Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 3pa3ck3 #223757:
Wau, tak to mi nenapadlo. ? Ani som o tom nikde nečítal. Skúšal som ten PDF dokument vygoogliť, ale nenašiel som ho.

A prečo to nazývaš iPOP? Veď to je, myslím, POP (prenosná pokladnica) taká istá akú používajú vlakvedúci pri predaji CL vo vlaku napr. v Záhorskej Vsi na linke S25 (bez príplatku, lebo tam nie je predajné miesto).

Na webe ZSSK ma prekvapila Vysoká pri Morave: "možnosť zakúpenia cestovných lístkov u zmluvného predajcu". To kto tam predáva, priamo na stanici? Keby to boli ŽSR ako v Lamači, tak to by asi rovno napísali otváracie hodiny, nie?
http://www.slovakrail.sk/sk/sluzby/sluzby-na-stanici/predajne-miesta-pokladnice/v.html
Reply on: Peon #223755:
V PDF so vzormi lístkov, ktoré som našiel v mobile, bol aj lístok z iPOP s možnosťou označenia (je potrebné ho preložiť napoly)
Reply on: Davidoshmhd #223748:
A potom to tak dopadá, že jedna vozovňa má náhle väčší počet vodičov PN a nevie ho vykryť, tak nevypravuje alebo vypravuje s ťažkosťami. Pôvodne sa uvažovalo, že od začiatku tohto roka bude víkendová výprava s výnimkou linky 2 kompletne nízkopodlažná so Škodovkami, pričom viacerí vodiči boli poslaní na kurzy na 29/30T, ale k realizácii tohto plánu nedošlo, títo vodiči nemali umožnené si odjazdiť službu na 29/30T a za tento rok už zabudli ovládanie týchto vozidiel. A zase naopak, desiatky nových vodičov už nejazdili na šlapacích vozoch (T3G), takže odpadol už jediný spoločný typ vozov medzi vozovňami, na ktorý mali vodiči oboch vozovní papiere.
Reply on: dyspozytor #223752:
V tejto súvislosti mi napadla stanica Lamač kde predaj zabezpečuje ŽSR a môžu odmietnuť predaj CL 5 minút pred skutočným odchodom vlaku. Predávajú iba vnútroštátne CL z POP-ky. Počul som (a vidím na idsbk.sk), že tam predávajú aj CL IDS BK. To tam majú vytlačené originálne aké má DPB v predajniach a novinové stánky alebo im nejaké lístky vopred vytlačí niektoré predajné miesto ZSSK s KVC? Totiž keby aj tie predávali z POP-ky, tak určite by sa nedali označiť v označovači. ?
Reply on: dyspozytor #223752:
Myslím si, že toto je dosť nevhodné prirovnanie, pretože DB (a predpokladám, že aj ÖBB, tam to tak detailne nepoznám) majú automat v každom tarifnom bode, v malom jednoduchší len pre regionálku s opciou p.c. pri nákupe ďalšieho lístka v uzle, vo väčšom plnohodnotný. A absolútna väčšina staníc je riadená diaľkovo, takže tam ten potenciálny provízny predajca ani nie je.
Reply on: dyspozytor #223752:
Som kazdopadne velmi zvedavy ako bude vyrieseny predaj CL v pripade ak sa v tych Rusovciach dohoda so ZSR nepodari, obzvlast vzhladom k tomu ze na linke ma byt zavedeny SVS.
Reply on: S499.1023 #223749:
To netvrdím, ale trend v tomto je jasný - riadenie dopravy striktne oddeľovať od iných obchodných činností.
Ako príklad - OBB INFRA nevykonáva takúto službu pre OBB PV, hoc sú dokonca v spoločnom holdingu... detto DB NETZ vs. DB PV...
Ak už niekde máš zriadenú pokladňu na stanici, tak zákazník automaticky očakáva (a oprávnene), že ponuka služieb je všade v republike obdobná, ak nie rovnaká - teda rezervácie, cezhraničné CL a rôzne doplnkové služby ktoré sú dnes ozaj pestré...
Rozsah, ktorý sa vykonáva cez provízne predaje (a nie len ŽSR), je tak obmedzený, že moderný multifunkčný automat je omnoho lepšou voľbou v takýchto prípadoch.
Reply on: S499.1023 #223749:
Ale horšie ako v traffic hube Čata to snáď nebude?
Reply on: Davidoshmhd #223748:
Je zaujímavé, že ešte pred tými 25 rokmi sa to dalo, proti boli skôr vodiči (okrem šotovodičov).
Reply on: dyspozytor #223747:
No hej, taký výpravca v Rusovciach je vyslovene preťažený ? .
Reply on: Solider #223744:
Bohovsky vymyslené. Akékoľvek operatívne výmeny sú teda znemožnené..
Reply on: Peon #223675:
"Predajné miesto ZSSK ani zmluvné so ŽSR tam, predpokladám, nebude. A ani predajný automat ZSSK ani ten červený multifunkčný z BID."

Provízny predaj CL zamestnancom ŽSR v Rusovciach, je stále v štádiu rokovania medzi ZSSK a ŽSR.
Osobne predpokladám, že k dohode nepríde, nakoľko v Rusovciach by sa musela vykonať okrem iného aj určitá stavebná úprava v DK pre možný predaj výpravcom.
Naviac si myslím, že pri rozsiahlosti dnešného tarifného systému, či už ZSSK alebo IDS, by predávanie lístkov cez zamestnancov ŽSR ani byť nemalo. A už tobôž nie zamestnancami, ktorí sú tam za účelom riadenia dopravy!
Reply on: 810zssk #223745:
Áno, muselo to byť ešte niekedy v 2016 alebo aj skôr.
Reply on: N/A #223743:
Kedy to bolo? Do leta 2016 platilo, ze spoj o 0:05 z Hodzovho namestia bol vzdy autobus, cize ak by si siel spojom N72 o 0:00 z Cilizskej, tak by ste oproti krizovali autobus.

Od leta 2016 je uz aj na tomto spoji trolejbus - ide o vozidlo z 210ky s pomocnym agregatom. Tu nastava opacny stav: Ak je napatova vyluka a nocne sluzby su nahradene autobusom, na spoji o 0:05 z Hodzka pojde stale trolejbus, ktory bude po trase krizovat autobus (o 0:00 z Cilizskej).

Okrem toho samozrejme moze ist o zalozne vozidlo, tie su v noci iba autobusove.
Reply on: Davidoshmhd #223742:
Áno, aj si na nich robiť zácvik.
Reply on: 810zssk #223735:
Zažil som aj to, že som sa viezol na N72 trolejbusom a oproti šiel na tej istej linke autobus.
Reply on: 810zssk #223741:
To je čo za blud? ? V prípade, že sa vodič presunie medzi vozovňami, musí si dorábať papiere na ďalšie typy?
Reply on: Rary #223739:
Vodic ma skolenie na vsetky typy vozidiel ktore ma "jeho" vozovna, na ostatne spravidla nie.
Reply on: Rary #223739:
Nemože. To záleží od toho z akej vozovne človek jazdí. Vačšinou z JD nie sú zaškolení na T6 a Krasňanci zasa nie na 29/30T, lebo také tam nemajú.
Môže si budúci vodič električky vybrať na aké typy električiek bude zaškolení?lebo som tu čítal že niektorý vodiči niesu zaškolení napríklad na t6.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.