To je vec objednavatela, teda naseho DPB. Vyrobca ti urobi barsco co si zazelas. ALe inak suhlasim . NB12 velmi sedadiel (25) neviem z akeho dovodu, ale nove elektroSORy co dojdu, budu mat 33 sedadiel - to je zase dalsi extrem, ze sa nebudes mat kde postavit.
čo hovoríte na tie krátke nové sorky 12,? Ohavné autobusy že,kopu miesta je tam na státie a málo na sedenie,načo sú tam štvore dvere tam mohli byť lavice. Iveco má len troje a nikomu nenapadne že prečo tam niesú aj štvrté dvere ,štyri metre v strede voľnej plochy ako na hokej,keby dali aspoň sklápacie sedadlá na ľavej strane takých šesť tak ako je to v tých malých sorkách 10 ale nič,sú to diletanti ,sedadlá tvrdé ,ani ten šofér sa tam nemôže dobre cítiť to vidieť podľa spôsobu jazdy napr.prudké brzdenie oproti Iveco , zlatý Tedom ,nemohli radšej vynovené Tedomy nakúpiť.sorky nahodili na záhorie ,inde ich nechcú len pre blbších Záhorákov budú dobré.Minule som išiel v krátkom trolejbuse štvordverovom tam už boli kvalitné sedadlá mäkkučké ,tvarované a viac lavíc tam bolo voľné miesto len na jeden kočík a v týchto sorkách miesta voľného ako na hokej.
Tak keby taka fantazmagoria aj presla (co pochybujem ?), tak pri lepsom intervale a pokracovani z Mlynskej Doliny + buducej vystavbe dalsich bytov ta linka mala vyuzitie aj v tom intervale Nehovoriac o tom, ze linka "Od prestupu na prestup" bude mat casto menej ludi, ako keby na jednom konci isla niekam inde, kde je dopyt
Jedna vec, co musim uznat, je, ze pri intervale 30 minut cez den (s hodinovou dierou) by som sa aj ja na cakanie na autobus vykaslal a siel napriklad peso dole z kopca - ked za 5-10 minut som na zastavke, kde mi ide MHD casto, neoplati sa mi cakat desiatky minut na spoj
Tak uplne by stacilo, kebyze zlucia L204 a L139 a potiahnu na DD cez Grunty (a potom mozu zrusit L133 ale ponechat L32 napiklad presmerovanim cez Prazsku/Brniansku aby sa vyhla zapcham na Kramaroch) ? ?
piggee