Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #219655:
RIC Bdteer ZSSK môže byť radený kľudne v súprave s "doppelstockwagen wiesel" OeBB, tam by nemal byť problém - aj samotné OeBB ich spájajú s normálnymi vozňami.

K druhému odseku otázky: vo Viedenskej oblasti býva spravidla v súprave päť vozňov vrátane riadiaceho. Spája a rozpája sa to klasicky ako normálny vozeň - trakčné tam nie je nič. Rovnako ako vozne 951, 051 ZSSK od Škody (aj keď Škoda to tuším prezentuje ako netrakčnú jednotku, tak neviem)
Reply on: ufo #219653:
Rakúsky poschoďák, ktorý jazdí [jazdil?] na niektorých spojoch do Petržalky a vraj od decembra 2017 má jazdiť na REx-och z Bratislavy do Viedne - cez Marchegg? Keď tam už nebude slovenský vozeň, tak ako bude riešená vyrovnávka výkonov s Rakúšanmi? Finančne?

Tie rakúske poschoďáky sú zložené z koľkých spojených vozňov - dá sa to nejako spájať či rozpájať? A tie slovenské sa dajú? Totiž Regionalzug "Wien - Marchegg" určite nemáva vysoký počet cestujúcich...

Keď už píšeme o mimoriadnostiach na trati "Marchegg - Wien", ktoré mávajú negatívny vplyv aj na S20 v IDS BK "Hlavná stanica - Devínska Nová Ves", ktorú vykonávajú tie medzištátne REx-y, tak spomínam si na veľmi zaujímavý zážitok z augusta 2015 keď sa mi cesta z Viedne do Bratislavy predĺžila z pôvodných 53 minút až 2 hodiny 22 minút. Napísal som o tom na #209189

Reply on: Peon #219650:
Pre invalidov môže byť poschoďák, už to tam pár grafikonov dozadu jazdilo na regionalzugoch do Marcheggu, teraz možno zase.
Este trochu off-topic k vizualizaaciam.

#219645
#219646

Ked otvorite prvu fotku z obdivoch prispevkov, tak na obdivoch je krdel vtakov v rovnakej letovej formacii ?
Asi tolko k doveryhodnosti a profesionalite pripravy vizualizacii.
Reply on: Viko #219646:
Billa sa predsa bude rusit, tak mozno na jej mieste urobia park.?
Reply on: zlomok #219634:
Wau, vďaka za zaujímavé informácie. ? RExy sa včera v tom čase križovali v Schönfeld-Lassee.

O tom "vozeň s oddielom pre prepravu cestujúcich na vozíku" som písal, že vraj v R 2578 (Regionalzug = Os) by mal byť, ale keďže ten vlak neprišiel, tak som ho nevidel.

Nie na všetky spoje vnútroštátneho Regionalzug z Marcheggu do Viedne je nasadzovaná ÖBB 5047. Raz som tam cestoval vlakom zloženým z vozňov Bmpz-l [takže tých istých ako z Hlavnej stanice do Viedne)...

Teda tak to cestujúci musia riadne zúriť keď sa ráno ponáhľajú do Viedne a ÖBB spravia to čo si napísal. ? Stáva sa niekedy také niečo aj na vlakoch z Petržalky (myslím v úseku Bruck - Wien), že niekedy tam mimoriadne všade zastavujú?

Nerozumiem, ako na tej jednokoľajnej trati nemohli mať miesto? Veď tam jazdia iba medzištátne REx-y každú hodinu a vnútroštátne Regionalzug-y každú hodinu až dve. Či to nákladných vlakov tam jazdí dosť? Ja som nevidel. Máš tam skúsenosť aj s NAD keď trať uzavrú?

Bol na tom presmerovanom Rex-e umožnený výstup a nástup cestujúcich aj v Ganserndorfe? A stál tam vlastne?
Reply on: Technopol #219645:
Presne tak, je všeobecne známe, že akákoľvek radová výstavba "panelákov naležato" v hustej zástavbe na ohavnej priemyslenej periférii so záhradkou 6 x 4 m sa vizualizuje ako ležiaca vo voľnej prírode na anglickom trávniku.
Reply on: Ike #219647:
Nie, ale keď si to tam ľudia kúpia, tak si budú môcť dovoliť len výrobky značky CBA. ?
Reply on: Technopol #219645:
K tej poslednej vizualizácii: tam sa budú robiť cost-benefit analýzy? ?
Reply on: Technopol #219645:
Keď už sme v tej Petržalke... Bytovka na Muchovom, ktorú narvali medzi Billu, nadjazd, hospodársky dvor siete trafík a unimobunky Metra/GIB (neviem presne), je zvizualizovaná tak, že kol dokola sú šíre parky.
Pohľad na zásobovací priestor Billy: http://www1.teraz.sk/usercontent/photos/0/5/7/3-0579fc5fd7ad6b1b7b8ac54d6d2530a07834b9ee.jpg
Pohľad skrz oblú halu na Černyševského: http://www.muchovo.sk/ftp/pages/32/gallery/small_4.jpg
Krása, nie? Proti tomu sú hry so svetlom a farbou na popretie reálnej hmoty úplná amatérčina.
Reply on: 810zssk #219636:
Veľmi sa mýliš, do vizualizácie ide to čo chce investor/navrhne dizajnér, architekt. Vizualizácia dnes vyzerá asi takto. Osadí sa do nej predmet záujmu v čo najlepšom svetle a uhle pohľadu a okolie sa dorobí aby objekt vyzeral príťažlivo a lepšie sa predával. Toť vše.

