Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: COLOR #22605:

Pokial sa jedna o verejnost, tak vlcaci urcite radsej pozru stranku, kde maju informacie+cp+vyhladavac spojeni, ako stranku, kde su len tie informacie.

Myslim, ze stranky sa lisia hlavne rozsahom a typom podavanych informacii pre skalnych priaznivcov MHD (alebo skalnych priaznivcov jednotlivych stranok ? 🙂 ). Kazdopadne, md.sk sa vydala inou cestou vdaka comu tam chodi iny okruh fandov MHD, ako tu. Tak to je a pravdepodobne to tak aj ostane.... Ajtak je dost zarazajuce, ze tu mame len 2 taketo vacsie stranky o doprave. Pozri si cesky internet, kolko stranok maju tam!
J> Chces tym naznacit, ze verejnost dnes prijima dva weby? Ja myslim ze aj dnes prijima len jeden 😃
Čo sa sporu s mestskoudopravou.sk týka, by bolo asi najlepšie keby zanikla a sily sa spojili v iMHD a to preto, že je táto stránka lepšia a so silnejším postaveím na trhu. To by sa však niektorí dotyční museli zbaviť svojej ješitnosti. Mysím si že cestujúca verejnosť by prijala len jeden web.
V anketovej otázke "Ako hodntíš reklamy na zadných sklách vozidiel" postrádam možnosť odpovede v zmysle, že "je to odporné, nechutné, neestetické a konieckoncov aj nepraktické" 🙂
Reply on: Tomáš #22600:

Nedá mi nereagovať, ale ako sorry, asi si si niektoré príspevky dosť dobre neprečítal. Žrebec tu nikde netvrdil, že sú lepší (alebo som slepý..). Ďalej však uvádzaš, "...ze niekoho to velmi stve, ze sme lepsi...", takže vlastne sám robíš to, proti čomu chceš principiálne v príspevku protestovať. Ja si myslím, že každý si nájde na akejkoľvek stránke venovanej MHD to svoje a že každá má svoje prednosti, ale aj slabosti. Tým chcem naznačiť len to, že sa neprikláňam a ani nenadržiavam niektorej konkrétnej web stránke.
Reply on: Zrebec #22591:
Myslim, ze sme si to asi pred rokom vydiskutovali mailom. A riesit to v tejto diskusii nebudem. No ale pripojim sa k Spectreho gratulacii. Uvidim, ako sa to odrazi na vasom webe.
Reply on: Zrebec #22591:
Prepac sefko,ze sa do toho montujem,ale stranka Mestska doprava neni taka ako by som si to ja predstavoval...A akym pravom mozte tvrdit,ze ste lepsi???Ved sa pozrite na svoje udaje co tam mate,minule som pozeral evidenciu autobusov ktore su v ohrade po generalke a tak,skoro som sa pogrcal ake bludi su tam pisane,ved to je stav z 99 roku..Kolko robite fotogaleriu autobusov???haaaa???Od roku 1998,ale na stranke pracujeme!!!Nic tam dokopy nemate,ako asi sa priklonim K dekovi,ze niekoho to velmi stve,ze sme lepsi...Skusme porovnat navstevnost stranok a tak dalej tam sa uvidi rozdiel!!!Tak prajem vela stastia a uspechov,aby ste sa polepsili a aby ste boli taka stranka ako sa patri:-D
Spectre : Dik
IvIAX : Vy ste sa poznali ?
Reply on: Zrebec #22595:
Aha... pocul som rozne veci, ale nevedel som to na isto. Kazdopadne, gratulujem ti k novej funkcii a zelam vsetko dobre do buducnosti! 🙂
Zrebec: gratulujem!
Color: 🙂 🙂 ked ta prezvanam, tak sa ozvi a ked ta musim akurat zrusit tak sa ozvi este raz 🙂
Spectre : Etienne prastil s mestskou a novym spravcom som ja.
Reply on: Spectre #22593:
;-P 😃
Reply on: Zrebec #22591:
Etienne odišiel? A kam? 🙂 .....
Reply on: mike #22581:
este by to chcelo oznacit ten pruh aj znackou...
Ok, budem konkretnejsi. Pred nejakym casom som ta podla tvojich slov nepravom obvinil, ze ste nam ukradli udaj o tom, ze autobusy 49 a 50 boli dodane uz v roku 1932 a mali cisla 16 a 17. Ty si sa hajil, ze ste to mali z ineho zdroja a ze ho nebudes menovat. Povedal som ti, ze mi ho mas prezradit, ty si sa ohradil, ze nebudes nic prezradzat. Ja som ti potom prezradil dovod mojej pochybnosti. Nebola to totiz pravda. bol to nas kopanec a podla mna ste ho tam bezbozne skopirovali. Ved ako inak si mam vysvetlit ze po tom, co som ti to vysvetlil ste tuto info hned stiahli ? Teraz ste urobili rovnaky kopanec s NOckami. V ZIADNEJ knihe nemas, ze NO 3-6 dosli do Bratislavy v roku 1927. V Kralovej knihe to boli 1-3 v roku 1927 a 4-6 v roku 1928. Jedine my sme prisli s info, ze vsetky dodavky boli v 1927. A bola to nasa chyba, ktoru OPAT vas zdroj urobil simultanne s nami.... velmi zaujimave... Dovodom bolo to, ze pan Kral nezachytil niekolko skusobnych autobusov, ktore prisli v roku 1927 a v roku 1928 boli rovno nahradene NO 4-6. A chces dalsi priklad ? Informacie o autobuse s evidencnym cislom 21. Tiez sme boli jedini kto tuto info priniesol ako prvy.


Neserie ma fakt, ze Etienne odisiel... Ani to, ze ste odisli vy. Serie ma ze dva roky prace a zistovania udajov si len-tak privlastnite a ani neuvediete zdroj. Je to proste pokrytectvo.
Reply on: okmas #22574:
Noo, pre Orange asi tak skoro nie, lebo niekedy moze dojst k timeoutu. A pre Eurotel - netusim 😉 Zachvilu je tu totiz skuskove obdobie...
Reply on: Miki #22582:
Mam na haku. Ja som si uz zvykol z ich strany na vsetko mozne, takze ma uz nic neprekvapuje. A co sa tyka vykradania - podla mna vzdy kradne horsi od lepsieho a nemyslim si, ze by nas web bol horsi... Mozem k tomu dodat asi tolko, ze TeBeCe, Spectre a ja sme opustili potapajucu sa lod uz pred tromi rokmi, ich webmaster teraz a niekoho to evidentne stve 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Spectre #22549:
Ja som písal o tom, podľa čoho môže cestujúci mylne usudzovať, že K2S je nová električka a nie rekonštrukcia so starým rámom, podvozkami, skeletom. V tom, že nové čelo nemá absolútne žiadny vplyv na kvalitu prepravy, s Tebou súhlasím.
Reply on: Papyr #22586:
Zatial im musia stacit anjeli strazni - a ja pravidelne a dosledne kontrolujem, ci to stihaju!!! ;-D :o)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.