A nebodaj aj zmena vedenia cez Lúčanku? Pri tom nosnom intervale by to dosť pohlo vozokm.
L99 tam/odtial nechodí nejak plná. Vedel by som si predstaviť max. určené spoje no aj tak by išlo o zbytočný súbeh s L99.
Počuli sme slovo zamestnanca kraja, ktorý je považovaný za synonymum raja dopravnej obslužnosti a ktorý je vedený mimoriadne nadaným a intelektuálnym polyhistorom. ?
Inak si objavil nové slovo? Objednávateľ? ?
Môže to byť aj tak, že železničiari vidia priecestie a gumokolista prejazd. ? Každopádne slovník SJ hovorí jednoznačne.
Inak slovo "jazda" je tiež otrocký preklad z češtiny? Aké slovo by som mal namiesto neho používať?
Tak potom okrem ORL skús popracovať ešte aj na svojich schopnostiach vyhľadávať v google. ? Ako si ž tých 100 zdrojov našiel akurát ten jeden v ktorom je chyba? ☺
Mňa vždy zaujímalo, že čím sú obyvatelia v úseku BA - Dunajská Streda oproti tým na úsekoch BA-MA, BA-TT a BA-GA, že tam im postačuje víkendová dvojhodinovka, dokonca na Malacky cez víkend vlaky 20:15 a 23:15, čiže 3h. Či keď na MA, GA a TT nejazdí žltý výpalník čo obsiera každého, kto nerobí ako on chce, tak tam ľudia nemajú nárok, tam sa vlkm nenájdu? A potom mudrlanti pizdujú, že ZSSK má málo efektívne obehy. No má ich iba také aký mizerný GVD nakreslí objednávateľ a akú mizernú infraštruktúru objednávateľ zabezpečí. Na trase KE-Lipany sa vraj dá vyjazdiť 1h so 4 súpravami. Hej dá sa za predpokladu, že nič nebude končiť v Kysaku alebo si ľubovoľný vlak z Lipan alebo KE neskončí v Prešove a potom tá súprava chýba na opačnom konci trasy a musí sa na 1-2 páry Os ťahať ďalšia súprava von. Alebo špecialita objednávateľa je vyseknúť jeden vlak v sedle zrovna tak, že to zas vyžaduje jednu súpravu gratis. ?
NZ-lobby nech nepyskuje. Namiesto taktu zas vlaky jazdia v rannej špičke ako noty na bubon. Z pracne zavádzaného taktového GVD začína postupne dilentantský objednávateľ MDV vedený pologramotným ministrom robiť výnimku za výnimkou tak, že v takte premávajú iba EC a R vlaky, pričom aj to spôsob akým sprznili 800-kové rýchliky je vizitka diletantstva. Nechápem absolútne, že čo bráni jazdiť v takte na 2-koľajnej trati a posúvať vlaky o rôzny objem minút. Keď sa človek pozrie na trať 180, tak by sa pogrcal najradšej. Po RŠ napr. 3h diera v Os vlakoch z Liptova na Žilinu.
Valec