Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #219635:
Tie dva vyroky sa nevylucuju. To ze v projekte mozu prebehnut rozne zmeny a upravy je normalne (oproti prvym vizualizaciam). Ale ked sa ta vizualizacia robi, tak to co v nej je ma aspon nejaky zaklad. Minimalne hmotova studia sa respektovat musi. Neexistuje aby ti na vizualizaciu niekto dal elektricku tam kde nie je uvazovana prislusna rezerva.
Reply on: 810zssk #219631:
To mal byť pokus o vtip, že vizualizácie sa nerobia len tak od buka?

Ehm.... Vizualizácie sú v drvivej väčšine prípadov na kilometre vzdialené od finálnych produktov, resp. stavieb.
Reply on: Peon #219632:
Radenie vlakov, aj keď nie kompletné a aktuálne:

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=OeBB&kategorie=REX&cislo=2520&nazev=&rok=2016

Tu je napr. REX 2520 v radení z minulého roka, ale v nič sa nezmenilo, jazdí to stále rovnako.

Ak je v tom vlaku miesto pre vozíčkara, tak jedine na vo vozni Bmpz-s, kde by ho museli ručne naložiť cez dvere. Zdvíhacie plošiny tie vozne nemajú.

Meškanie REX 2520 zrejme súvisí so zmeškaným R 2578. Občas sa stane že krabica ÖBB 5047 vykape a miesto nej pošlú súpravu REX, ktorú úmyselne zmeškajú a nechajú ju zastavovať vo všetkých staniciach. Veľa zábavné keď človek ráno cestuje do Viedne a príde s 35 minútovým meškaním, z toho 10 minút spôsobených extra vetraním v Marcheggu aby sa súprava pohla v čase odchodu R.

Nemôžem však potvrdiť konkrétnu situáciu na ktorú si sa pýtal. Ale je to možné, už som podobné zažil. Zažil som aj odklony cez Gänserndorf napriek prejazdnosti trate. Uvedené odklony boli spôsobené rôznymi meškaniami, kedy sa ÖBB rozhodli presmerovať REX, lebo na jednokoľajnej trati nemali miesto. Ináč tá trať je fakt úžasná, mešká jeden vlak, meškajú všetky, lebo sa rozbije celý systém križovaní. Občas sa vlaky iba križujú tam kde nemajú (ale aj tak naberajú meškania), občas REX úplne presmerujú. Občas niečo vykape, občas odíde zabezpečovačka na trati (pri silnom daždi) a trať sa uzavrie.
Reply on: 810zssk #219631:
No žiaľ moja viacročná prax u predchádzajúceho zamestnávateľa, ktorá vychádzala na 95% z prezentácií investorov a developerov podobných tomuto, hovorí práve, že tieto vizualizácie a grafiky sa robia len tak od buka,... Ak si teda ten Tvoj príspevok nemyslel ako iróniu, potom beriem späť.
Otázka hlavne na nemecky hovoriacich: Kde by som našiel radenie vlakov (ideálne aj s obrázkami a fotkami) podobne ako je napr. na vagonweb.cz? Zaujalo ma, že niektoré osobáky na trase "Marchegg - Wien" majú v CP obrázok invalidného vozíka a poznámku "vozeň s oddielom pre prepravu cestujúcich na vozíku". Tam však, pokiaľ viem, nejazdia nízkopodlažné vlaky. Takže je to nejaký rakúsky vozeň so zdvíhaciou plošinou? Kde by som ho našiel na fotke?

Aby ste ma nekritizovali, že zas tu píšem off-topic, tak môj nasledujúci text sa týka REx 2520, ktorý je v IDS BK vedený ako linka S20. Dnes odchádzal z Devínskej Novej Vsi na Hlavnú stanicu s meškaním cca 15 minút. Ja mám iba čiastočné informácie: Súvisí to práve s Regionalzug "Wien - Marchegg", konkrétne R 2578, ktorý neviem či meškal viac ako 30 minút ALEBO dokonca vôbec nešiel! ? Čo sa s ním stalo?

Trať však bola prejazdná, lebo medzištátny REx 2520 do Bratislavy nabral vyššie uvedené meškanie kvôli tomu, že nahrádzal ten Regionalzug (zastavil v Untersiebenbrunn aj Breitensee). Zastavil aj na všetkých zastávkach vo Viedni a na zastávkach Raasdorf a Glinzendorf - viete niekto?
Reply on: zlomok #219629:
Vizualizacie sa nerobia len tak od buka. Kedze cielom vizualizacie je vizualizovat to co sa planuje, tak sa tam umiestnuju veci ktore sa (aspon vyhladovo) planuju.
Otázka na železničných nadšencov: Sú v okolí Bratislavy (na Slovensku, v Rakúsku, v Maďarsku a v Česku) na menších železničných staniciach a zastávkach v súčasnosti niekde aj vykurované čakárne? Ak áno, kde konkrétne?
Reply on: durcekpavol #219627:
Nemyslí. Ten autor to pekne nakreslil, ale bez nejakej širšej koncepcie, ako napr. pridanie druhej koľaje na Vajanského nábreží a hlavne napojenia smerom na AS Nivy a ďalej na Ružinovskú radiálu to nemá absolútne žiadnu vypovedateľnú hodnotu. Ktovie či niekto autorovi vizualizácie vôbec dal požiadavku aby nakreslil tramvaj alebo to bola jeho svojvôľa, lebo tramvaj je mestotvorný prvok, tak ho tam zakreslil.
Reply on: durcekpavol #219627:
Myslí sa to pravdepodobne tak, že developer si začal uvedomovať úlohu električky, ako mestotvorného prvku, ktorý navyše dokáže zdvihnúť atraktivitu/cenu priľahľých objektov (možno pomohli ohlasy na Petržalskú radiálu?), tak to do tej vizualizácie nakreslili. Je dokonca možné, že na tej ulici skutočne bude ponechaná nejaká rezerva. Ale žiadny oficiálny koncept, či návrh trasovania (aspoň zatiaľ), na rozdiel od napr. Nového Lida, prezentovaný nebol.

Takže optimizmus zatiaľ ešte bokom, i keď bodaj by sa tá trať postavila. Za mňa by zatiaľ stačilo, ak by sa ďalej otáčala okolo nového mrakodrapu a po Landererovej a Dostojevského rade by sa vrátila na Šafko. Napr. pre L6, alebo L8 vynikajúce.
Zdravím

Viete mi niekto vysvetliť, ako sa to myslí s touto jednokoľajkou na Pribinovej.

Ďakujem
Reply on: dyspozytor #219620:
No a? A značka začiatok obce bude pravdepodobne obsahovať v prípade jazykovej menšiny názov v tomto jazyku rovnako veľký ako slovenský názov, ako v rakúsku. Je to v pohode
Reply on: 810zssk #219624:
Jasné, pochopil som aj ja? Tak nechajme sa prekvapiť možno v najbližších týždňoch či mesiacoch. Nariadenie M DV SR musí byť zrealizované do konca roku 2017. Zatiaľ len toľko...
Reply on: dyspozytor #219623:
No to ze to niektori Duncovia neznesu mi je jasne. Len sa mi tvoj prispevok zdal ako keby na tom malo byt nieco zle. Ak to tak nebolo myslene, potom sa ospravedlnujem 🙂
Reply on: 810zssk #219621:
No netvár sa, že ti nie je jasné, že na "národno-sociálnom" slovensku bude toto hodne pálivá téma... Ja s tým osobne nemám žiadny problém, ale zopakujem sa, keď sa to preženie médiami a fejsbúkmi, vášne isto vzplanú - zvlášť, keď dlhé roky sa odvolávalo na zákon, podľa ktorého "to nebolo možné" a dnes v zmysle toho istého zákona sa idú osádzať nové tabule... a apropo, za vlády koalície so SNS. Prečo asi dnes minister obrany (nominant SNS) v čo najväčšej diskrétnosti otváral vo Vajnoroch regionálne pracovisko OTANu? Toto nie je zrovna to "pravé orechové" pre voliča SNS.
Reply on: S499.1023 #219619:
Nezabudni na obojstrannosť. A hlavne na neustále sa obiehajúce.
Reply on: dyspozytor #219620:
A?
Reply on: Ike #219608:
No robíte si "prdel", ale prvé tabule sa už vyrábajú z celkového počtu 54 názvov staníc a zastávok v jazyku národnostných menšín (väčšín) na tratiach ŽSR (F.Á.V). Jedna z toho bude dokonca v cyrilike. Nariadenie ministra dopravy nadobudlo účinnosť k 1.1.2017!
Reply on: fanatikmhd #219618:
Teraz to ale budú iné autobusy - štvorkĺbové, spriahateľné, v kolónach nestojace...
Reply on: S499.1023 #219617:
história sa zopakuje 🙂
Reply on: fanatikmhd #219616:
Tak ŠL jazdil s autobusom, keď si ešte nebol na svete...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.