Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: forester #225794:
Taxi licencia, čo to je? načo? čo mi to ako zákazníkovi prinesie ?
Taxameter 😃 taký že stanica centrum 40€ 😉
Uber má tiež obmedzenie veku vozidla. Felícia isto nikomu neprišla.
V prípade UBERu som vždy dopredu vedel koľko zaplatím -+10%, v špičke xy krát viac, bolo na mne či to budem akceptovať, alebo nie.
Samozrejme by sa mi nepáčilo havarovať, a ani následné zistenie že šofér nemal poistené prevažané osoby. A to je presne ten priestor na úpravu legislatívy.
Reply on: Ámos #225791:
Ale veď to nie je pravda, v krajinách kde im už šliapli na krk, idú podľa stanovených pravidiel (Uber Taxi). Legislatívnu medzeru samozrejme využívali.
Aplikácia v smartphone je horšia ako overené určené meradlo s turbom?
Reply on: Solider #225790:
Pozor, HOPIN pracuje úplne ináč.Vsetci vodiči MUSIA mať taxi licenciu a taxameter,plus auto nesmie byť staršie ako 8r a čo je najdôležitejšie havarinne poistené.Šoférov kontrolujú priebežne a keď má šofér zlé feetbacky od zákazníkov jednoducho ho vyradia.Taktiež cestovné za km musí byť od-do a nie hausnumera ako posledne to robil UBER.
Ako by sa ti páčilo keby nedajbože šofér havaroval a potom by sa zistilo že ani prevážané osoby nemal poistené.Ja tiež by som odmietol sadnúť do Felície kde sedí ako šofér žena na materskej ktorá si odbehla “privyrobiť”
Reply on: Solider #225790:
Obchadzanie zakonov samozrejme neschvalujem, preto prave hovorim ze legislativa by mala byt upravena tak aby bolo tieto verejnostou dopytovane sluzby prevadzkovat legalne.
Reply on: Ámos #225791:
Chcem umoznit prepravovat osoby bez "overene urceneho meradla" a roznych byrokratickych elementov. Priklad nie len Uberu jasne ukazuje ze je tu velka klientela ktora o ochranu statu v tejto oblasti nestoji. Radsej budem mat prisny filter ktory na vodicov aplikuje napr. Taxify, nez statne psychotesty ktorymi su v praxi schopni prejst aj uplni blazni.

Moja hlavna motivacia pouzivat Uber spocivala prave vo vyssej kvalite. Do taxika nevlezem kym to nebude uplne nevyhnutne a moze ten vodic mat aj 10 licencii.
Reply on: 810zssk #225789:
Co chces pravne osetrovat? Chces robit zo smartphonov overene urcene meradla?
Skutočne ideme meniť legislatívu, kvoli spoločnosti, ktora stale viac a viac vyzera ako bublina na pumpnutie investorov a ktora sa nijako nesnazi o prisposobenie sa legislative a vyhovuje jej byt "mimo zakon?"
Reply on: 810zssk #225787:
Zaujímavé je, že napríklad taký Hopin, rovnako postavený na mobilnej aplikácii, spĺňa všetky zákonné predpoklady na to, aby mohol poskytovať svoje služby úplne legálne. Aha, vlastne podnikanie Hopinu nie je postavené na tom, že v jednotlivých krajinách celkom vedome obchádza platnú legislatívu. Už len čakám, kedy niekto urobí aplikáciu poskytujúcu „zdieľanú ekonomiku“ prostredníctvom vlastných autobusov a všetci sa potom budú tváriť, že to tej zastaranej MHD ukážu a že vlastne je všetko v poriadku a mala by sa pre takúto formu podnikania 'dať dokopy legislatíva'.
Reply on: forester #225788:
No vsak o tom hovorim, ze tieto veci sa mali pravne osetrit.
Reply on: 810zssk #225787:
Nikto s tým UBEROM ako takým problém nemal, skôr naopak boli radi že je tu konkurenčná firma a niečo sa zlepší, ale nez licencie šoféra a taxametra to bolo nehovoriac o daňových únikoch to bol opruž ?
Reply on: MatejBA #225784:
Skvele je ze zakonodarci za tie roky posobenia Uberu neboli schopni dat dokopy legsilativu ktora by prevadzkovanie podobnych sluzieb umoznila legalne.
Reply on: Peon #225785:
A keď je niekde okno, tak z neho Peonisti budú zbytočne vyskakovať, lebo tam proste je? Ja si myslím, že okrem Teba nikto problém mať nebude. Napríklad na pumpe, kde sa ráno cestou do práce zastavujem na kávu, majú taký piktogram na kávovare a tiež platobné karty neberie.
Reply on: S499.1023 #225783:
Nie je to piktogram platby platobnou kartou? No veru neviem, ale ak aj v tomto máš pravdu, tak aj tak to ľudí môže viesť do omylu (môžu tam zbytočne prikladať karty VISA, Mastercard...).
Vraj dnes o 22 prestane jazdit Uber na Slovensku, takze ak chcete vykonat posledne jazdy, rychlo do toho 🙂

https://ekonomika.idnes.cz/uber-slovensko-konec-bratislava-da8-/eko-zahranicni.aspx?c=A180327_201652_eko-zahranicni_lre
Reply on: Peon #225782:
Asi preto, že to nie je logo ale piktogram a nie je to piktogram platby platobnou kartou ale bezkontaktného prenosu.
V novom 10,5-metrovom Ivecu som na označovači s dotykovou obrazovkou skúsil "stlačiť" Info (bez priloženia karty) a prekvapilo ma, že pri výzve na priloženie karty sa tam zobrazilo logo, ktoré sa používa v obchodoch v termináloch na platbu bezkontaktnou platobnou kartou z banky (napr. VISA, MasterCard). Nestihol som to odfotiť. Prečo to tam je keď reálne je tam možné kupovať CL iba s BČK od dopravcov?
Reply on: qwix #225780:
Malo by mu to rozoznať, takže je to bug. Treba písať na Slovak Lines, alebo ak je karta od DPB tak prípadne aj na DPB.
Ahojte, elektricenka na 100+101, mala by mi platit po BA v Slovak Lines autobusoch? Ja s Lajnsami cestujem s elektornickou penazenkou a funguje to. Kolega co ma elektricenku tak mu to kartu v Lajnse nerozoznalo a vodic ho donutil kupit si listok... Treba spravit nieco aby elektricenka zacala fungovat? Ci bug a ist na lamparen?
Reply on: MatejBA #225777:
Som rad ze na *o*otiny peniaze maju. Zato 29T/30T skripu v oblukoch stale viac a viac. Predpokladam, ze treba setrit na mazive.
A že bratislavská MHD je pomalá? Včera na nábreží.?
https://www.facebook.com/dpb.sk/videos/1607393869330168/

Video zaujimave, keby ale davali tolko snahy kazdy den do MHD, tak by to bolo lepsie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.