesta. Prečo nemôžu mať uvedené -> nám. SNP cez Špitálsku a až pri vchádzaní na nám. SNP by mali uvedenú vozovňu JD?
Chce to len myslieť. Škoda, že v DP je ľudí s komplexným pohľadom na prevádzku akosi nedostatok...
S tebou sa nedá odborne diskutovať. Dôvod: Psychické ochorenie, diagnóza perseverácia - nechoponosť opustiť myšlienku, v tvojom prípade na "kubáčkovcov".
Pán Topoľský ešte veľa vecí nezistil...
Ale inak je odborníkom na zisťovanie. Napríklad zistiť, že infosystém je v náplni jeho práce mu trvalo asi rok a pol po vzniku pracovného pomeru a to až po upozornení jeho kolegu, ktorý len v podstate odpovedal na jeho otázku "Kto to má na starosti?".
Tak sa začal činiť a výsledkom jeho činenia sú ciele na BuSEčkách typu:
mašinka RUSOVCE
lietadielko LETISKO/AIRPORT
autobusík AS ML. NIVY...
a iné sprostosti, kde po tme splýva piktogram s číslom linky. No ale čo už, pracuje na ŠTVRTOM poschodí a to je v BEUSE najvyššie. Dokonca o jedno vyššie, ako súdruh generálny riaditeľ a úsek generálneho riaditeľa aj s riaditeľom úseku generálneho riaditeľa. Tí sedia len na treťom poschodí. To asi pre prípad defenestrácie...
Ty už radšej nič nehovor a ešte lepšie ani nič nepíš, aspoň nie sem. Už tých výmyslov a nezmyslov naozaj stačilo. Pekne sa poprechádzaj po čerstvom vzduchu, možno prídeš na konštruktívnejšie nápady...
Dôvod: čo slovné spojenie, to perla.
Úplne najlepšie urobíš, keď zalezieš do podzemia, po ktorom tak túžiš. Tam sa obklop svojimi obdivovateľmi a diskutujte tam o rôznych tentoch (aj hazjľový papier má takú značku) a filiálkach.
Pekne filiálne, od témy, od reality. Psychológia a psychiatria tomu vraví autizmus.
By ma zaujímalo koľko času by reálne trvala tá zmena CP. Iba tipujem, že viac ako 1 človekodeň pre človeka, čo to nejaký čas robí, a za pomoci SW, by to asi nemal byť. Poťažmo so zmenou súvisiacich CP 2-3 človekodni.
Tak neviem, ideme natočiť nejaké virálne video pre DPB? Či ako ich donútiť, aby sa zobudili? Ja fungujem presne ako píše david1, v smere do mesta si vždy počkám minútu po plnej 3ke, smerom do Rače minútu po plnej 5ke. Takto sa vezieme sa vždy 10-15 ľudí, ale číslo sa zvyšuje, len v mojom okolí som to naučil desiatky ľudí... Je toto ale normálne??? ?
Hej , takto by to malo byť. Riešili sme to tu X krát. Písal som aj na DPB. Odpoveď že sa na to pozrú. Následne to šupli až do Rače. No rozostupy ostali po starom. Je to ešte z čias vedenia na L.Štúra a obojsmerne cez Obchodnú. Vtedy išla správne pred L5.
L3 je najsilnejšia či najplnšia vďaka novým vozom a novej trase do Petržalky. Obmena cestujúcich prebieha postupne a nie nárazovo v centre.
Podľa môjho osobného názoru by mala linka 7 poobede premávať v meste opačným okruhom. Keďže najvyťaženejšou linkou na Račianskej radiále je v súčasnosti linka 3, je účelné linkou 7 odľahčovať práve vyťaženú trojku, čiže ráno voziť ľudí do mesta a poobede z mesta priamo po Špitálskej.
Pokiaľ ide o rozostup ráno v smere do mesta, idú linky v nasledujúcom poradí: najvyťaženejšia linka 3 ide štyri minúty po linke 5, za tento čas sa na zastávkach nahromadí veľký počet ľudí, čo linku 3 zdržuje a bežne dosiahne meškanie 2 až 4 minúty, čím zdržiava linku 7 a linku 5, ktoré idú dve minúty po sebe, a tým pádom linka 3 berie cestujúcich, ktorí čakali na linku 7 a 5. Ideálnejšie by bolo, ak by išla linka 7, za ňou dve minúty linka 3, tri minúty linka 5 a tri minúty ďalšia 7 (prechod zo 4-2-2 na 3-3-2). L7 by odľahčila L3 a zároveň by nedochádzalo k preplňovaniu L3 po štyroch minútach bez obsluhy.
Poobede, s otočeným okruhom cez mesto, by to mohlo byť podobne. Čiže pred L3 by išla L7 a za nimi L5 (tiež 3-3-2 namiesto 4-2-2).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dupe