Ono L2 chodí prázdnejšia lebo z tratí 120 a 130 tam momentálne skoro nič nejde. Zo 131 sa plní hlavne L50 v oboch smeroch a 196.
Pretlak je teraz na Vinohradoch.
Presne tak. Plnia to regiobusy čo je aj cieľ a vzniklo tam kopec ubytovní pre týždenkárov. Taká L10 v špičke po centrum sa tam bude musieť časom pridať. Ono aj doprava je výrazne iná ako pred troma rokmi.
L4 sa pred Polusom plni najma ludmi z regiobusov (a pripadne 53/56) na Zlatych pieskoch. Vytazenost teda byva nerovnomerna, podla toho kolko ludi prave vypluli tieto linky.
Tak ja som chodieval +- 3 roky dozadu v najväčšej špičke ráno z Vajnorskej (Odbojárov) a tam chodilo menej ľudí ako z Ružinovskej. Teda na rozdiel od ružinovskej radiály na Vajnorskej tá kombinácia 2xT /29T (jedna linka) + K2S (druhá linka) stačila.
A v tom prípade ako bude vyzerať kapacita na linke 9? Zostanú tam nové električky aj súpravy? A nechystá sa nijaká zmena cez víkend na Ružinovských električkových linkách?
no je fakt ze ked som nastupoval pri vozovni tak bolo uz nejakych 8:2x (a obsadenych bolo tak cca 1/3 miest na sedenie, nikto nestal), spoj sa viditelnejsie zaplnil az od polusu (ale zas to je aj logicke, az tam zacina oblast kde byva viac ludi na danej radiale)
a ako hovorim, mozno som mal len statstie, na danej radiale sa nevyskytujem pravidelne takze nemam to odsledovane
Ja ju stretávam skoro denne medzi 7:30 až 8:00 a na sedenie tam toho moc nieje a dosť ludí stojí už v Jurajovom dvore.
Porovnávať to s Račou hádam nemá zmysel.
>>Aj L4 je pekne plná od Zlatých a časom bude potrebovať posilu v špičke.
dnes som bol dat auto do servisu na vajnorskej a siel do prace L4 a teda neviem ci to bola len nahoda, ale som si pochvaloval ze kolky luxus ze som si mohol vyberat aj kde budem sediet (nieto este stat) oproti obvykle vcelku narvanej L3 ktorou obvykle chodim v rovnakom case z Race...
Dajú sa z toho vytĺcť nejaké politické body. (Lebo tých obyvateľov zadnej časti Petržky bude v pomere k CPčkarom do nemocnice na Antolskú 50na 50, alebo tých domácich ešte asi aj viac ...). A žiaľ stále tu máme veľkú skupinu nehendikepovaných ľudí, ktorá cestuje v duchu "prestupy odrádzajú" (od používania MHD).
Uznesenie 948/2017
Mestské zastupiteľstvo
žiada primátora hlavného mesta SR Bratislavy
o preverenie možnosti rozšírenia komunikácie o odbočovací pruh Vajanského - Mostová s odstránením dopravného ostrova smerom na Vajanského nábrežie.
Ten trojitý prestup je o ničom. Funguje to iba v ideálnom režime. Reálne ušetríš 5 min oproti L5. Na pôvodný prestup z L34 sa to nechytá. Zlatá ex.105.
Určite nemôžu nechať Dúbravku na jednej linke.
Aj L4 je pekne plná od Zlatých a časom bude potrebovať posilu v špičke.
Ináč aká veľká je skupina ľudí, čo takto cestuje? Z Rače do Dúbravky by potom bolo možno rýchlejšie prestúpiť na Račku na 63 a na Patrónke na 83/84.
Ja ten 6 min interval ani následné riešenie ráno neobhajujem, len píšem aké šumy som z DPB počul. A čo do kapacity by som aj uveril tomu, že zo 4 minútového intervalu sa môže zriediť na 6 minút. (Druhá vec je, že ten int. 6 min. by bol ráno a cez deň 4? Teda L5 by išla po Karlovku iba ráno? Alebo ak celý deň, tak čo ten 8 min. interval nosného systému na veľkom sídlisku?
david1
Pretlak je teraz na Vinohradoch.