Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K nedávnej téme regionálnych vlakov v okolí Bratislavy:

"Druhá zmena cestovného poriadku od 10. 6. 2018 ráta s výrazným oživením vlakovej dopravy v Bratislave a okolí. Pribudnú nové linky osobných vlakov (Os) z a do stanice Bratislava-Nové Mesto, a to smerom na Trnavu, Senec a stanicu Bratislava-Petržalka s prípojmi do Rajky aj Viedne."

http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/od-decembra-sa-pri-cestach-z-bratislavy-do-ziliny-oplati-vymenit-auto-za-vlak-cesta-na-kolajniciach-sa-zrychli-o-15-minut.html
http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/grafikon-vlakovej-dopravy-2017-2018-v-kocke.html
už im niekto povedal, že P+R parkoviská sa nestavajú v širšom centre mesta a okolí?

https://bratislava.sme.sk/c/20710345/prve-zachytne-parkovisko-by-mohlo-byt-pri-cintorine-vrakuna.html#after-share

"tu si postojím v zápche aby som zaparkoval pri Inchebe a išiel autobusom do centra" said no one ever ?
Reply on: Ámos #223850:
To by bola nuda napr. na Detvianskej z centra, nič by sa neprepadalo, nič nebúchalo, len podozrivé ticho.
Denník N píše ohľadom nového areálu pre cudzineckú políciu: "Jediným priamym spojením s areálom je pritom len autobusová linka 65, ktorá prepája Vrakuňu s Račou, z centra žiadna priama linka ku kasárňam nevedie. Polícia teraz rokuje s dopravným podnikom o novom spoji. Dopravný podnik tvrdí, že je v prípade potreby pripravený predĺžiť jednu z račianskych liniek až po cudzineckú políciu."
(https://dennikn.sk/957854/nocovanie-cudzincov-pred-policiou-sa-moze-skoncit-zvazuju-rezervacny-system/)

To by ma zaujímalo, čo tam chcú z Rače poslať, ako aj to, či to bude končiť na Vojenskom útvare, alebo sa vybuduje konečná až priamo pri cudzineckej polícii.
Reply on: S499.1023 #223844:
Tu už vážne nikto nič negarantuje? ?
Reply on: S499.1023 #223849:
?
Starat sa znamena nieco viac, ako trikrat do roka prist s wapkou a vycistit to?
Reply on: Ámos #223846:
Áno, je to dilatačný styk. Výhodou je, že ho nie je počuť, nevýhodou je, že ho treba udržiavať, čiže sa pre Bratislavu vôbec nehodí.
Reply on: Peon #223847:
Len v zákazníckych centrách je to preto, lebo Zločinecká dokáže v iKVC predávať len služby, nie tovar. Prečo je to tak a prečo sa nedá platiť kartou? Pretože ZSSK, vždy sa to tak robilo, ešte nič neprišlo, bolo by to príliš zložité, cestujúci by to zneužili a vôbec - nerob problémy a nejako sa dohodni.
A buď rád, že ho máš aspoň za 7 evri, v Česku už SŽDC KCP v tlačenej forme nevydáva vôbec, len ČD svoj - čiže bez CP súkromníkov. Toto keď sa pokúsili spraviť ÖBB, tak ich Bundesnezagentur (ÚRSO) dotrhala jak noviny.
Dnes ma prekvapilo, že knižný CP železníc stojí až 7€! MInulý rok to bolo nejak okolo 5,50 € ak si dobre pamätám. Z minuloročného knižného CP Slovak Lines mám aj účtenku - ten stál 3,60 €. Som zvedavý koľko bude stáť a či naozaj bude ešte tento rok.

Najlepšie je, že knižné CP predáva ZSSK iba v Zákazníckych centrách (zdá sa mi, že kedysi to predávali aj v pokladniciach s KVC). A dá sa platiť iba v hotovosti! Zaujímavé, že cestovné lístky aj do zahraničia (!) sa na viacerých staniciach dajú platiť platobnou kartou. S knižným CP si Sekcia odúčtovania tržieb železníc v ZSSK nevie poradiť?

Možnosť kúpy iba v Zákazníckych centrách je, predpokladám, spôsobená tým, že iba tam majú registračnú pokladnicu - aj kvôli rôznym spomienkovým predmetom súvisiacich so železnicou. A to ani tie sa nedajú platiť platobnou kartou?

Predpokladám, že každý rok kupuje knižné CP vlakov menej ľudí. Na rozdiel od minulosti sú tie CP celkovo tenšie. To ich tlačia tak málo, že na jeden výtlačok to vychádza tak draho alebo ŽSR, ktoré to vydávajú to vnímajú ako komerčnú službu na ktorej sa snažia zarobiť? Alebo na knižnom CP zarába ZSSK?

A napriek tomu, že to vydáva ŽSR, tak nikde u nich (napr. na Klemensovej ul.) sa to nikdy nedalo kúpiť?

PS: Čo si pamätám (ak sa to nezmenilo), tak DPB neumožňuje platiť cestovné lístky na linku 901 v predajniach platobnou kartou. A v automatoch sú dostupné iba v tých starších žltých, ktoré neboli prerobené aj na možnosť platby kartou. To je tak len preto, že tá linka je (teda aspoň oficiálne) prevádzkovaná mimo výkonov vo verejnom záujme?
Mozem sa spytat na prilozeny obrazok? Predpokladam, ze sa jedna o dilataciu, ktoru vsak pri prejazde nie je pocut ani citit.

Ake su vyhody a nevyhody?
Dakujem
Reply on: Peon #223841:
Riešenie je jednoduché, kúp si len hodinové lístky a bude to OK.
Reply on: Peon #223841:
Nie je to slovaklajnistické, je to normálne. Chápem, že autistom to do ich zmyslu pre systéma a poriadok nepasuje ale je to tak.
Reply on: Peon #223841:
Aj L32 ma rozdielne doby jazdy (DD-HS 23 minut, HS-DD 22 minut s jednou zastavkou navyse) 🙂 Nie je to vynimka.
Reply on: Peon #223841:
Chronometraz je prirodzene pre rozne smery rozdielna.
Ako je možné, že linka 92 to má cez pracovné dni ráno z Hálovej k VW2 za 31 minút , ale späť (poobede) za 30 minút? To je z pohľadu cestujúceho využívajúceho CL1C dosť veľký rozdiel. V oboch smeroch majú rovnakú trasu. To je také "slovaklajnistické"... ? Myslíte, že existuje zo strany kompetentných ľudí možnosť toto nejako vyriešiť?
Reply on: 810zssk #223835:
Zase na druhej strane - ked jedna nemenovana firma na tri pismena dokaze vyrobit busy uz pred vyhlasenim vysledkov tendra, a to dokonca s BA potahmi, tak zvladnu aj taky detail ako "zapozicanie" busu a az potom moze nasledovat jeho nasledne "odkupenie/dodanie"... 🙂
Reply on: 3pa3ck3 #223814:
No mám nastavený prestup na 0 minút, takže to zjavne bolo preto. Každopádne vďaka za info.?
Neviete prečo je tak malý záujem o prácu vodiča trolejbusu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.