Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #219173:
Vidíš, to sedlo som si až teraz všimol. To je určite plus. No a tá ranná špička sa uvidí ako bude vyzerať.
Reply on: Ike #219179:
Chcieť je jedna vec, ale doteraz o tom nikdy s nikým seriózne nevyjednávali. Veď ani samotné Ministerstvo dopravy nevedelo o tom, že je kapacitný problém v okolí Bratislavy.
Reply on: S499.1023 #219180:
" ... Zvýšenie počtu kilometrov však chceme postaviť na konkrétnych obchodných prípadoch. Kilometre budeme zvyšovať tam, kde vidíme potenciál prechodu ľudí z áut do vlakov.“

Koľko kilometrov chcete prejsť v roku 2018?

„Bude to závisieť od konkrétnych obchodných prípadov v konkrétnych krajoch. ... "

Zrejme to myslia tak, ako keby ZSSK sama určovala na základe tých ich obchodných prípadov (to čo je za výraz?) v krajoch (vlkm v rámci jedného kraja?), teda podľa dopytu navrhne z brucha nejaké intervaly, spočítajú to a výsledké vlkm predložia MinDop + MinFin, tým že poprosíme dotácie.

Náš nový PDO bude dobrým esom v ruke pre Kažimíra v tomto roku.
Reply on: Ike #219179:
Je to v tom rozhovore s GR ZSSK v SME "neviem, čo ponúka konkurencia ale my sme lepší".
Zrušiť hornú hranicu vlkm? Ako že by si ZSSK jazdili podľa vlastného uváženia a potom by si povedali o doplatok podľa vlastného uváženia?
Reply on: Joyki #219178:
Ak môžem vedieť, odkiaľ máš túto informáciu? Inak tu by som sa zastal železníc. Oni to chcú dlhšie, len je problém s MF SR. Jedine, že by tí cúvli.
ZSSK vraj chce zvýšiť počet prepravených osôb zo súčasných cca. 66 mil. osôb ročne na 90 mil. Na otázku, akoto chce dosiahnuť, odpovedala taxi službou k/od IC príp. R, a výrazným posilnením S-kových vlakov (Malacky, Trnava, Galanta), pretože "vraj" sú veľké problémy s kapacitou ? a v tomto roku očakávajú zhoršenie situácie vďaka rekonštrukcie D1, výstavby D4 a parkovacej politike v BA hlavne od Galanty a Trnavy.
Už vyjednávajú s ministerstvami, chcú zrušiť hornú hranicu vlkm alebo to výrazne navýšiť a chcú prejsť po jednom kraje a študovať, aký je dopyt.

No wau, píšeme 2017 a naše železnice chcú tvoriť prvýkrát grafikon na základe dopytu cestujúcej verejnosti. To je celkom nezvyčajné! ?
Reply on: jandro #219175:
No a ešte si niekto vyloboval aj premávku od skorého rána cez víkendy na L63 v úseku Vozovňa Trnávka - Lamač.
Reply on: fanatikmhd #219174:
A kde je problém dať spúšťací obvod priecestia za zhlavie Filiálky a obmedziť rýchlosť tak, aby sa dodržala vyprázdňovačka? Podmienka je samozrejme aj skrátiť priecestie na minimum, tým sa vyprázdňovačka tiež skráti. Obmedzujúci faktor je, že treba zaviazať aj CSS, aby autá neostali na priecestí.
Reply on: david1 #219173:
ráno tam zostal akurát ten "nešťastný" školský spoj, ktorý chodil kedysi nad rámec, teraz je pre neškolákov vďaka nemu diera v CP

cez víkend všetky diery zaplátali ... 14:55 pôjde z Pasek 56-tka na Potočnú (namiesto 52ky)

sa nedá spočítať, že koľko nervov v meškajúcej električke si ušetria prestupujúci na Čachtickej/Detvianskej
Reply on: S499.1023 #219172:
Kde spomínam semafor na ivanskej? zas mimo... Nejde o šototému..bohužiaľ... najprv nastuduj...bohuzial pre teba, uz nastudovane mam. Pisat vsak tak, aby to pochopil aj debil a nie len ty (co sa nevylucuje) da trosku zabrat. A opat bez riesenia. Zatial jediny "pouzitelny" prispevok dal asi najkomplikovanjesi a najdrahsi variant mimourovnoveho krizovania dal juraj.k ( 219161). Pozri, nejde tu o rozbroje, nerieste voloviny na temu ako ma filialka vyzerat. Mate moznost zasiahnut do debilneho projektu ktory pocita so sucasnym stavom, a budto sa domrvi cela jarosova, alebo date namety ako sa to da inak riesit. Kecy na temu ale filialka ma byt zapustena, ale najskor si nastuduj daco k zabzar, ale velkolepe plany pocitali s mimourovnovymi krizovaniami. Debaty na pivo, nic viac. Trat ako je, peron na vytaznej az do sturcu, 861, a riesenie pre jarosovu ktora pri pouziti sucasneho zabzar dava odstavku na prejazd (napr Abus 75) az 7min. Vyhladove riesenie pri zruseni kolaji a vlozenim navestidla sa menia na necele 4minuty. Stale privela. Dalsi napad? bez kecov o sotosnoch?
Reply on: TomJ #219128:
Zrušené spoje L52 z rannej špičky rozhodili do sedla ,takže tam už vôbec nebude neatraktívny 30 min.int čo pri meškajúcej električke a nestihnutí prestupu bolo dosť nepríjemné.

