Tento rozpor by v praxi nemal predstavovat problem kym dopravna znacka neprikazuje nieco co drahove predpisy zakazuju, alebo vice versa. Vodic skratka dodrzuje oba zakony.
Podľa zákona o cestnej premávke sa pravidlá cestnej premávky vzťahujú aj na električkový koľajový pás, ktorý je v zmysle zákona časťou cesty. Podľa zákona o dráhach (§ 14 ods. 6) sa pravidlá cestnej premávky vzťahujú na dráhu len pri spoločnej prevádzke električkovej alebo trolejbusovej dráhy s cestnou premávkou (tzn. vedenie trolejbusov nad jazdným pruhom, trať na ktorej sú zriadené jazdné pruhy – Obchodná, Čachtická, Mostová) a podľa tohto zákona spoločnou prevádzkou trať na Špitálskej nie je.
Vzťahuje, lebo električková trať je tu súčasťou komunikácie a nie na vlastnom telese. Samozrejme, pre istotu je tu obmedzená rýchlosť aj električkovými návesťami.
Inak, tá zóna 30 je tu už aspoň 10 rokov, tak neviem aký "ďalší pomalý prejazd centrom mesta" tu máme. ?
Na to aby malo zmysel sa bavit o tuneli pod Bratislavou by muselo byt realisticke vybudovat aspon tu cervenu vetvu a to dostatocne kapacitnu aby zvladla regionalnu dopravu aj dialkovu. A samozrejme, aj keby nejakym zazrakom taky stav nastal, tak stale to neznamena ze ma zmysel investovat peniaze do toho a nie inych rieseni.
Razená nemala byť ani časť od Filiálky. Ale ja som sa nepýtal na pôvodný projekt, kde bola Filiálka len niečo ako stanica metra so štyrmi hranami, ale na to, že by na tejto trati bola nová hlavná stanica. Na tej by som už očakával priestrannejšie nástupištia ako by mohli vzniknúť v razenom tuneli.
To som si aj myslel. No máme teraz vďaka tomu ďalší pomalý prejazd centrom mesta.
Ináč zóna 30 sa vsťahuje aj na elektrickú dráhu? Električkám ich predsa obmedzujú vlastné značky či predpisy. na Štúrovej majú hneď za trianglom umiestnenú 30. Tiež sa tam min. L3 vleče až po Šafko.
Slovak Lines kedysi predaval dost vela dialkovych tras s prestupom vo Viedni v spolupraci s partnerskymi dopravcami. Preto cast ich busov zachadzala (zachadza?) na Erdberg. Ale samozrejme, v takom pripade tie busy stoja na jednej stanici.
Tvorca električkových grafikonov nezohľadnil zrušenú zastávku Mariánska a ostala pôvodná chronometráž. Na linke 9 štyri minúty medzi Americkým námestím a Námestím SNP.
Ja keď som tade išiel električkou tak tade išli vodiči zvyčajne okolo 20-25. A to nielen z defenzívnej vozovne. A aj tak potom "vetrali" skoro celú minútu na SNP.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk