Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #218019:
Však som narážal práve na to, že 50 vozňov zo 60 a desať nechať v pôvodnom stave a nie všetkých 60 predĺžiť. Inak nezmyselne napísané podmienky, vychádzajúce z T3 spôsobili aj to, že sa v súťaží nemohli uplatniť Kurzgelenkwageny s modulom cca. 9 m - mohli sa kúpiť 36 m vozy s perspektívou predĺženia na 54 m.
Reply on: S499.1023 #218010:
Ja za to nemôžem že nakupovali ekvivalenty 2xT keď je jasné že do budúcnosti sa dlhším vlakom nevyhneme. Koľko rokov mali Düwagy v Linzi, keď ich predlžovali vkladaním článku? Prvú sériu kúpili v roku 1977 a už v rokoch 1979 až 1980 všetky vozne predlžovali. Takže to by bolo niečo podobné. Zistili že kapacitne im to nestačí.
Reply on: S499.1023 #218009:
Áno, interval 4,5 minúty je hovädzina, však preto som to odmietol. Iba v rámci zvedavosti som to vypočítal ako by to vyzeralo. Nech je 5 minútový jednotný a nech v špičke chodí všetko do Rače, ak to tam treba. Nárast kapacity o 45% by tam mnohí uvítali a stále by im ostala jedna linka na Obchodnú a druhá na Špitálsku.
Reply on: S499.1023 #218008:
Tak ani netvrdim, ze to sotovina nie je ?
Reply on: S499.1023 #218015:
A ešte doplním, že pridanie dvoch článkov do škodoviek nie je žiadna modernizácia ani totálne prekopanie. Je to ako dokúpiť si v Ikea ďalšie police Ivar.
Reply on: Viko #218014:
Pretože to nie je nemožné, je to len prakticky nemožné. Preto sa tým žiadny racionálne zmýšľajúci človek nezaoberá. Je to ako keby si chcel do Škody 120 zastavať motor vpredu naprieč s predným pohonom. Dá sa to, dokonca to už aj bolo spravené, len to nie je racionálne. A že T6 oproti T3 nič nevydržia, je fakt.
Reply on: zlomok #217993:
(Snažil som sa byť konštruktívny, takže je to dlhé - snáď ťa to neodradí od odpovede)

Máš podložené, že europrojekt na vypísanú výzvu by bol úspešný, ak by okrem náhrady voziel riešilo i nepriame rozšírenie vozoparku? (neviem, pýtam sa).
A myslením dopredu by som sa na tvojom mieste asi neoháňal: Ponúkal si Vinohrady a vysvitol z toho výstrel do tmy, ďalej nikde nevidím, ako zohľadňuješ vo výpočtoch parkovaciu politiku, P+R či sfunkčnenie IDS.

Fakt ti nepripadá pochybné modernizovať a pridávať články do Škodoviek po uplynutí zlomku ich plánovanej životnosti? Sú všetky T3P a T3G v takom stave, aby sa bez ďalších nákladov komfortom aspoň vyrovnali T6A5?

Akým benefitom je pre mňa, ak v sedle (čiže kapacita je mi na milú jarmilu) budem chcieť ísť medzi bodmi kde už nepovedie doterajšia linka? +1' čakanie na začiatku cesty, + >2' prestup navyše? Kapacitné posilnenie pri zhoršení intervalu je cesta do pekla, lebo to ľuďom nevysvetlíš ("nielenže zrušili jednu linku, ešte aj druhú okresali").

„Skrátením linkových intervalov sa prestupné časy práve skrátia, nie predĺžia."
Neviem, či mi to nemyslí, ale akým spôsobom sa skráti prestupný čas napr. v reláciách TrMy->Ružinov, Damborského->Krčace, Zochova->KV, Ovsište->Šafko atď., ak miesto 4' bude 5' interval???

Záverom, prečo by nám zrovna Praha mala byť vzorom v prístupe k vozoparku? To máme tiež zaviesť iksročný plán na ďalšiu vanizáciu v Kardaus dizajne? Spraviť si dáky ceduláč?

-----
S499.1023 #218011 : neprežil som celý život v doprave, preto ťa skromne prosím, objasnil by si mi, čomu som sa v technike nemal ako priučiť? Keď raz ani na pražských fórach nenájdem, prečo T6A5/I mohli mať skladacie dvere a u /III sa to nedá (pamätám si len plky, ako sa to neoplatí), tak nech aspoň mâ šancu tunajší odborník sa prejaviť, ak teda cieľom nebolo len rýpať.
Reply on: zlomok #218002:
Ach so. Tu je na mojej strane chyba v úvahe.
Reply on: zlomok #217998:
Celá tá diskusia tu vyzerá, akoby boli šotoškvrny na šotoslnku. Jedine s Gumou38 sa dá súhlasiť.
Reply on: Viko #217992:
Vieš, zlomok má oproti Tebe výhodu, že aspoň tej technike rozumie.
Reply on: zlomok #217991:
Predĺžiť 50 zo 60 vozov, ďalšia šotomyšlienka roka.
Reply on: zlomok #217990:
Tiež pekná šotovina. 4,5 minúty interval, nadväzné autobusy 9 minút, 13,5 minúty?
Reply on: MatejBA #217988:
Šotoviny. Fest.
Reply on: MatejBA #217985:
Ešte stále bývaš na Veternej Hôrke?
Reply on: Solider #217984:
Práve preto je dobre, že dali výpovede, lebo nič iné nefunguje.
Reply on: S499.1023 #218004:
Áno, to som nevyznačil jednoznačne. A áno, môžeš si to tak nazvať, aby to tak vyzeralo.
Reply on: zlomok #217982:
Ja som to pochopil ako linku 2 závlekom cez NM na ZP. Rozdelenie jednej linky na dve konečné už nie je žiaden jednolinkový variant ale len oyebávka, aby to tak vyzeralo.
Reply on: S499.1023 #218000:
Presne tak. Neskôr som to trošku rozpočítal. V Rači som zvažoval viaceré možnosti.
Reply on: S499.1023 #218001:
90/2 je 45. Spriahadlá medzi vozmi som započítal, "cez plech" bola myslená dĺžka celého vlaku.
Reply on: zlomok #217982:
Tam budeš mať niekde chybu. Ak by šesť spriahadiel ESW predlžovalo dĺžku súpravy len o 90 cm, znamenalo by to, že spriahadlo prečnieva obrys voza len o 15 cm a to by sa ti vozy v oblúkoch zrážali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.