Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #221031:
sak to tieklo von ...aj ked isiel naprazdno hore - pekna vodna stopa az na Kuklovskej
Reply on: Petto #221030:
No ja som síce len elektrikár, ale nemal som pocit že tam len vyvrela voda ?
Reply on: N/A #221029:
Co sa lepi ak ti vyvre voda ? ?
Reply on: dyspozytor #221016:
Pozerám že asi je fakt nedostatok autobusov keď to cez víkend nejak polepili zas a dnes vyrazila na linku 59 ako keby nič ?
Reply on: S499.1023 #221027:
a Digital Park, kde by mohla byť zastávka, už vôbec nie ?


Pri Filiálke je zaujímavosťou, že je krytá posunovacím návestidlom, čo sa po jej prípadnom sprevádzkovaní bude musieť zmeniť.
Reply on: Viko #221025:
Vlščka musí byť schválená pre previdelnú osobnú dopravu (presnejšie povedané sa to nevolá licencia ale úradné povolenie) alebo musí byť preklasifikovaná na trať. To je práve ten rozdiel oproti Flilálke - tá leží na trati, nie na vlečke.
Ja nevnímam umiestnenie žst. Petržalka ako "priemyslenú zónu na okraji sídliska so zlou dostupnosťou".
Reply on: Valec #221024:
Možno tam budú rolovať aj busy pre hornú Raču a Rendez...
Reply on: S499.1023 #221021:
Vďaka za informácie.
1) Bol som v tom, že stačí, aby dopravca na vlečke mal správnu licenciu, ono je licencia aj pre vlečku samotnú?
2&3) Išlo mi o to, že keď môžu robiť všetko pre spojazdnenie neelektrizovanej Filiálky s "jednoduchým" nástupišťom na konci koľajiska, tak toto by bol podobný prípad.

4) Je vlak stojaci na hrane centra lepší generátor dopytu, ako vlak stojaci v priemyselnej zóne na okraji sídliska so zlou dostupnosťou?
Na Detvianskej sú vykopané jamy na základy pre zastávkové tabule. I keď neviem, komu bude slúžiť tá smerom do Rače.
Reply on: kecho #221022:
Skôr či neskôr by k tomu malo dôjsť.
Reply on: Peon #221017:
Cize tym padom mozno zrusit 37 do marianky?
Reply on: Viko #221019:
1) Vlečka nie je verejná infraštruktúra - záleží na súhlase prístavu. Musela by sa rozšíriť licencia vlečky na osobnú dopravu.
2) Vlečka nie je elektrizovaná.
3) Jednoduchý perón dnes musí mať osvetlenie, hranu 550 mm nad TK, vodiace čiary pre nevidiacich, bezbariérový prístup...
4) Eurovea by mala väčší dopyt ako Petržalka?
Na zastavke busov Lafranconi smer ZOO prave teraz zvaraju oznacnik...
Reply on: Joyki #221018:
Neviem, aký by to bol administratívny problém, ale nebolo by užitočnejšie miesto vlakov zo Senca do Petržalky to na ÚNS stočiť smer vlečka prístavu a ukončiť pri Eurovei na nejakom jednoduchom nástupišti pod historickým skladom (ako končí výťažná koľaj)?
Reply on: Peon #221017:
Aby si na to cestujúci zvykali postupne, tak integrovanú dopravu vytvoríme až v roku 2030. ?

Aj keď netreba zas brať všetko doslova. Len tretia etapa ráta s vlakmi do Petržalky, popritom to chcú zaviesť zo Senca (obnoviť) už teraz v decembri - vraj, a takisto kvôli stavieb D1, D4 a R7 posilniť S60 a S70. To sa vie aj bez nejakého PDO. A tie percentá sú celkom reálne. Najprv posilniť otrasnú víkendovú obsluhu, popritom synchronizovať špičky a neskôr podľa potreby posilňovať (druhá a tretia etapa).
A infraštruktúra prestupných bodov je naozaj mizerná - do 2022 sa to nemusí všetko stihnúť (regionálne železničné stanice, P+R, B+R, infosystém), takže ten rok 2030 by mohol aj sedieť. Zrejme sa všetko (snáď) bude robiť priebežne, väčšina konkrétnych projektov už je v štádii riešenia - TIOP- alebo plánovania - TID Bernolákovo, Šenkvice atď...
Takže ani od decembra 2017 s celoštátnymi zmenami CP nebude dopravná optimalizácia Slovak Lines ani na Záhorí? ? http://m.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/poslanci-schvalili-strategicky-plan-rozvoja-verejnej-dopravy-v-bratislavskom-kraji.html?page_id=347054&utm_source=mailing&utm_content=347054&utm_campaign=20170514

„S výhľadom v priebehu roku 2018 počítame s čiastočnou úpravou vedenia liniek najmä preto, aby si cestujúci mohli postupne na zmeny zvyknúť. Zásadným krokom bude zlepšenie nadväznosti prímestskej autobusovej dopravy na železničnú dopravu, a to zavedením intervalových cestovných poriadkov. Spolu so zlepšením ponuky počtu spojov pre obce v regióne prichádzame s predĺžením poobednej špičky a pridaním večerných spojov. Dobrým príkladom pre zlepšenie je jeden z návrhov PDO, ktorý navyšuje počet spojov pre obec Marianka až na 35 zo súčasných 27. V prvej fáze počítame s nárastom najazdených kilometrov prímestských autobusových spojov o 21 % a vlakových spojení až o 47%, teda takmer polovicu,“ vysvetlila Zuzana Horčíková, generálna riaditeľka Bratislavskej integrovanej dopravy, koordinátora IDS BK.

To s vlakmi ma prekvapilo. Bude to v praxi znamenať lepší ako 2-hodinový interval cez víkendy a sviatky na linkách S20 a S60, ideálne 1-hodinový interval? Hmm a čo na to (finančne) Ministerstvo dopravy?

Rok 2030 je zatiaľ strašne ďaleko (13 rokov) tá posledná fáza. Myslíte, že sa to nepodarí aspoň o trochu skôr?
Reply on: N/A #220997:
Kľud chlapci! Je vidieť, že si tu už málo kto pamätá, v akom stave jazdili napríklad krasňanské Karosy na L37 cez Kramáre....

Ktorá Karosa vtedy netiekla a nedymila (mimo výfuk)... ??? ?
Reply on: S499.1023 #220994:
Tiež mám podobný názor ako Dispecer. Žiaden novší autobus než "Citybus" som tam s logom Renault nikde nestretol. Všetko, čo vyzeralo ako naše Citelisy (a malo aj na bočnici logo Citelis), malo logo Iribus, a všetko, čo vyzeralo ako naše Urbanway, už malo logo Iveco. Novšie Heuliezy boli očividne tiež v podstate rovnaké autobusy, s nejakými kozmetickými rozdelmi na karosérii.
Reply on: zlomok #221011:
Pod si radšej sadúť niekam 😃
Zlomok by mal byť odstránený.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.