Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #223580:
Ak zavriem ulicu, tak ciele cesty motoristov sa vyparia - to je aká logika? Ekoteroristická?

KDI presadzuje veci typu maximalizácia počtu jazdných pruhov, CSS všade, zastávka v nike a pod.
Reply on: zakaznik #223579:
KDI logic...
Reply on: Ámos #223578:
Áno, vylúčme autá z oblasti, kde Ámos býva, aby autá jazdili obchádzkami a aby celkový počet vozokilometrov IAD v centre bol čo najvyšší. ?
Reply on: david1 #223557:
Ja tam kusok byvam a som za vylucenie IAD z danej oblasti.
Nove stavebne povolenie Spitalskej. Zaujimave citanie.

http://www.region-bsk.sk/SCRIPT/ViewFile.aspx?docid=10070449
Reply on: Ike #223575:
Kúp si amerikánske taxikárske auto, tam sú nehlavoodstreľovacie airbagy ? .
Reply on: ufo #223572:
Úprimne mi nie je všetko jedno, keď sa autobus rúti v rannej špičke dole Pražskou a cez okno vidím, ako cesta z Kramárov dávkuje autá spod podjazdu. Ak stojím, tak sa prichytím aj druhou rukou.

Okrem toho, v autobuse nie sú airbagy, ktoré ti odstrelia hlavu ak nie si pripútaný.
Reply on: S499.1023 #223564:
324
Reply on: Viko #223570:
Kde hovorím o tranzite? Potrebujú sa tam dostať normálnou komunikáciou a nie ešte viac zahlcovať uličky či jednosmerky.
Reply on: Ike #223568:
Nič proti pásom, ale do MHD sa potom nebojíš nastúpiť?
Reply on: Ike #223568:
S ľuďmi, ktorí mi chcú z nejakého dôvodu brániť v pripútaní, proste necestujem.
Reply on: david1 #223557:
A obyvatelia s prevádzkami tam snáď potrebujú tranzit??? Nestačí im nejaká forma regulovanej dopravy (jednosmerky, obmedzenie len na dopr. obsluhu apod.)?
Reply on: S499.1023 #223567:
Detto, aj ked je zaujimave, ze zatial co vpredu sa vzdy priputam (ako vodic ci spolucestujuci), vzadu z nejakeho dovodu to nerobim (proste ma to ani nenapadne).
Reply on: S499.1023 #223567:
Ja som takto minule vykladal veľký nákup a po vynesení do bytovky som šiel preparkovať auto do garáže, čo je asi 60 m ?. Tiež som sa pripútal. Beriem to ako samozrejmosť a nerozumiem, prečo s tým má niekto problém. Presne ako vy, cítim sa nesvoj, keď som nepripútaný. Raz ma takto viezol známy a na prednom sedadle mal tiež pásy pripútané poza sedadlo. Dokonca som sa trocha aj bál.
Reply on: Andy #223565:
Sme na tom rovnako - ja si zapínam pás, aj keď idem preparkovať auto. Ale niektorí bojujú o svoju slobodu rozbiť si hlavu.
Reply on: Spacer1 #223560:
Pomerne rozšírená legenda o súkromníkoch. Uveď konkrétne príklady, medzerník.
Reply on: S499.1023 #223563:
Prečo ich vlastne nechcú používať? Ja keď sadnem do auta, kde si z nejakého dôvodu nemôžem dať pás, tak sa citím celý čas nesvoj.
Reply on: david1 #223557:
KoĹko z tých ľudí, čo sa tam hrabú v autách, tam býva alebo má prevádzku?
Reply on: MatejBA #223548:
Napríklad v Nemecku má vodič autobusu, umoňujúceho prepravu stojacich osôb, z použitia bezpečnostného pásu výnimku. Na Slovensku taká výnimka nie je, povinnosť pripůtať sa platí pre každé sedadlo vybavené bezpečnostným pásom s výnimkou silových zložiek, inštruktorov AŠ a taxikárov v obci ale keď sa o to jeden známy ako čerstvo nastúpivší vodič autobusu u veľkého dopravcu zaujímal, tak sa po ňom vyrútili jeho kolegovia, že má byť tichoa rád, že sa to nesleduje, veď oni nechců, aby ich museli používať.
Reply on: Spacer1 #223560:
ten štátny moloch má svoje opodstatnenie. Ale rozhodne to nie je kvôli efektívnosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.