Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #219186:
Ja som tiež písal, ale bez reakcie, takže si viem predstaviť, že okrem 131 to fakt netušili / netušia. Podľa mňa vôbec netušia, aký je vlastne interval vlakov na 130. ?

Išiel som už do Báhoňa od zmeškaného Metropola, lebo nás Os nepočkal, lebo na tej istej trati oproti nie je prípoj... no ale ani v Zámkoch nie je prípoj a jediná možnosť sa dostaviť domov napr. do Tvrdošoviec (okres NZ) je ísť namiesto NZ až do BA a zase naspäť... samozrejme ak Metropol nemešká. Keď hej, tak smola proste a myknú ramenami.
Reply on: david1 #219185:
Až také veľké meškania tam nebývajú. A podľa CP má ísť 52 po 11tich min,...
Reply on: Joyki #219182:
ale vedeli...mnimálne o 131 určite. X fotiek dostali o tlačenke v menších súpravách Regiojet.

Osobne som im písal aj o trati 130 kde je okrem zle nastavenej rannej špičky problém aj skoré večerné ukončenie prevádzky od N.Zámkov.
Posledný OS o 19:22 !! Potom to prebehne už len EN Metropol bez zastavenia.
Reply on: TomJ #219183:
V rannej špičke môže robiť problémy meškajúca L56 od Vajnôr čiže ten preklad môže byť iba papierový.
Reply on: S499.1023 #219180:
Nie, tak by to chcel teraz RegioJet ? Myslím, že by ministerstvo nebolo obmedzované pri zmysluplnom navýšení vlkm. Pretože, vo všetkých strategických dokumentoch sa počíta so zvyšovaním podielu verejnej osobnej dopravy, dokonca sa cez tieto indikátory kontrolujú eurofondy, ale zároveň má ministerstvo strop, čo znamená, že síce ľudí vyženieme z áut, ale nemám ich čím voziť.
Reply on: david1 #219173:
Vidíš, to sedlo som si až teraz všimol. To je určite plus. No a tá ranná špička sa uvidí ako bude vyzerať.
Reply on: Ike #219179:
Chcieť je jedna vec, ale doteraz o tom nikdy s nikým seriózne nevyjednávali. Veď ani samotné Ministerstvo dopravy nevedelo o tom, že je kapacitný problém v okolí Bratislavy.
Reply on: S499.1023 #219180:
" ... Zvýšenie počtu kilometrov však chceme postaviť na konkrétnych obchodných prípadoch. Kilometre budeme zvyšovať tam, kde vidíme potenciál prechodu ľudí z áut do vlakov.“

Koľko kilometrov chcete prejsť v roku 2018?

„Bude to závisieť od konkrétnych obchodných prípadov v konkrétnych krajoch. ... "

Zrejme to myslia tak, ako keby ZSSK sama určovala na základe tých ich obchodných prípadov (to čo je za výraz?) v krajoch (vlkm v rámci jedného kraja?), teda podľa dopytu navrhne z brucha nejaké intervaly, spočítajú to a výsledké vlkm predložia MinDop + MinFin, tým že poprosíme dotácie.

Náš nový PDO bude dobrým esom v ruke pre Kažimíra v tomto roku.
Reply on: Ike #219179:
Je to v tom rozhovore s GR ZSSK v SME "neviem, čo ponúka konkurencia ale my sme lepší".
Zrušiť hornú hranicu vlkm? Ako že by si ZSSK jazdili podľa vlastného uváženia a potom by si povedali o doplatok podľa vlastného uváženia?
Reply on: Joyki #219178:
Ak môžem vedieť, odkiaľ máš túto informáciu? Inak tu by som sa zastal železníc. Oni to chcú dlhšie, len je problém s MF SR. Jedine, že by tí cúvli.
ZSSK vraj chce zvýšiť počet prepravených osôb zo súčasných cca. 66 mil. osôb ročne na 90 mil. Na otázku, akoto chce dosiahnuť, odpovedala taxi službou k/od IC príp. R, a výrazným posilnením S-kových vlakov (Malacky, Trnava, Galanta), pretože "vraj" sú veľké problémy s kapacitou ? a v tomto roku očakávajú zhoršenie situácie vďaka rekonštrukcie D1, výstavby D4 a parkovacej politike v BA hlavne od Galanty a Trnavy.
Už vyjednávajú s ministerstvami, chcú zrušiť hornú hranicu vlkm alebo to výrazne navýšiť a chcú prejsť po jednom kraje a študovať, aký je dopyt.

