Reply on: Peon #218919:
Ešte doplním čo ma zaujalo na linke ČSAD Uherské Hradište, ktorá umožňuje aj vnútroštátnu prepravu na území Slovenskej republiky. Išli ste tým už niekto? "Vnitrostátní přeprava osob na území ČR a SR je povolena. Na lince platí individuální ceník, cestující ze Slovenska, na Slovensko a po Slovensku, mohou platit jízdné v Kč i v Eurech." http://www.csaduh.cz/jizdni-rady/000087.pdf
Cenník v eurách majú na str. 5: http://www.csaduh.cz/download/11_cenik-jizdneho.pdf
Ďalej ma zaujalo, že SAD Trenčín pri platbe v hotovosti na vnútroštátnych linkách poskytuje pri zľavnenom cestovnom zľavu iba cca 20 %. ? http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1719_tarifa_pal_01012016__cennik_cestovneho__priloha_4_zmluvy_s_tsk.pdf
Pre porovnanie, v Trnavskom kraji je výška zľavy pri zľavnenom cestovnom cca 40 % (tiež sa líši podľa vzdialenosti v km). Tu v IDS BK sa poskytuje jednotná 50 % zľava.
Mhr1
Najlepšie by bolo vymeniť vozy T3P z JD za T3G z Krasňan. Tým by sa zvýšilo využitie T3P a negenerálkované/nemodernizované - okrem výzbroje - vozy T3G by boli na JD len ako záloha. Ale zasa - reálne: zaškoľovanie krasňanských vodičov. Samozrejme, že v Krasňanoch by T3P mohli slúžiť namiesto najstarších K2S (7101-06), ktoré, až by nabehli km do SP/VP, by sa zakonzervovali a pod strechou zamkli na horšie časy (otvorenie II. časti Petržalky si vyžiada zvýšenú výpravu, samozrejme). Ale opäť: 2xT3P má väčšiu spotrebu ako K2S. Treba to spočítať, o koľko a začať magistrátu posielať informácie, či pokladajú za politicky - teda pred verejnosťou - za únosné, že najmodernejšie (zo starých) a kapacitnejšie 2xT3P nečinne stoja, zatiaľ čo staršie a menej kapacitné K2S (od modernizácie prvých šiestich uplynulo > 15 rokov, sú už teda aj ekonomicky využité/odžité) jazdia. A či je to taký finančný rozdiel, aby si to BA nemohla dovoliť.