Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #226110:
Návrat je reálny, otázne však je, či vydrží v bežnej premávke. Nedávno sa riešili brzdové skúšky. Pokiaľ ide o umývanie, tak cez medzidiel sa voz upratuje (dôkladne sa umýva, čiže podlaha, madlá, okná), za týmto účelom sa kačica vypraví na /4 a súprava na /3, podľa potreby na iné poradia. 7/4 je v stovkovom zadelení, je to prvá služba v prvom kačičovom týždni, takže sa tam najskôr budú striedať pridelené vozy v tomto zadelení – 107, 108, 109, 111, 112, 113, 120, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 132, 133, 134, 135.
Reply on: Mhr1 #226111:
Na Škodovkách to nad pevnými podvozkami nie je o nič lepšie, hlavne keď náhodou natrafíš na trubiroha za panelom, tak si aj poputuješ po vozidle, keďže to šklbanie pri narovnávaní článkov je masívne a dosť často sú z toho dôvodu zranenia cestujúcich vo vozidle. Ono jedna vec je, že tie nájazdy sú plynulejšie, ale ako bolo spomenuté nižšie, vodičom nikto nevysvetlil, alebo ak aj vysvetlil, tak ich kognitívne schopnosti na nízkej úrovni to nedokážu spracovať, že s vozidlom s neotočnými podvozkami je potrebná iná technika jazdy, ako na klasickom starom dupláku so všetkými otočnými podvozkami. Ich to nezaujíma (v kabíne to nešklbe), podnik to nezaujíma (poškodzujú sa vozy, na nich kĺby, spojenia a iné prvky, koľajové trate, značný diskomfort pre cestujúcich, keď lietajú po voze ako handry), takže vlastne je asi všetko v poriadku (?) ?
Reply on: Peon #226091:
Ešte doplním, že podľa informácií od ZSSK na Facebooku pripravujú mobilnú aplikáciu [zatiaľ iba pre OS Android] aj responzívny web. ?
Reply on: Mhr1 #226111:
To takisto ničia aj nie v čele voza, navyše otočný podvozok v čele nedáva vodičovi správne informácie o správaní vozidla a navádza ho na rýchlejšiu jazdu v oblúku. Ako som tu už písal - podobná koncepcia sú NF8/NF10/NF8U v Düsseldorfe a Citadisy 301/401 v Dubline. A tam je aj vidieť, kam sa takéto vozidlá hodia - v Dubline na novovybudovaných tratiach s korektnou geometriou jazdia krásne plynule, zatiaľ čo v Düsseldorfe na starej infraštruktúre je to výrazne horšie ako v Bratislave (na nových tunelových pre-metro tratiach je to samozrejme v pohode).
Reply on: S499.1023 #226112:
od 15.12.2017
Reply on: Mhr1 #226110:
U 1/2/3 ťažko, ten už je vraj v dôchodku.
Reply on: Solider #226104:
Neotočné podvozky v čele vozu ničia koľajnice v oblúkoch a celkovo to šklbe pri prejazde oblúkom. Stačí si vyskúšať jazdu takouto električkou na zadnom sedadle. Napr. v Amsterdame je prejazd oblúkom šklbaný, nie plynulý, stačí si fakt sadnúť úplne dozadu...
Reply on: Solider #226106:
Tušíte niekto, či je vobec reálny návrat 7303+04 do prevádzky? Viem, že sú pojazdné, vyskúšané, ale že to viazne u 1/3:2 na papieroch, údajne stále nemá schému ich elektrického prepojenia, či? Je to taký problém schému dodať? Či je v tom niečo iné?
Prosím o vysvetlenie ako súvisí výprava K2S na 7/4 s umývaním?
Reply on: Solider #226106:
Ja stále tvrdím, že veľkou chybou bolo vyradenie všetkých T3SUCS. Pár sa ich mohlo nechať a postupne prestavať na T3R.PLF, tak ako to idú teraz robiť v Prahe. A mali by sme moderné NP vozy pre každý prípad.
Reply on: david1 #226089:
A kto by nechcel mať združenú zastávku? Ja osobne však pokojne oželiem takýto paškvil. Takto tu za štvrť milióna eur zabetónujeme zlý stav a potom sa zase desať rokov budeme vyhovárať na to, že to je nové. Nestačí ako ukážka zastávka bratislavského typu na Blumentáli? Ono najlepšie by to bolo celé prestavať, ale je jednoduchšie pre politikov rozobrať 30 metrov vozovky, naliať tam betón a osadiť označník, ako od piky rozobrať celý triangel, zmeniť polohu koľají a koľajových konštrukcií a postaviť normálnu bezpečnú zastávku štandardnej dĺžky s primeranou výškou nástupnej hrany, s prístreškami a mobiliárom, lebo to aj čosi stojí.
Reply on: Mhr1 #226078:
Reálne by sa ešte zmestili ďalšie vozy, ale ďalšie prírastky už netreba veľmi očakávať, na JD musia ostať T3P kvôli tomu, že sa predpokladá, že po odchode Škodovky bude dosť vozov odstavených, a to aj vzhľadom na potrebu VP po odjazdení určitého množstva kilometrov. Do premávky sa vráti 7303-04, ale pravdepodobne ostane na Trnávke, ak sa niečo dovtedy nezmení. Pokiaľ ide o T3P v Krasňanoch, problém je v tom, že stále asi zo 160 vodičov má papiere tak sotva štvrtina, takže nemôžu ísť normálne do výpravy, musí sa sledovať, kto na to má papiere. Alebo jednoducho na poradí, kde by mohla byť, je K2S kvôli umývaniu (7/4), čo je totálny nezmysel. Takže odpoveď je, že sa bude dať, ak sa bude chcieť. Zatiaľ sa nechce.
Reply on: Solider #226104:
Nevravelo sa nieco o lepsom jazdom profile, lepsej schopnosti zatacat v uzsich/mensich oblukoch a mensom hluku/opotrebeni kolajnic?
Reply on: Mhr1 #226077:
Mňa by skôr zaujímalo to, čomu mali krajné otočné podvozky vlastne pomôcť. Osobne neviem prísť na chuť tejto koncepcii.
Reply on: on-line #226094:
Podľa online polohy z Ružinovskej svojou bežnou rampou hore na Bajkalskú. (Áno aj ja som to videl ešte pred hodinou uzavreté a zabraté stavebnými mechanizmami).
Reply on: Petto #226095:
Viaceré nájazdy su (boli) uzavreté.
Reply on: Ike #226097:
To som jediný v celom vesmíre, čo si myslí, že takéto oznamy sa majú kresliť, nie písať slohové práce?
Reply on: Ike #226097:
Prečo na N72 nemôže ísť autobus? Bude to v noci uzavreté?
Reply on: on-line #226094:
Možno sa povykrúca na nadjazde...
Reply on: Ike #226097:
Vynechanie as na 210 veľmi chybný krok

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.