Reply on: 810zssk #225787:
Zaujímavé je, že napríklad taký Hopin, rovnako postavený na mobilnej aplikácii, spĺňa všetky zákonné predpoklady na to, aby mohol poskytovať svoje služby úplne legálne. Aha, vlastne podnikanie Hopinu nie je postavené na tom, že v jednotlivých krajinách celkom vedome obchádza platnú legislatívu. Už len čakám, kedy niekto urobí aplikáciu poskytujúcu „zdieľanú ekonomiku“ prostredníctvom vlastných autobusov a všetci sa potom budú tváriť, že to tej zastaranej MHD ukážu a že vlastne je všetko v poriadku a mala by sa pre takúto formu podnikania 'dať dokopy legislatíva'.
anbis
Potrebu zvýšenia kapacity na račianskej radiále nijako nespochybňujem, veď sa ňou vozím každý pracovný deň. Ale to budeme mať v každej MČ takýchto hrdinov, ktorí budú dopĺňať potrebnú prepravnú kapacitu nad tú "štandardnú", tzn. v ponímaní magistrátu a DPB tú z 90. rokov? Nebolo by lepšie sa nad tým nejako koncepčne zamyslieť?