A kde je problém dať spúšťací obvod priecestia za zhlavie Filiálky a obmedziť rýchlosť tak, aby sa dodržala vyprázdňovačka? Podmienka je samozrejme aj skrátiť priecestie na minimum, tým sa vyprázdňovačka tiež skráti. Obmedzujúci faktor je, že treba zaviazať aj CSS, aby autá neostali na priecestí.
Kde spomínam semafor na ivanskej? zas mimo... Nejde o šototému..bohužiaľ... najprv nastuduj...bohuzial pre teba, uz nastudovane mam. Pisat vsak tak, aby to pochopil aj debil a nie len ty (co sa nevylucuje) da trosku zabrat. A opat bez riesenia. Zatial jediny "pouzitelny" prispevok dal asi najkomplikovanjesi a najdrahsi variant mimourovnoveho krizovania dal juraj.k ( 219161). Pozri, nejde tu o rozbroje, nerieste voloviny na temu ako ma filialka vyzerat. Mate moznost zasiahnut do debilneho projektu ktory pocita so sucasnym stavom, a budto sa domrvi cela jarosova, alebo date namety ako sa to da inak riesit. Kecy na temu ale filialka ma byt zapustena, ale najskor si nastuduj daco k zabzar, ale velkolepe plany pocitali s mimourovnovymi krizovaniami. Debaty na pivo, nic viac. Trat ako je, peron na vytaznej az do sturcu, 861, a riesenie pre jarosovu ktora pri pouziti sucasneho zabzar dava odstavku na prejazd (napr Abus 75) az 7min. Vyhladove riesenie pri zruseni kolaji a vlozenim navestidla sa menia na necele 4minuty. Stale privela. Dalsi napad? bez kecov o sotosnoch?
Zrušené spoje L52 z rannej špičky rozhodili do sedla ,takže tam už vôbec nebude neatraktívny 30 min.int čo pri meškajúcej električke a nestihnutí prestupu bolo dosť nepríjemné.
Cez víkend tiež zaplátali všetky hodinové diery v intervale až na jednu.
NA akej červenej stáli autá na Ivánskej? NAjprv si o zabazepčovacom zariadení na železnici niečo naštuduj a potom tu rozdávaj imperatívne úlohy k tvojej šototéme.
Inak DPB asi pouziva rovnaky system ako IDS BK (hlavne ak su na rovnakom webe), co? Lebo aj tam mi hlasi rovnaky zostatok ( https://i.imgur.com/Sr6dogm.png ), ale ked do systemu info nepride ... ?
Ale tak na druhu stranu po 2,5 tyzdni pouzivania eCL natrafit na prvu chybu (teda az na zamrznute displeje), tak to je este celkom lepsie ako som cakal ?
Urcite pockam do dnesnej polnoci/noci, ze ci sa nahodou nepreklopi nieco do systemu, kedze som dnes kartu po 2 tyzdnoch pouzil, ale ako som hovoril - nie som si vedomy, zeby som nieco pouzil, a ani som nemohol
A urcite ich budem kontaktovat - mozno tych 81 centov je malo, ale ked sa to bude nahodou stavat pravidelne ... Tak to bdue dost mrzute ?
Do Konta IDS BK praveze obcas nahodne transakcie nenatekaju. Mne tam viac krat podla vypisu klesol kredit, ale zatial vzdy som k tomu vedel priradit transakciu ktoru som si pamatal, ale v konte sa nezobrazila (co je z pohladu zuctovania trzieb zaujimave).
Ale ak si si isty ze si medzitym ziadnu transakciu nerealizoval, urcite kontaktuj vydavatela karty s tym nech to presetria. Je to ich zodpovednost. Daj potom pripadne vediet ako si dopadol
Ano. Nastupil som do L32, vybral 15 min listok, prilozil elektricenku a vybehol na mna smutny smajlik "Nedostatocny kredit". Tak som to zrusil, klikol na Info a tam pisal €0,33 zostatok.
Takto sa mi hlasi web IDS BK - https://i.imgur.com/xMVLaQ3.png - kebyze kupim listok medzicasom, tak by mi to tam predsa po tom dni, kedy som ho kupil, vypisalo, nie?
Vlak nemá čo dúfať či nemá prekážku na trati.
Pokial si majiteľom vodičáku tak vieš že nemáš vojsť na priecestie pokial ho nevieš prejsť.
Križovanie na Ivánskej bolo fakt zle riešené kvôli /už bývalému / odbočeniu do ľava smer Súhvezdná. Tam bolo miesto na max. jedno osobné auto a nie autobus. Pokial nestál Avion shoping park a nebola tam taká premávka sa vedelo vždy bezpečne dostať z precestia. No to v súčasnosti nemáš šancu.
Časom to tam môže prísť do stavu úplného uzavretia tohto prechodu z dôvodu bezpečnosti.
Je veľkou chybou mesta, že doteraz nie je vybudované pokračovanie Galvaniho ul. smerom do Vrakune. Je tam miesto aj na mimoúrovňové prekonanie trate 131.
Rucnych 7 minut je o niecom inom. Nebol clovek co by to rucne spustal, ale kedze neexistuje dopravna kancelaria na filialke, tak vlak si podal ziadost o odchod predmestiu, predmestie spustilo zavory, ked padli co bola predzvanacka a dlhy vyprazdnovak pre krizovatku dostal info predmestie a vypravil radiovo vlak... A nez sa vlak dotrepal na priecestie... Pri automatizacii stratis len a len par sekund na telefonicku komunikaciu.. Nic viac. Nemozes vpustit vlak a dufat..ze auta uz nebudu stat na cervenej cez priecestie. Toto bola ivanska- trnavska..a prisli sme tam o karosu, ikarus, mnozstvo aut, a ludske zivoty... Takze takto to nepojde:/
Namiesto zakopávania železnice by som riešil mimoúrovňové križovanie z Jarošovej na Pioniersku nielen ponad železnicu, ale aj ponad Račiansku. Ako súčasť skapacitnenia ťahu Prístavný most-Bajkalská-Jarošova-Severná tangenta(výhľad). Úrovňové priecestie je v dnešnej dobe na danom mieste nepriechodné.
Kedy, ked som 23 poobede odisiel z Bratislavy a vcera vecer prisiel domov (taxikom z Hl. Stanice)?
V kazdom pripade pockam, co vypise web po polnoci (kedze som si dal info, mala by sa karta aktualizovat) a uvidime. Ak tam nebude nic, tak sa im asi nieco pokazilo
fanatikmhd