Príklad zastavenej stavby - bytový dom Domino v Petržalke:
http://www.kami-profit.sk/wp-content/gallery/headerslideshow/5_0.jpg
http://www.domino.kami-profit.sk/wp-content/uploads/banner-kami.jpg
- paneláky v pravom dolnom rohu neexistujú a ani tam nikdy nebudú
- chýba zakreslená existujúca panónska cesta s nadjazdom
- panelák hneď za bytovkami je kvôli kontrastu a blízkosti schovaný do šedej aby nebil do očí
- v popredí bude električková trať o ktorej sa vie, aj tak tam je zakreslená veľká zelená plocha bez nej.
- v pozadí sa rátalo s výstavbou 12 posch. budov Južného mesta, ktoré tam tiež nie je naznačené.

To znamená, že čo bolo pre investora vhodné, to si tam dal, čo vadilo zmizlo.

K danému projektu existuje aj takáto vizualizácia, ktorá je úplne uletená, ale tá neviem či je z dielne investora.
http://www.petrzalskenoviny.sk/wp-content/uploads/domino-2.jpg
Reply on: 810zssk #219641:
Ešte by som chcel doplniť, že ten priestor (/ulica/koridor) je zakreslený v územnom pláne. Takže či už sa tam o električke "priestorovo uvažuje" alebo sa tam o električke "priestorovo neuvažuje", v oboch prípadoch bude výsledok presne identický, daný územným plánom.
Reply on: zakaznik #219642:
Takých prípadov je x. Riverpark keď mal prezentáciu ich škatúľ, tak tam mali v prezentácií pred budovami zatrávnenú trať. (To bolo ešte pred vymyslením projektu modernizácie KV radiály..) Tak úplne na konci v rámci diskusie sa bývalá kolegyňa opýtala, či oni budú zatrávňovať tú trať. Že nie. Tak potom sa opýtala, že prečo to majú v prezentácií. Že len tak. (dobre to vyzerá). Tak potom im povedala, že ale mohli by ju oni zatrávniť (alebo aspoň prispieť nejakú významnú čiastku). Odpovedali že nie, že to je drahé...
Reply on: 810zssk #219641:
Póór si nechal k vizualizáciam futbalového štadióna v Trnave nakresliť monorail. Myslím, že v tomto prípade nad tou električkou uvažujú podobne, ako Póór o tom monoraile. ?
Reply on: zlomok #219640:
Ja som predsa NIKDE netvrdil, ze vsetko co je na vizualizacii sa postavi. Ani netvrdim ze ta elektricka je NAPROJEKTOVANA. Napisal som ze ak je na vizualizacii, tak je to nieco s cim sa aspon VYHLADOVO UVAZUJE. Reagoval som tym na vyrok ze na vizualizaciu niekto dal elektricku len tak "lebo je to mestotvorny prvok" - to je blbost, keby sa s nou vobec neuvazovalo tak z tohto titulu ju tam nikto neda.

Nic z toho neznamena ze existuje projekt, alebo ze sa to niekedy postavi, alebo cokolvek ine. Maximalne ze priestorovo sa s nou uvazuje.

Co sa tyka blokovania zastavky pred Umelkou, tak to ukazuje ze dany investor povazuje obsluhu verejnou dopravou za dolezitu pre svoj biznis a to nahrava aj elektricke.
Reply on: 810zssk #219636:
A koľkože vizualizácií metra, resp. rýchlodráhy v BA som to už videl? Pričom to metro bolo v štádiu dokumentácie ďaleko presahujúcej nejaké vizualizácie. Tramvaj pri Eurovei ešte ani nebola nijako normálne dokumentovaná. Ak bola, tak o tom neviem. Investor určite tramvaj neprojektoval, stačí sa pozrieť na jeho prístup k verejnej doprave, ako blokoval presunutie zastávky autobusov pred Umelku.
Reply on: Peon #219630:
Trošku ďalej od BA ale Trnovec nad Váhom na trati 130 ju máva príjemne vykúrenú.

Na BA Vinohradoch sa tiež kúri /temperuje/ no tam si to kvôli nonstop nasťahovaným bezdomovcom a dokorám otvoreným dverám neužiješ.
Tam je problém niekedy to tam vydržať aj pri kúpe lístka.
Inak už sa zistilo, ktorá linka je na schéme DPB (tej s dizajnom z roku 1992) linka s označením BID? ? a či je možné kúpiť si PCL na zónu SC? ?
Reply on: Peon #219630:
V AT určite sú - z tých bližších, kde som bol ma napadá momentálne Spielfeld-Straß.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.