Reply on: Ike #219155:
S tym sa uz pocita. Zavory vypadnu, vlak si zopne priecestie, signalny plan nevpusti do priecestia auta, a na pol minuty uvolni von z priecestia zelene an vyprazdnenie. Nalsedne vlak dostane na navestidle volno, odide, a po zruseni priecestia sa obnovi signalny plan onoch krizovatiek... Vravim, hlupost tohoto projektu neriesme, ale kedze chce byt politicky pretlaceny..riesme to, ako to najmenej ublizi. Bohuzial, pre sucasne riesenie sa najskor spustia zavory, a potom moze odist vlak z uplneho konca filialky.. Len jazda k priecestiu je na viac ako dve minuty... preto to vlozene navestidlo. Od predmestia problem nie je. Zopne., a za minutu je za priecestim.... Tu skrz zhlavie stanice to mozne nie je. Navyse, peron pre os ma byt v oblasti vytaznej kolaje pred trnkom..teda doslova na hrane prestupu vlak-bus. Takze pocitaj s uplnou vzdialenostou sturc-priecestie...
david1
Ak by mala byť využívanejšia a viac mala pomôcť L4 musela by jazdiť po Trnavské mýto , kde by bodlo električkové obratisko aj jednokolajné.
Pre L7 by zase bodlo vybudovanie slučky pred Kapucínskym kostolom. Jednokolajné by to tam vošlo v pohode.