Úprimne mi nie je všetko jedno, keď sa autobus rúti v rannej špičke dole Pražskou a cez okno vidím, ako cesta z Kramárov dávkuje autá spod podjazdu. Ak stojím, tak sa prichytím aj druhou rukou.
Okrem toho, v autobuse nie sú airbagy, ktoré ti odstrelia hlavu ak nie si pripútaný.
A obyvatelia s prevádzkami tam snáď potrebujú tranzit??? Nestačí im nejaká forma regulovanej dopravy (jednosmerky, obmedzenie len na dopr. obsluhu apod.)?
Detto, aj ked je zaujimave, ze zatial co vpredu sa vzdy priputam (ako vodic ci spolucestujuci), vzadu z nejakeho dovodu to nerobim (proste ma to ani nenapadne).
Ja som takto minule vykladal veľký nákup a po vynesení do bytovky som šiel preparkovať auto do garáže, čo je asi 60 m ?. Tiež som sa pripútal. Beriem to ako samozrejmosť a nerozumiem, prečo s tým má niekto problém. Presne ako vy, cítim sa nesvoj, keď som nepripútaný. Raz ma takto viezol známy a na prednom sedadle mal tiež pásy pripútané poza sedadlo. Dokonca som sa trocha aj bál.
Napríklad v Nemecku má vodič autobusu, umoňujúceho prepravu stojacich osôb, z použitia bezpečnostného pásu výnimku. Na Slovensku taká výnimka nie je, povinnosť pripůtať sa platí pre každé sedadlo vybavené bezpečnostným pásom s výnimkou silových zložiek, inštruktorov AŠ a taxikárov v obci ale keď sa o to jeden známy ako čerstvo nastúpivší vodič autobusu u veľkého dopravcu zaujímal, tak sa po ňom vyrútili jeho kolegovia, že má byť tichoa rád, že sa to nesleduje, veď oni nechců, aby ich museli používať.
Tak tak - mnohokrát sú poškodené, znefunkčené, neraz dokonca úplne odstránené a tak podobne. Priznám sa, že neviem, aký to má význam, ani kto to robí. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos