Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ttom a Peto:
Ja viem dokonca o jednom mieste pri trati až v Úľanoch nad Žitavou, kde je urobené parkovisko z BKV. Je to pekne vidieť z vlaku. Ich pôvod mi je tiež nejasný.
Reply on: Peto3700 #221173:
teraz som fakt na pochybach, ale podobny je aj v poraste v tom lesiku, ked sa ide od mosta Lafranconi ku svedskym domkom/lodenici ? uz som tadial fakt davno nesiel a uz neviem, ci sa mi to len nesnivalo
Ahojte, čo sa deje na Račianskej radiale, Razianska...ďakujem.
Ahojte.
Vedeli ste o chodníku z BKV panelov na Svrčej? Vedel by mi niekto povedať kedy to tam dali? Je to taký detail, len mi to prišlo zaujímavé a predpokladám, že to súviselo s prekládkou trate pri výstavbe Lafranconi, ale možno sa mýlim.
https://www.google.sk/maps/@48.1495187,17.0669168,3a,16.9y,132.53h,89.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-6nYlqTpwQWijdqyKfHIOA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
Reply on: MatejBA #221170:
Na Petrzalke su skor šanovane Capacity , na Trnavke sa musia starat semtam aj o nejaku SORku NB18 kedze nic ine tam soferi nemaju - preto tam najdes aj šerble aj zachovale vozy. Kdezto petrzalske NB18 seria 422x a 423x pojazdne vraky. ?
Reply on: MatejBA #221170:
Tie prvo a druhokolónne úplne prvé (1821-30, 2841-50) niektoré majú dobrí vodiči (delenkári), alebo osádky (celodenkári), takže sa o to celkom dobre starajú. A vtedy sú tie sorky zachovalé, či už po vizuálnej alebo technickej stránke.
Sranda, ako rozne prvoseriove SORky (s doskou na krajanie) prezili/v akom su stave 🙂 Jedna (4221) trieskala ako hrnce a druha (na L31, cislo som si nevsimol) bola uplne ticha, nic v nej nebuchalo, nehrkalo 🙂
Reply on: S499.1023 #221168:
Ten by určite nemal problém vystúpiť... len neviem, či by mal záujem aj o školenie.
Reply on: Ike #221167:
To je ale niečo iného - tam je vyprázdňovacia doba dodržaná. Tu ide o dobu trvania žltej aby vodič stihol zareagovať. Ešte keď som tam pracoval, tak minimálne boli požadované 2 sekundy červenožltej a tri sekundy žltej.
A keď raz taký mamrd na mňa trúbil a gestikuloval a ukazoval na červeného panáčika pri odbočovaní zo Škorpiónovej od Manderláku na Cuprumovú (ja som šiel pešo od Šafka popri klube Lúčnice k Jesenskéhoú a nechcel vystúpiť z auta, aby si vypočul školenie o vyprázdňovacích časoch, tak som mu premiestnil spätné zrkadlo z ľavých predných dverí na vozovku a hneď bol kľud. Len neviem, čo by som robil, keby tam bol hrubokrk.
Reply on: BigMac #221162:
Ja som si toto všimol na Námestí slobody pre chodcov v smere od midopu k SAVke na opačnej strane ako je mestská dráha. Skočí zelená a hneď červená. Samozrejme, že každý druhý vodič odbáčajúci od minfinu k úradu vlády je retard a buď na mňa trúbi, gestikuluje s tým, že ukazuje na červeného panáčika, alebo ma rovno takmer zrazí.
Reply on: Jadran #221164:
Áno, aj tam, to mi ušlo.
Reply on: Joyki #221163:
Tipujem, že sa to bude blížiť nule. Mohli spomenúť ako budú riešiť meškanie vlakov alebo potvrdzujúcej sms. Napríklad keby som chcel ísť z Devínskeho jazera do DNV (keby mi bolo jedno, že je cena sms oproti bežnému lístku oveľa vyššia), pošlem sms a vlak mešká a uplynie 20 minút, alebo mi nepríde potvdzujúca sms ani po piatich minútach a vlak už zo stanice odchádza. Vlaky nejazdia každých 10 minút, aby som jeden spoj mohol nechať ujsť, keď príde sms po šiestich minútach.
Reply on: ivanbuto #221161:
Ja mám taký tichý dojem že to funguje aj na tých hrozne potrebných svetlách pri Bille za Námestím Hraničiarov smerom na Jungmannovu. Aspoň teda nové BUSEčko tam ukazuje krížik, keď sa voz priblíži ku križovatke.
Reply on: Marek1978 #221147:
A kto to bude využívať? 20min. lístok 1,30 € je veľa. Na bratislavských prímestských linkách to predstavuje približne 19 km so ZSSK sadzbou približne 1 €.
Pri lokálkach je 20min. úsek cesty kratší, čiže cestovné je ešte nižšie.
Reply on: zlomok #221159:
To je v poslednom čase dosť veľká móda v Bratislave.
Vyprázdňovacie časy poskracované na minimum. Toho penisa toaletu, čo to kreslí do tej ich úžasnej semidynamiky by som tak na týždeň až dva zavrel do autobusu bez sedadiel a vozil ho v režime 24/7 po meste cez križovatky riadené pestrofarebnými retardérmi. A vždy keď to padne do žltej tak ňomáš plná brzda, aby vedel aké to je príjemné pre cestujúceho. Ono by ho tie (pod)normové 2 sekundy prešli veľmi rýchlo...
Reply on: Petto #221156:
V súčasnosti sú už minimálne dve križovatky kde autobusy alebo trolejbusy aktívne ovplyvňujú riadenie: Žilinská - Štefanovičova a Saratovská - Repašského.
A ako tu naznačil Valec, funguje to prakticky na rovnakom princípe ako pri električkách.
Reply on: zlomok #221159:
Preferencia by tam mala byť.
Presnú logiku riadenia nepoznám, ale môžem pozrieť... prípadne mi napíš najbližšie, keď niečo také zaznamenáš.
Reply on: N/A #221158:
Preferencia tam zaručenie nie je, lebo 63 tam pravidelne dosť prudko musí brzdiť.
Reply on: Petto #221156:
Minimálne na novej križovatke pri Fresh Markete sa autobus pri prejazde registruje, o čom informuje BUSE zapípaním a zobrazením symbolu #. Či je tam skutočne preferencia neviem, nakoľko som tadiaľ prechádzal iba cez víkend, kedy je križovatka vypnutá...
Reply on: Petto #221156:
Aha, takže nevieš ako to funguje, ale vieš, že v autobusoch sa to nedá. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.