Dáva to logiku. Síce je značenie zanedbané a z diskusií sa to úplne vytratilo, ale sieť ciest I. a II. triedy v meste spolu s mestskými okruhmi stále má zmysel. To sú tie tranzitné komunikácie. Ostatné (samozrejme po individuálnom posudzovaní) by sa postupne mali upokojovať.
Že si zo všetkých ulíc v centre vybrali na pešiu zónu zrovna tú, kde majú sídlo. ? ? ? Ale predpokladám, že súčasťou návrhu je aj výnimka, aby sa svojim autom dostali k svojmu miestu v garáži.
Prečo si nevybrali Radlinského? S čiastočným obmedzením až po Blumentál...
Zaujímavá aktivita a iniciatíva prichádza od architektov Šebo&Lichý, týka sa to práve obmedzenia tranzitu cez centrum (Mickiewiczova a Ul. 29. augusta).
Bolo to úplne presné. Obmedzenia ulíc, ci uz american plaza alebo spitalska ci safarikovo námestie sú dôkazom, že kolapsy sa nekonajú. Stačí trochu preferencie, bus pruhov a vymáhania predpisov zo strany pz sr a sme niekde inde.
Tebe sa fakt niečo stalo. Netreba pustiť autá všade, aj na pešie zóny aby nejazdili obchádzkami? Keď som bol malý, ešte jazdili autá aj cez Michalskú bránu, to by sa ti akiste páčilo.
Ministerstvo dorucuje listy osobne? ?
Zaujimave, ze aj ked 7.8. bolo v podatelni BSK este len zaevidovane odvolanie, ale uz 9.8. si ministerstvo vyziadalo osobne dorucenym listom podklady... A ze bude Stromcek v konflikte zaujmov, im tiez doslo az toho 9-teho...
O to zaujimavejsie, ze ked prisla vyzva od firmy 14.8.. tak BSK ju odstupil az o tyzden. Potom je to s nasimi statnymi instituciami vynikajuce, ked iniciativne ziadaju ku vsetkym kauzam predlozenie spisov do 2 dni od vzniku "problemu" a urcite to nebude touto funkciou http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=122932 ?
Vystavba zastavky Manderlak sa predpoklada v 1. polroku 2017... ?
V prípade nehody môže cestujúci letiaci zo zadného sedadla spôsobiť osobe v predu zranenia alebo smrť. Takže ľudí, čo sa nechcú pripútať v IGK vzadu posielam pešibusom. ?
zakaznik
KDI presadzuje veci typu maximalizácia počtu jazdných pruhov, CSS všade, zastávka v nike a pod.