No wau, píšeme 2017 a naše železnice chcú tvoriť prvýkrát grafikon na základe dopytu cestujúcej verejnosti. To je celkom nezvyčajné! ?
Reply on: jandro #219175:
No a ešte si niekto vyloboval aj premávku od skorého rána cez víkendy na L63 v úseku Vozovňa Trnávka - Lamač.
Reply on: fanatikmhd #219174:
A kde je problém dať spúšťací obvod priecestia za zhlavie Filiálky a obmedziť rýchlosť tak, aby sa dodržala vyprázdňovačka? Podmienka je samozrejme aj skrátiť priecestie na minimum, tým sa vyprázdňovačka tiež skráti. Obmedzujúci faktor je, že treba zaviazať aj CSS, aby autá neostali na priecestí.
Reply on: david1 #219173:
ráno tam zostal akurát ten "nešťastný" školský spoj, ktorý chodil kedysi nad rámec, teraz je pre neškolákov vďaka nemu diera v CP

cez víkend všetky diery zaplátali ... 14:55 pôjde z Pasek 56-tka na Potočnú (namiesto 52ky)

sa nedá spočítať, že koľko nervov v meškajúcej električke si ušetria prestupujúci na Čachtickej/Detvianskej
Reply on: S499.1023 #219172:
Kde spomínam semafor na ivanskej? zas mimo... Nejde o šototému..bohužiaľ... najprv nastuduj...bohuzial pre teba, uz nastudovane mam. Pisat vsak tak, aby to pochopil aj debil a nie len ty (co sa nevylucuje) da trosku zabrat. A opat bez riesenia. Zatial jediny "pouzitelny" prispevok dal asi najkomplikovanjesi a najdrahsi variant mimourovnoveho krizovania dal juraj.k ( 219161). Pozri, nejde tu o rozbroje, nerieste voloviny na temu ako ma filialka vyzerat. Mate moznost zasiahnut do debilneho projektu ktory pocita so sucasnym stavom, a budto sa domrvi cela jarosova, alebo date namety ako sa to da inak riesit. Kecy na temu ale filialka ma byt zapustena, ale najskor si nastuduj daco k zabzar, ale velkolepe plany pocitali s mimourovnovymi krizovaniami. Debaty na pivo, nic viac. Trat ako je, peron na vytaznej az do sturcu, 861, a riesenie pre jarosovu ktora pri pouziti sucasneho zabzar dava odstavku na prejazd (napr Abus 75) az 7min. Vyhladove riesenie pri zruseni kolaji a vlozenim navestidla sa menia na necele 4minuty. Stale privela. Dalsi napad? bez kecov o sotosnoch?
Reply on: TomJ #219128:
Zrušené spoje L52 z rannej špičky rozhodili do sedla ,takže tam už vôbec nebude neatraktívny 30 min.int čo pri meškajúcej električke a nestihnutí prestupu bolo dosť nepríjemné.

Cez víkend tiež zaplátali všetky hodinové diery v intervale až na jednu.

Podľa mňa pre obsluhu Rendezu je to dobrý krok.
Reply on: fanatikmhd #219162:
NA akej červenej stáli autá na Ivánskej? NAjprv si o zabazepčovacom zariadení na železnici niečo naštuduj a potom tu rozdávaj imperatívne úlohy k tvojej šototéme.
Reply on: juraj.k #219161:
A autám z Račianskej smer Jarošova/Kukučínova a vice versa to tvoje mimoúrovňové kríženie ako pomôže?
Reply on: 810zssk #219169:
Inak DPB asi pouziva rovnaky system ako IDS BK (hlavne ak su na rovnakom webe), co? Lebo aj tam mi hlasi rovnaky zostatok ( https://i.imgur.com/Sr6dogm.png ), ale ked do systemu info nepride ... ?

Ale tak na druhu stranu po 2,5 tyzdni pouzivania eCL natrafit na prvu chybu (teda az na zamrznute displeje), tak to je este celkom lepsie ako som cakal ?
Reply on: MatejBA #219168:
Ja verim ze sa nejake vysvetlenie najde, najma ked ta cena zodpoveda cene urciteho CL.. Kazdopadne, udaje natekaju okolo 2:30 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.