Cez víkend tiež zaplátali všetky hodinové diery v intervale až na jednu.

Podľa mňa pre obsluhu Rendezu je to dobrý krok.
Reply on: fanatikmhd #219162:
NA akej červenej stáli autá na Ivánskej? NAjprv si o zabazepčovacom zariadení na železnici niečo naštuduj a potom tu rozdávaj imperatívne úlohy k tvojej šototéme.
Reply on: juraj.k #219161:
A autám z Račianskej smer Jarošova/Kukučínova a vice versa to tvoje mimoúrovňové kríženie ako pomôže?
Reply on: 810zssk #219169:
Inak DPB asi pouziva rovnaky system ako IDS BK (hlavne ak su na rovnakom webe), co? Lebo aj tam mi hlasi rovnaky zostatok ( https://i.imgur.com/Sr6dogm.png ), ale ked do systemu info nepride ... ?

Ale tak na druhu stranu po 2,5 tyzdni pouzivania eCL natrafit na prvu chybu (teda az na zamrznute displeje), tak to je este celkom lepsie ako som cakal ?
Reply on: MatejBA #219168:
Ja verim ze sa nejake vysvetlenie najde, najma ked ta cena zodpoveda cene urciteho CL.. Kazdopadne, udaje natekaju okolo 2:30 ?
Reply on: 810zssk #219167:
Urcite pockam do dnesnej polnoci/noci, ze ci sa nahodou nepreklopi nieco do systemu, kedze som dnes kartu po 2 tyzdnoch pouzil, ale ako som hovoril - nie som si vedomy, zeby som nieco pouzil, a ani som nemohol 🙂

A urcite ich budem kontaktovat - mozno tych 81 centov je malo, ale ked sa to bude nahodou stavat pravidelne ... Tak to bdue dost mrzute ?
Reply on: MatejBA #219166:
Do Konta IDS BK praveze obcas nahodne transakcie nenatekaju. Mne tam viac krat podla vypisu klesol kredit, ale zatial vzdy som k tomu vedel priradit transakciu ktoru som si pamatal, ale v konte sa nezobrazila (co je z pohladu zuctovania trzieb zaujimave).

Ale ak si si isty ze si medzitym ziadnu transakciu nerealizoval, urcite kontaktuj vydavatela karty s tym nech to presetria. Je to ich zodpovednost. Daj potom pripadne vediet ako si dopadol 🙂
Reply on: 810zssk #219163:
Ano. Nastupil som do L32, vybral 15 min listok, prilozil elektricenku a vybehol na mna smutny smajlik "Nedostatocny kredit". Tak som to zrusil, klikol na Info a tam pisal €0,33 zostatok.

Takto sa mi hlasi web IDS BK - https://i.imgur.com/xMVLaQ3.png - kebyze kupim listok medzicasom, tak by mi to tam predsa po tom dni, kedy som ho kupil, vypisalo, nie?
Reply on: fanatikmhd #219162:
Vlak nemá čo dúfať či nemá prekážku na trati.
Pokial si majiteľom vodičáku tak vieš že nemáš vojsť na priecestie pokial ho nevieš prejsť.

Križovanie na Ivánskej bolo fakt zle riešené kvôli /už bývalému / odbočeniu do ľava smer Súhvezdná. Tam bolo miesto na max. jedno osobné auto a nie autobus. Pokial nestál Avion shoping park a nebola tam taká premávka sa vedelo vždy bezpečne dostať z precestia. No to v súčasnosti nemáš šancu.

Časom to tam môže prísť do stavu úplného uzavretia tohto prechodu z dôvodu bezpečnosti.

Je veľkou chybou mesta, že doteraz nie je vybudované pokračovanie Galvaniho ul. smerom do Vrakune. Je tam miesto aj na mimoúrovňové prekonanie trate 131.
Reply on: fanatikmhd #219152:
My tu nič skúšať nebudeme. ?

Jednoducho ak by sa mala tá stanica obnoviť tak sa komplet obnoví aj trať k nej. Plán je ju zapustiť aby všetky križovania boli mimoúrovňové.

Nikto by tam neobnovil trať v súčasnom stave.


Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.