Ziadne svetlo, tam je betonovy stlp. Na videu to mozno nevidno, ale bola to dost supa o ten ostrovcek, az jej zlomilo napravu. Ona mala tak 40kg. Ked nebola priputana, mohlo ju uderom na chvilu vypnut.
Videl som to video a nerozumiem tomu bezvedomiu. Zrejme nebolo následkom fyzického kontaktu vozidla s autobusom a svetelnou signalizáciou (ktorý bol nepatrný), ale súvisel s omamnými látkami, alebo náhlym poklesom vyhecovanej psychiky.
Nocak uz stal. Deva mala defekt, lebo presla po kolajisku. Pri autobuse pridala, hodilo jej zadok do busu a v hodinach zostrelila oatrovcek na krizovatke. V buse je diera. Odstaveny.
Pozri si CP linky 203. Tie spoje ktore nie su garantovane nizkopodlazne su sluzby 203/8 a 203/9. Na nich su vacsinou 14Tr (vecer pred prac.dnom) alebo 15Tr (vecer pred vikendom), okrem vecerov po ktorych nasleduje nocna napatova vyluka (cca 7 noci v mesiaci myslim).
A ja že už DPB 14Tr a 15TrM ani už nevypravuje. No, pokial sa chce niekto povoziť v denných hodinách, treba si urobiť výlet do Ústí nad Labem. Jazdí ich tu ešte viac než dosť, dokonca i nejaký 15Tr z pôvodným čelom. Ku podivu, ale novšie 22Tr človek nestretne vôbec, jedine 21Tr občas vidno na školských spojoch.
Chcel by som sa ísť previezť starými trolejbusmi 14/15Tr. Všimol som si, že chodia pravidelne vo večerných hodinách na L203. Vedel by mi niekto povedať, od ktorej hodiny sú zaradené do výpravy?
Išiel som v tom čase po Rožňavskej a Trnavskej niekde pri fresh markete a vidím v diaľke majáky a ja že zase nejaký odchyt a vo chvíli boli pri mne a fakt asi 150km BMW z Detvianskou PZ a za ňou dve autá polície a napájali sa zároveň z Tomášikovej a Bajkalskej skoro ma zmietli.Tuším to boli Kia a dymu za nimi, nemali šancu.
Nehladiac na to žee to môhla napáliť aj do mňa(išiel som na skútry) tak tá baba musela mať gule, klobúk dole. Musela byť nafetená alebo čo nechápem, ale opytá nebola na to išla až moc dobre a na Tomášikovej na semafóroch aj trochu pribrzdila a s prehladom išla na červenú.
A to BMW nádhera aká škoda, ale asi ťažko robila na neho?
Skoda auti...to bude asi totalka..(mozno sa coskoro objavi v dajakom bazare, ako nehavarovane, prvy majitel...? ). Rozumnejsie by spravila cica mica, ked by hned zastala a nejak sa vykecala..ale takto? Stastie, ze nikoho nesejmula...
Okolo 00:40 bolo na križovatke Kominárska-Račianska pomerne veselo, nakoľko tu po náraze do SORu na linke N55 #1029 skončila policajná naháňačka, ktorá vraj začala niekde pri Senci. Mladá vodička (blondína, cca 30 rokov, 45 kíl aj s topánkami) unikala na svojom 2 mesiace kúpenom BMW 3 od Senca pred cca 10 policajnými autami do mesta, kde z Trnavského mýta zahla na Šancovú, kde rýchlosťou údajne okolo 150kmh pokračovala na Račianske mýto, v šmyku zahla na električkovú zastávku, pokračovala po otvorenom zvršku, kde si zlomila nápravu pri výjazde naspäť na cestu. Nakoľko jej policajti skrížili cestu, pravdepodobne sa chcela otočiť do protismeru na prejazde pri Kominárskej ulici, pričom narazila do autobusu na linke N55 a po šmyku do protismeru naháňačka skončil obkľúčením unikajúcej vodičky, ktorá mala ľahšie zranenia. Zrejme sa jej nechcelo spolupracovať, tak policajti rozbili okno a vytiahli ju z auta.
1. Ak si pod alternativnym riesenim predstavujes mobilnu aplikaciu, tak to tuto poziadavku mozme rovno zrusit. Stat nikdy nebude schopny overovat funkcnost takejto aplikacie (v plnom rozsahu to nezvlada ani dnes pri taxametroch, ktore su z tohto hladiska podstatne jednoduhsie). Pre zabranovanie podvodom u tych dopravcov ktori uplatnuju tarifu podla kilometrickej vzdialenosti si viem predstavit alternativne riesenia ktore by vyuzivali technicke prostriedky na strane kontrolora.
2. Rozna cena PZP pre rozne ucely vyuzivania vozidla by mala byt vecou medzi poistovnou a prevadzkovatelom vozidla.
3. Kto nechce jazdit "s 18 faganom" si jednoducho do auta k "18 faganovi" nesadne. Vybavene. Ale vek je zrovna jedna poziadavka ktoru si ako-tak viem predstavit (pre jej administrativnu nenarocnost, staci OP), hoci mam velke pochybnosti o jej efektivite. Poznam cloveka co mal 25 rokov, vodicak 7 rokov a mimo autoskoly nepresiel ani kilometer.
4. Opat, nemam problem pre administrativnu nenarocnost.
5. Ja predpokladam zrusenie dnesneho "vydavania licencii" (vid koniec tohto prispevku), cize by nebolo to kedy preukazovat.
6. Nevidim dovod. Auto je rovnako bezpecne, alebo nebezpecne bez ohladu na to ci vezie ludi za odplatu, alebo nie. Nebezpecne auto neohrozuje len cestujucich. Preto ma byt system kontrol nastaveny tak, aby sa nebezpecne vozidlo na cesty nedostalo ani ako sukromne "netaxikove" vozidlo.
7. Suhlas.
8. S tymto mam najvacsi problem, taxisluzba by podla mojho nazoru mala byt volna zivnost.
9., 10., 11. Tu sa zhodneme ze toto su zbytocnosti.
Cize vo finale z tohto vidim styri poziadavky (nad ramec tych beznych ktore musi vodic splnat) ktore by pre taxisluzbu mohli zostat: Poistenie pokryvajuce vykon taxisluzby (moze sa to riesit poznamkou v bielej karte na ziadost vodica a za komercnych podmienok poistovne), oznacenie vozidla, cisty register trestov a povedzme ze ten vek. Ak by bol rozsah poziadaviek takyto, tak sa moze zrusit cely byrokraticky proces s licenciami a taxisluzba by mohla byt volna zivnost, pricom splnenie jednotlivych poziadaviek by sa riesilo nahodnymi kontrolami napr. zo strany SOI (vodic predlozi OP kvoli veku, doklad o PZP pokryvajucom vykon taxisluzby a vypis z registra napr. nie starsi ako rok).
Ročný interval STK by som vymenil za kilometricky priebeh. Je rozdiel najazdit na aute 10tis.km (priležitostný UBERista) a 60tis.km (riadny taxikar). Niekto by tak isiel na STK raz za dva roky, niekto trikrat do roka.
Ano? Taky clovek so sexualnou deviaciou (sadizmus, tušerstvo) nikoho na ceste neohrozuje. Taxikara však robiť nemôže. Ani človek s TBC taxikara robiť nemôže. Stiahnt appku UBERu mu vsak nikto nezakaze.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike