Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #22016:
hej hej, v NP buse sa da aj dobre zaseknut patou vo dverach:)
Reply on: J #22016:
Aj na statie, aj na sedenie. Na statie preto, lebo je tam relativne maly pohyb cestujucich -- ak stojim kdekolvek inde v autobuse, maximalne ma znervoznuje, ked sa musim stale niekomu uhybat pri jeho ceste ku dveram. Pre toto ja osobne takmer nedokazem stat v blizkosti dveri, a ked budu dvere v autobuse na kazdom kroku... A na sedenie tiez -- je tam dostatok miesta na nohy. 🙂
Galiyosha: No ak si sa viezol v NP buse, tak vieš, že je úplne bežné, že cestujúci stoja hneď pri dverách. Keďže tam nie sú schody, tak sa tam dá pohodlne stáť. Dokonca bude ešte viac miesta, lebo bude musieť byť menej sedačiek na lavej strane busu.

A prečo by si došiel o oblúbené miesto pri kĺbe. Myslíš miesto na sedenie?
Reply on: J #22014:
5 dveri... Asi hej, aj ked by som tym prisiel o moje oblubene miesto pri klbe 🙂 Nie je ale pocet dveri na ukor plochy na statie cestujucich? Lebo ja si neviem dost dobre predstavit ludi, ako stoja pred dverami...
galiyosha: No aj keď si 6 dverí na 18m voze myslel ako srandu bolo by to asi s 5 dverami. Tri v predu a dva vo vleku. Bolo by to rozumné nie?

Ak sa nezmení rýchlosť otvárania a zatváranie dverí na SORoch, tak ohladne ich dodávky do Bratislavy som určite proti.
Reply on: artur #22011:
To s tymi 6 dverami bol pokus o vtip. 🙂 Ze stvoro dveri je vyslovene na ziadost DPB, viem, len niekto tu pisal, ze je to udajne kvoli tomu, ako pomaly sa tie dvere otvaraju na SORoch co mame v BA. Pod tym inym dverovym systemom som proste myslel nejake ine vyriesenie otvarania/zatvarania dveri, ktore by bolo rychlejsie. Ak to uz na 12 m verzii nie je aktualne, potom vsetko beriem spat.
Reply on: galiyosha #22010:
SOR BN 12 može mať 2, 3, 4 dvere. Štvordverová verzia je na vyslovené požiadanie DPB. A dvere na štvordveráku sa otvárajú i zatvárajú úplne v pohode. Aký iný dverový systém máš na mysli?
I.
Ten 12 metrovy SOR môže mať tolko dvier kolko si objednáš. (3 alebo 4)
Reply on: S499.1023 #22008:
Klbova verzia potom bude mat 6 dveri? 😃 Co vlastne brani dat tam iny dverovy system? Navysilo by to vyrazne cenu?
Reply on: S499.1023 #22008:
Ak to bude tahat aspon tak ako nase male sorky, tak to bude super 🙂
Tak, vážené súdružky a súdruhovia, terazky som sa práve vrátil z Fabryky Autobusów Mikroskopicznych (ktorá sa medzičasom premenovala na Fabryk Autobusow Mnogodwierzowych) a možem konštatovať, že to štvordverové čudo, nech vyzerá ako chce, je veľa dobrý smradobus. Jazdné vlastnosti to má ako osobák, do ukrutného kopca sme všelijaké Favority predbiehali úplne hravo (a to bola, prosím pekne, mestská verzia s automatom) a, hlavne, stojí to skoro polovicu ceny Antabusu Vrakosa-Tri sestry Cintyslintyhnusbus. Takže záverom - takieto antabusy by som veľa rád videl v BA a to v počte čo najvačšom. Nie je údajne vylúčená ani klobásová verzia, ani nesmrduté prevedenie.
I.
Reply on: si #22006:
Keby som jazdil 2x do mesiaca, tak by som to nejako vydrzal, ale robit tam na plny uvazok, to nie.
Reply on: Andy #22005:
a neprotirecis si potom tymito dvoma prispevkami nahodou ???
Reply on: si #22004:
No ak by nebola potrebna 2-rocna prax a jazdil by som len tak 2x do mesiaca, tak aj ja.
Reply on: Andy #22003:
to je tvoj nazor, ja v kazdom pripade ak by som tu moznost mal, tak by som to (jazdit v DPB) asi skusil
Reply on: Kacicka 123 #21997:
No jazdia tu trolejbusy, maju dokonca nedostatok vodicov, takze by mozno nebol problem. Ale pracovat v Bratislavskom dopravnom podniku by som teda nechcel..
Reply on: Kacicka 123 #21995:
Myslím, že z predošlých reakcií už jednoznačne vyplynula odpoveď na Tvoju otázku. ÁNO - v Bratislave trolejbusy jazdia 🙂
Mat3j: jeej, ja mam jubilejne cislo prispevku 🙂 (predosly)
J: tak co dame to medzi novinky?
Mat3j: Tak keď to už vieš, prečo si nanepísal. Myslím, že to je dôvod na novinku. Veď keď sa spravla reko prístrešku na ŽSt Vinohrady tak to bolo v novinkách.

Andy: Ono to pletivo je robené tak, že zbrzdí vietor a otočí ho smerom dolu, takže ochranu to akú takú robí. Keď si obyvatelia naokolo nevážia prístrešok, tak nech tam majú pletivo.

Kacicka 123 (WAP): Aj ja sa prípájam aby ti to vyšlo. Ženy za volantom v Bratislavskej MHD chýbajú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.