Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vikic #222016:
Horúci vzduch preháňal po autobuse z toho dôvodu, že vonku aj vnútri bolo teplo a tým, že ste tie okná otvorili, ste umožnili jeho prúdenie.
Včera, t. j. 20. júla 2017 som cca o 14.00 hod. cestovala zo zastávky Lúčanka na zastávku Farského autobusom 95 alebo 97 (nie som si istá). Bol to nový autobus s nálepkami "klimatizácia". V autobuse bolo minimálne 40°C. Tak som išla za šoférom a poprosila som ho, či by mohol zapnúť klimatizáciu. Šofér mi odpovedal: "Otvorte si okná". Ja mu na to: "Ale toto je klimatizovaný autobus a okná sa otvárať nemôžu." On mi odpovedal: "Povedal som Vám, otvorte si okná." Tak sme si otvorili okná, aby sa aspoň ten horúci vzduch preháňal po autobuse. Mohol by sa niekto kompetentný vyjadriť, ako je toto možné? Prosím o odpoveď. Viktória
Reply on: MatejBA #222013:
A ak by tam nesiel sofer, tak by to bola mozno len polovica z 5% ?
Waaau, 5% vytazenost linky L97 v meste? To je viac ako som ocakaval ?
Reply on: TeBeCe #222008:
A bude adekvátna náhrada spojmi SL?
Reply on: 810zssk #222009:
Keď primát (Bratislavy) povie, že on chce aby jazdil DPB na 525 aj naďalej, lebo tam má voličov ...?
Reply on: 810zssk #222009:
Este sa nevie ?
Reply on: TeBeCe #222008:
No hura, trvalo to len kolko? Rok a pol? 🙂
Reply on: Mike #222006:
Vyriesene cashovanie webu? ?
Reply on: Valec #222005:
Moja skúsenosť z rôznych červených automatov je taká, že tá stránka nabieha aj 3-4 minúty.
Reply on: piggee #222002:
Posledná voľba sú Informácie. Po kliknutí na túto voľbu sa zobrazí táto stránka: https://automat.idsbk.sk/ Ak zostala biela obrazovka, musela byť nejaká chyba v pripojení, príp. bol internet tak pomalý, že sa stránka počas čakania nezobrazila.
Reply on: Ike #221999:
Externá firma slúži len na odlievanie peňazí, podnik si to pokojne môže robiť efektívnejšie vo vlastnej réžii. Čo sa týka základného dočisťovania, to súhlasím, ale vozy musia byť aj vybavené napríklad takou metlou a obratiská smetnými košmi. Na väčšie zametanie alebo umývanie nie je čas. Pokiaľ ide o prideľovanie, tak starostlivosť o salón pre cestujúcich sa väčšiny pridelených vozov netýka (4045 je ozaj výnimka potvrdzujúca pravidlo) a komparatívna výhoda prideľovania končí dverami kabíny vodiča.

Na poslednú otázku neviem presne odpovedať, pretože netuším, ktorých konkrétnych priebežných/východiskových zastávok sa to týka. Určitú odpoveď načrtol 810zssk. Minulý rok sa táto problematika riešila pri predĺženej linke 6 pod Most SNP. Vodiči nemali jednotný metodický pokyn a tak si to každý riešil podľa seba – niekto pristavil a neotvoril dvere, niekto pristavil a otvoril dvere na fotobunku, niekto pristavil a otvoril dvere na centrál a päť minút púšťal klímový vzduch z voza, niekto nepristavil až do 15 sekúnd pred odchodom. Až sa musel urobiť príkaz, ktorý prikazoval pristavovať k nástupišťu a umožniť cestujúcim nástup do vozidla, ale s pochopením tohto príkazu mali viacerí jedinci problém.
Dnes som bol s krpatym synom sa povozit trochu elektrickou a kupovali sme si listky v tom novom samoobsluznom automate na Safku. A deti ked nieco vidia, tak to chcu vyskusat (a odhalia kazdy bug). No a posledna volba je na uvodnej obrazovke "IDS BK". Myslite si, ze v IDS BK vedia, co sa pod touto volbou nachadza? Alebo sa na to iba vykaslali? Lebo nezobrazuje tam vobec nic. Biela obrazovka a krizik na zavretie okna. Vyskusal som to potom aj na dalsich troch automatoch na petrzalskej radiale.
Reply on: Ike #221999:
Prekazkou je ze sa to tak nikdy nerobilo. Inak je to zaujimave, lebo mimo Ceska a Slovenska to funguje fakt vsade, ci uz na zapad, alebo na vychod. Nemecko, Skandinavia, ale aj Polsko, Madarsko ci Ukrajina...
Reply on: Solider #221997:
OK, takže sme si kvit ?

Bohužiaľ je to pretrvávanie starých zvykov v DPB bez ohľadu na to, kto tomu práve velí. V stave, že dnes sú takmer všetky trolejbusy rovnako staré, je prideľovanie vozov blbosť, ale my to nezmeníme. A ak to skončí tak, ako píšeš, čo k tomu dodať... Ja som bol len brigádnik, ale k vozom som sa správal slušne a preto som nikdy nemal problém si vypýtať od "majiteľa" či už Sanos alebo nový skleník. S dobrým vozom služba vždy rýchlejšie ubehla a človek sa toľko nenarobil a v tej dobe bol sakra rozdiel, či si mal 8-9 hodín odjazdiť so 6152-kou alebo ešte staršou "klasikou" alebo takou 6250-kou ?
Reply on: Solider #221997:
Myslím, že jeden o voze a druhý o koze.

Ak pracujem v banke, na zákazníckom mieste, tak za čistotu zákazníckeho miesta zodpovedá upratovacia služba. Za bordel na mojom stole ale zodpovedám ja. Ak ho neupracem, robím zlé meno sebe, ale aj celej pobočke, či dokonca banke.

Toto platí aj pre MHD. Vodič by si mal "bordel" a základné viditeľné znečistenie upratať na konečnej bez ohľadu na to, či má pridelený voz, alebo nie. Hĺbkové a systematické čistenie by ale mala robiť externá firma.

Inak, keď už riešime prestávky. Čo je reálnou prekážkou k tomu, aby ma vodič na vybraných zastávkach ako cestujúceho pustil do vozidla počas vyrovnávacej prestávky?
Reply on: S499.1023 #221995:
Napríklad nastohované pred MTZ plechohangármi medzi výpravňou električiek a halou ĽÚE v rôznom štádiu rozkladu, rozpadu a zvetrania, spravidla z nich trčia roxory pôvodnej výstuže a uvoľnené koľajnicové žľaby, občas aj s gumkami... ?

Rovnako aj vo Vozovni Petržalka nájdeš BKV, pôvodne vyťažené z tunela, dnes sú zaliate betónom pod zamestnaneckým parkoviskom v piatich vrstvách na sebe. Paradoxom je, že zatiaľ, čo sa betónka pod autobusmi rozpadáva, lebo má asi 15 - 20 cm na výšku vrátane kari sietí, tak to parkovisko pre IGK má základ hlboký cca 75 čísel pod povrchom odstavným. Keď tam padne atómová bomba, atk celú Petržalku vymaže z mapy UR, ale Parkplatz prežije... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.