Reply on: S499.1023 #222756:
Na podpore a národného dopravcu nevidím nič zlé, keďže súkromnícky bordelári tu pomerne zdatne vyžierajú Cargo, za vše by som spomenul istého pána Bajužíka a jeho Lokorail, či BTS cez ktoré vyžiera Budamar štátne Cargo s posvätením politikov. Tí istí čo vedia ako to chodí u ich kamarátov v PSŽ, SŽDS, Express Group, Railtrans, ODOS atď. nemajú problém udržiavať nadstav úradnického aparátu a nadmerný počet oddelení a sekcií v štátnom a udržiavať nielen podstav ale aj mizerné mzdy prevádzkového aparátu, ktorý zarába dopravcovi "na chleba". Za to je však priamo vždy a furt zodpovedná vláda a jej členovia, ktorí majú interes cez daných ľudí v "súkromných" špedičkách. V tom kontexte, že sa tu niekto dorába nad IC vlakmi ale nedokáže dosadiť do vedenia zodpovedných ľudí a cepovať ich vyznieva komicky nielen Kpt. Horalka ale aj maestro "šermiar" a boľševici červení. Sprznenie 8xx rýchlikov a osadenie dvojjazyčných tabúľ je asi maximum čo táto vláda dokáže, no keď človek vidí osadené nové nablýskané feferónske tabule a pritom tam výpravcovi ide omietka a krytina zo strechy popadať na hlavu, tak to je vyslovene zvrhlosť. Keď už mi kamarát čo je maďar zo Šiah povie, že si môže s Ersékovými tabuľkami vytrieť konečník, pretože s tými 5 pármi na 153ke a 5,5 na 152ke, tak asi kúrnik šopa sú úplne iné veci podstatné než tabuľky a sprznenie 8xx rýchlikov tak, že už ani jeden nechodí načas odkedy sa urobilo pri druhej zmene GVD populistické riešenie pre feferónvoličov aby mali 3,5 páru juhom Košice - Zvolen - BA priamo. No žeby sa jeho blahorodie Ersék zmohli na riešenie kvality vozňov priamo cez svojich ľudí, ktorých tam má, tak to je očividne nad jeho sily.Ostatné veci nesúvisiace s dopravou si diskutuj sám so sebou a nezaťahuj do toho mňa. ?
Petto