Ďalšie perly na zlepšenie informatiky.
Prečo má e-6 cieľ Karlova Ves, už keď vchádza z KV do zastávky Chatám Sófer? Veď ide ešte do centra a na Šafko! Cieľ KV by sa mal objaviť až po opustení mosta SNP, teda s orientáciou KV by mala vchádzať až na Šafko.
Prečo e-6 začína na Jesenského a ide rovno do KV? Takto idú prvé spoje zo Šafka do KV (čo je hlavný zmysel tejto linky) až po pol štvrtej. Absolútne nevhodné! Keď táto linka vznikla, tak išla z NĽŠ ešte na Šafko a až potom do KV. Zabudlo sa na to??? Tým pádom by mohla ísť zo Šafka cca o hodinu skôr a nárast vzkm by bol 6x objazd okolo divadla naviac - koľko to je? 6 vzkm? Na to hlavné mesto členského štátu EU nemá???
Rovnako výmena K2S medzi e-6 a e-9. Pokojne sa to mohlo na Šafku zamieňať za e-8. Ale "taktosatonikdynerobilo", alebo "vždysatomenilos9", takže na nejakú zmenu asi nádej nie je.
Ale aj pri výmene e-6/9 by sa to dalo vylepšiť. A to tak, že kačice na e-9 by ráno po skončení špičky v smere z Ružinova z nSNP pokračovali ako e-7 do vozovne a do KV by ich nahradili dvojice z e-7, ktoré by dokončili službu na e-9. Do odpoludňajšej špičky by sa už na e-7 vypravili kačice, to by stačilo.
Ďalšia nelogická linková orientácia je pri zaťahovaní JD-poradí z Ružinova. Majú uvedené -> vozovňa JD, hoci idú na nám. SNP. Pre veľkú časť cestujúcich teda ešte plne vyhovujúci spoj do mesta. Prečo nemôžu mať uvedené -> nám. SNP cez Špitálsku a až pri vchádzaní na nám. SNP by mali uvedenú vozovňu JD?
Chce to len myslieť. Škoda, že v DP je ľudí s komplexným pohľadom na prevádzku akosi nedostatok...
S tebou sa nedá odborne diskutovať. Dôvod: Psychické ochorenie, diagnóza perseverácia - nechoponosť opustiť myšlienku, v tvojom prípade na "kubáčkovcov".
Pán Topoľský ešte veľa vecí nezistil...
Ale inak je odborníkom na zisťovanie. Napríklad zistiť, že infosystém je v náplni jeho práce mu trvalo asi rok a pol po vzniku pracovného pomeru a to až po upozornení jeho kolegu, ktorý len v podstate odpovedal na jeho otázku "Kto to má na starosti?".
Tak sa začal činiť a výsledkom jeho činenia sú ciele na BuSEčkách typu:
mašinka RUSOVCE
lietadielko LETISKO/AIRPORT
autobusík AS ML. NIVY...
a iné sprostosti, kde po tme splýva piktogram s číslom linky. No ale čo už, pracuje na ŠTVRTOM poschodí a to je v BEUSE najvyššie. Dokonca o jedno vyššie, ako súdruh generálny riaditeľ a úsek generálneho riaditeľa aj s riaditeľom úseku generálneho riaditeľa. Tí sedia len na treťom poschodí. To asi pre prípad defenestrácie...
Ty už radšej nič nehovor a ešte lepšie ani nič nepíš, aspoň nie sem. Už tých výmyslov a nezmyslov naozaj stačilo. Pekne sa poprechádzaj po čerstvom vzduchu, možno prídeš na konštruktívnejšie nápady...
Dôvod: čo slovné spojenie, to perla.
Úplne najlepšie urobíš, keď zalezieš do podzemia, po ktorom tak túžiš. Tam sa obklop svojimi obdivovateľmi a diskutujte tam o rôznych tentoch (aj hazjľový papier má takú značku) a filiálkach.
Pekne filiálne, od témy, od reality. Psychológia a psychiatria tomu vraví autizmus.
By ma zaujímalo koľko času by reálne trvala tá zmena CP. Iba tipujem, že viac ako 1 človekodeň pre človeka, čo to nejaký čas robí, a za pomoci SW, by to asi nemal byť. Poťažmo so zmenou súvisiacich CP 2-3 človekodni.
Tak neviem, ideme natočiť nejaké virálne video pre DPB? Či ako ich donútiť, aby sa zobudili? Ja fungujem presne ako píše david1, v smere do mesta si vždy počkám minútu po plnej 3ke, smerom do Rače minútu po plnej 5ke. Takto sa vezieme sa vždy 10-15 ľudí, ale číslo sa zvyšuje, len v mojom okolí som to naučil desiatky ľudí... Je toto ale normálne??? ?
Hej , takto by to malo byť. Riešili sme to tu X krát. Písal som aj na DPB. Odpoveď že sa na to pozrú. Následne to šupli až do Rače. No rozostupy ostali po starom. Je to ešte z čias vedenia na L.Štúra a obojsmerne cez Obchodnú. Vtedy išla správne pred L5.
L3 je najsilnejšia či najplnšia vďaka novým vozom a novej trase do Petržalky. Obmena cestujúcich prebieha postupne a nie nárazovo v centre.
Podľa môjho osobného názoru by mala linka 7 poobede premávať v meste opačným okruhom. Keďže najvyťaženejšou linkou na Račianskej radiále je v súčasnosti linka 3, je účelné linkou 7 odľahčovať práve vyťaženú trojku, čiže ráno voziť ľudí do mesta a poobede z mesta priamo po Špitálskej.
Pokiaľ ide o rozostup ráno v smere do mesta, idú linky v nasledujúcom poradí: najvyťaženejšia linka 3 ide štyri minúty po linke 5, za tento čas sa na zastávkach nahromadí veľký počet ľudí, čo linku 3 zdržuje a bežne dosiahne meškanie 2 až 4 minúty, čím zdržiava linku 7 a linku 5, ktoré idú dve minúty po sebe, a tým pádom linka 3 berie cestujúcich, ktorí čakali na linku 7 a 5. Ideálnejšie by bolo, ak by išla linka 7, za ňou dve minúty linka 3, tri minúty linka 5 a tri minúty ďalšia 7 (prechod zo 4-2-2 na 3-3-2). L7 by odľahčila L3 a zároveň by nedochádzalo k preplňovaniu L3 po štyroch minútach bez obsluhy.
Poobede, s otočeným okruhom cez mesto, by to mohlo byť podobne. Čiže pred L3 by išla L7 a za nimi L5 (tiež 3-3-2 namiesto 4-2-2).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BigMac
Ale inak je odborníkom na zisťovanie. Napríklad zistiť, že infosystém je v náplni jeho práce mu trvalo asi rok a pol po vzniku pracovného pomeru a to až po upozornení jeho kolegu, ktorý len v podstate odpovedal na jeho otázku "Kto to má na starosti?".
Tak sa začal činiť a výsledkom jeho činenia sú ciele na BuSEčkách typu:
mašinka RUSOVCE
lietadielko LETISKO/AIRPORT
autobusík AS ML. NIVY...
a iné sprostosti, kde po tme splýva piktogram s číslom linky. No ale čo už, pracuje na ŠTVRTOM poschodí a to je v BEUSE najvyššie. Dokonca o jedno vyššie, ako súdruh generálny riaditeľ a úsek generálneho riaditeľa aj s riaditeľom úseku generálneho riaditeľa. Tí sedia len na treťom poschodí. To asi pre prípad defenestrácie...