Reply on: Technopol #219645:
Presne tak, je všeobecne známe, že akákoľvek radová výstavba "panelákov naležato" v hustej zástavbe na ohavnej priemyslenej periférii so záhradkou 6 x 4 m sa vizualizuje ako ležiaca vo voľnej prírode na anglickom trávniku.
zlomok
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=OeBB&kategorie=REX&cislo=2520&nazev=&rok=2016
Tu je napr. REX 2520 v radení z minulého roka, ale v nič sa nezmenilo, jazdí to stále rovnako.
Ak je v tom vlaku miesto pre vozíčkara, tak jedine na vo vozni Bmpz-s, kde by ho museli ručne naložiť cez dvere. Zdvíhacie plošiny tie vozne nemajú.
Meškanie REX 2520 zrejme súvisí so zmeškaným R 2578. Občas sa stane že krabica ÖBB 5047 vykape a miesto nej pošlú súpravu REX, ktorú úmyselne zmeškajú a nechajú ju zastavovať vo všetkých staniciach. Veľa zábavné keď človek ráno cestuje do Viedne a príde s 35 minútovým meškaním, z toho 10 minút spôsobených extra vetraním v Marcheggu aby sa súprava pohla v čase odchodu R.
Nemôžem však potvrdiť konkrétnu situáciu na ktorú si sa pýtal. Ale je to možné, už som podobné zažil. Zažil som aj odklony cez Gänserndorf napriek prejazdnosti trate. Uvedené odklony boli spôsobené rôznymi meškaniami, kedy sa ÖBB rozhodli presmerovať REX, lebo na jednokoľajnej trati nemali miesto. Ináč tá trať je fakt úžasná, mešká jeden vlak, meškajú všetky, lebo sa rozbije celý systém križovaní. Občas sa vlaky iba križujú tam kde nemajú (ale aj tak naberajú meškania), občas REX úplne presmerujú. Občas niečo vykape, občas odíde zabezpečovačka na trati (pri silnom daždi) a trať sa uzavrie.