Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: piggee #220196:
Čo je to "Cervenka"?

Ja viem, v tomto meste je to ťažké sci-fi. Ale normálne by to bolo minimum a ani by to zasa nemuselo toľko stáť. To čo som nakreslil + predĺženie Prievozskej radiály až do PB by sa mohlo vliezť do 250 mil., čo máš cenu jedného slabšieho úseku diaľnice. Keby štát vyčlenil povedzme 150 mil. ročne na rozvoj mhd v BA a KE, do roku 2030 by to tu s električkovými traťami inak vyzeralo.
Reply on: juraj.k #220195:
Este, ze si tam nezadrbal elektricku aj po Cervenke.
Reply on: Dispecer #220194:
K HBR scifi nadzemke pridám jeden šotonávrh z vlastnej dielne, ako by mohla vyzerať električková varianta. ? Nie celé by to bolo nutne na estakádach, stačil by most cez Dunaj.

https://www.google.com/maps/@48.1363894,17.1203897,14z/data=!3m1!4b1!4m2!6m1!1s1So18MZLFZe4BS-QXyKtDsjq1_LE
Reply on: S499.1023 #220189:
Hej, videl som nejaké upútavky, tuším jedna z toho, ako komunikovali s poľskou posádkou. ?
Reply on: Miro #220192:
Tu je virtuálna prehliadka vnútra a dole sú aj obrázky, ako vyzerá zvonku:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/11276561613-kosmo/9915-virtualni-prohlidka-kosmicke-lodi/
Reply on: S499.1023 #220189:
To je zaujímavé, ja som to pozeral na ich stránke pár dní po uvedení prvého dielu, lebo ten som v TV prešvihol, a žiadne obmedzenie sa nekonalo ?
Reply on: S499.1023 #220190:
Nekrochkal nieco o tom, ze by chcel vlakovu estakadu cez mesto z Filialky, ked nevyjde podzemny variant?
Reply on: Viko #220186:
Doteraz blúznil o podzemnej Filiálke, možno teraz začne o nadzemnej...
Reply on: Dispecer #220182:
No, podľa mňa vyzerá skôr ako nejaký dvojosák, každopádne seriál je to geniálny, obmedzenie na ČR ma nenapadlo.
Reply on: zlomok #220171:
Normalne, dohodnu sa (hehe, vela stastia prajem pri tom ako funguje BID), podpisu zmluvu a listky IDS budu platit aj na SotoReavise.
Reply on: Viko #220186:
Mačkopsa by som ešte považoval za menšie zlo, horšie by bolo toto ?
Reply on: Error 0x007 #220185:
Sak pockaj, chyti sa toho Nesrovnal a bude z toho trejn-trejn na milovanu Filialku ? Tie davy Pezincanov na ceste do Rajky, na ktorych mu zalezi, budu konecne stastne ?
Reply on: Mhr1 #220180:
Chcelo by to dvojrozchod 1000mm a 1435mm aby sa to v buducnosti dalo vyuzit ako tram-trejn ?
Reply on: Mikimaus #220152:
Hyperlup nestaci? Kebyze sa rozhodli co i len polovicu investovat do elektrickovej trati, bral by som vsetkymi desiatimi...
Reply on: Lukyno87 #220151:
Napíš poslancom za Ružinov, oni veľmi radi pripomenú DPB, že sa tam znížila kapacita a cez víkend tam nie sú takmer žiadne nízkopodlažné vozy.
Reply on: S499.1023 #220177:
Myslíš ten, čo vyzerá ako T6A5?
"Zvolený pořad lze přehrávat pouze na území ČR."
Reply on: Mhr1 #220180:
Eh, HB po desiatich rokoch prišiel na originálny nápad, ako spropagovať nielen svoje nové obchodné centrum s autobusmi v podzemí, ale aj Nové Lido. Plus štatút významnej inštitúcie sa môže hodiť tiež (viď https://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/ako-lanovka-na-stanicu-zakryla-podstatu-problemu.html ). Neriešil by som hneď všetky možné šotoplánovania ohľadom začlenenia tohto do NDS, či vôbec do MHD. Už len preto, že si to HB evidentne nakreslil za jeden večer a nielen, že nepozná formu dopravy, ale načmáral to krížom cez NKP a ukončil niekde medzi diaľnicou, rod. domami a slnečnými hodinami. Kľud
Reply on: 810zssk #220153:
Keď už sa do takej ftákoviny má investovať, MUSÍ to byť dráha kompatibilná s ostatnými dráhami v meste, čiže s normálnou, 1000 mm električkou. Presvedčiť developerov, že v BA ľudia neradi prestupujú, teda izolovaný systém by nemal veľký zmysel a naopak, že medzi Ekonomickou Univerzitou a Farského je to len kúsok, takže napojenie na električku na Petržalskej strane by nebol veľký problém a naopak, priniesol by podstatný nárast počtu cestujúcich do ich nákupného centra - o tom predsa developerom ide. No a ukončenie na ASMN by mohlo byť pokojne kusé a prípadne i na vyvýšenom mieste ako monorail - uplatnili by sa obojsmerné električky, ktoré nebudú potrebné, až sa bude jazdiť na koniec Petržalky.
Sci-fi, ale treba začínať tlačiť na developerov, mesto a verejnosť, že ak už budú peniaze na ďalšie premostenie Dunaja, tak má zmysel len električka integrovateľná do celého systému. A električková trať z Petržalky na ASMN je zmysluplná a jej slepé = dočasné ukončenie na ASMN by mohlo vyvolať tlak na jej predĺženie - perspektívne by sa táto slepá električka mohla napojiť na ďalšie trate - či už pozdĺž Karadžičky, do Slovnaftu a Biskupíc, či na Dunajskú a do centra.
Reply on: Lukyno87 #220151:
Už sa to tu písalo. Cez víkend budú určite stačiť na e-8 kačice. Ale nepochopiteľná je výprava NP električiek na e-5 cez víkendy, keď Rača má plne nízkopodlažnú e-3. Ružinov je fakt od macochy. Namiesto na e-5 by mal JD vypravovať NP Škodovky na e-9 okrem dvoch poradí (na lepší výjazd na trať a záťah je asi dobré mať na e-9 dve poradia z Krasňan). Ale bol by to podstatný rozdiel oproti dnešku (2 NP poradia na e-9) mať na e-9 5 zo 7 poradí nízkopodlažných. Len, či by zasa niekomu nevadili vzkm! Lebo namiesto Škodoviek by Krasňany museli vypravovať na e-5 dvojice, zatiaľčo na e-9 vypravujú kačice. Modla, fetiš - tie vzkm. Ak sa Škodovka počíta za 1 voz, počítanie dvojice za dva vozy je hlúposť. To malo zmysel vtedy, keď jazdili sóla - vtedy bolo dvojča naozaj dvojnásobok. Ale vysvetľujte to úradníkovi...
Reply on: JamaVOku #220148:
Súhlas. Len výmena e-6/8. A ak by veľmi vadili vyššie vzkm, tak aspoň v špičke. Prejazd e-6-> e-8 na Šaf. nám. a e-7->e-8 na nám. SNP by bol úplne bezproblémový (rovnaké alebo temer rovnaké časy s rozdielom 1 min.).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement