Neber to tak tragicky ...solarisy mavaju aj tak prevahu na l32 a vikendy su klbaky. Uprimne ale radsej nb12 ako urbanway. A sepka sa od 2018 klbova 32 celotyzdenne. MOZNO AJ z dovodu reko KV trate.
Neverím, že by sa ktokoľvek rozhodol kúpiť si auto len a práve preto, že na doplnkovej linke v jeho okolí začnú jazdiť SOR-ky. Aj keď - Dlhodielčan, to je niečo ako Košičan, že ? ?
Podľa stránky ÚVO tendre na 12m a kĺbové autobusy vyhral SOR. Nie je tam napísané na s akým pohonom, ale predpokladám, že 12m by moli byť plynové a kĺbové naftové.
Predsa "viac koľaj, viac električka" ?
Vidíte, aké pěkné vizualizácie pre Vás pripravili súdruhovia v Sovjetskom sväze. Len tá lanovka tam chýbá, len tá lanovka...?
Keď sa kupuje CL v zóne 100 na BČK s PCL 100+101 a je to iba 15-minútový (!) na 2 zóny, tak časová platnosť sa predlžuje podľa kľúča 100+100+101, čo mi vychádza na predĺženú časovú platnosť 60 minút ako pozerám v tabuľke. Tak prečo ja som dostal až 90 minút? ? Vďaka tomu som tesne, ale predsa v rámci tejto predĺženej časovej platnosti stihol docestovať späť do zóny 101. ? Veď predĺženú časovú platnosť 90 minút by som mal dostať keby som cestoval tiež iba 2 zóny v regióne, ale na CL s bežnou platnosťou 30 minút ALEBO na 3 zóny v regióne s bežnou platnosťou 60 minút...
A moja druhá otázka: Spoje, ktoré majú priebežnú konečnú "Bernolákovo,,Hlavná ul.kaštieľ" sa už nevracajú späť cez obec [pravdepodobne sa tam autobus ani nemá kde otočiť], ale idú po ul. Gaštanová aleja na hlavnú Seneckú cestu. Ak chce tento spoj využiť cestujúci idúci do Bratislavy napr. zo zastávky "Bernolákovo,,Hlavná ul.Espresso" tak vďaka IDS BK vodič dokáže bez problémov predať takýto CL, ale s tým, že na priebežnej konečnej pri kaštieli musí cestujúcemu vydať aj registračnú potvrdenku, ktorá sa už, zdá sa, nazýva "Prestup"? Totiž medzi časom príchodu ku kaštieľu a odchodu má podľa CP 5 minút. To je, predpokladám, vyrovnávací čas, a teda nie prestávka.
A ako je to so zastavením a otvorením dverí mimo zastávky? Ak vodič otvorí IBA prvé dvere a tak umožní cestujúcemu výstup mimo zastávky, tak mu na to pri náhodnej kontrole palubáku neprídu? Ja to z ľudského hľadiska chápem v ojedinelých prípadoch keď to nikomu neuškodí ako neoficiálny prozákaznicky prístup zo strany vodiča, a preto dúfam, že sa v tomto smere mojim príspevkom nebude nikto zaoberať.
Myslíš niečo takéto? http://www.siteco.com/en/de_de/products/outdoor-luminaires-catalogue/chapter/1547/category/11227/family/11233/variant/2568.html
S tým by som problém nemal, ale neviem, kedy/či vôbec som v Bratislave videl pouličnú lampu, ktorá by vrhala svetlo tak, ako je nakreslené na tej produktovej stránke, a neoslepovala ma pri príchode zo strany a zároveň neprodukovala zbytočný svetelný smog smerom nahor...
Oslepovanie zo strany ma pekne vytáča aj na LED svietidlách s mizernou/žiadnou optikou...
Juraj76