Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #217757:
Neštandardné obratisko, neštandardné riešenie. ZV bude stáť na zastávke smer mesto, nástup a výstup L1 a L3 na zastávke smerom z mesta, a za zastávkou máš 2 kolaje na obrat.
Reply on: Andy #217768:
Buduci rok sa ma vraj pokracovat v dalsich velkych opravach ciest. Uvidime kolko km, mudrejsi budeme po zverejneni rozpoctu.
Reply on: Bon-Cu #217767:
Tak snáď im výjde aj na viac ako 50 metrov...
Na podkolibskej sa ide robit novy asfalt, konecne. Zastavka tupeho smerom do mesta je zrusena...
Reply on: Belphegor #217765:
Zastávky na ňom sa neposúvajú podľa skutočnosti alebo v niektorých prípadoch sa zastávky neposúvajú vôbec..
Reply on: Mike #217734:
v akom zmysle že nie je spoľahlivý?
Reply on: S499.1023 #217759:
Tak ale musime mat specialitu nie? 🙂 Normalnost sa u nas nenosi ?
? Nedostižný ideál o ktorý sa DPB snaží : https://www.youtube.com/watch?v=2pic3FnvUrY
Reply on: 810zssk #217760:
Do zálohy a do električiek, aby sa nemuseli každý deň prehadzovať podľa toho, čo sa vypraví (a občas sa vypraví aj bez nového OCL).
Reply on: luky133 #217750:
Nachadza sa tam aj riesenie doplatkov, tak by ma zaujimalo ci je toto uz nejaka nova verzia, alebo to tam je zabudute este z tej uplne starej z ktorej potom moznosti doplatku k PCL vyhodili (co je samozrejme brutalny fail, niekedy mam pocit ze tuzia potom aby na nich ludia nadavali, inak nechapem ako stale prichadzaju s tak hlupymi rieseniami).

Mimochodom, vieme do akych vozidiel maju tieto nove kusy ist?
Reply on: MatejBA #217757:
A pritom by stačilo mať to úvratisko normálne a nie bratislavské.
Reply on: Technopol #217754:
Od toho su dispeceri aby pri MU na Racianskej riadili premavku tak, aby z tej jednotky postupne vsetky vozidla neutiekli na zablokovanu Raciansku. Na prejazdoch nie je nic zle a prave naopak, v Bratislave sa absolutne nevyuziva ich potencial, casto na ukor efektivity.
Reply on: Technopol #217756:
Len ako by si potom riesil obrat elektriciek na 1 kolaji? Lebo tak by sa mohlo stat, zeby zmeskana L3 musela cakat, kym odide L1 z uvrate, aby mohla ist, a zase mas 2 elektricky za sebou.
Reply on: MatejBA #217755:
Ale dobre vieme ,že niečo také DPB nezvláda. Navyše ako Joyki písal meškania L3 sa prenášajú na L1, zažil som už aj dvojičku 1+3 odchádzajúcu z SJK smer mesto.
Reply on: Technopol #217754:
Zle riesenie to nie je, len by v DPB museli rozmyslat a vediet zorganizovat operativne "udrzanie" vsetkych elektriciek, ktore su v okamihu MU na L1, na tej linke.
Reply on: Joyki #217752:
Celý prejazd 1-3-1 je totálna hlúposť DPB. Nie je predsa normálne robiť výpravu tak, že kvôli MÚ napr. na Račianskej nebude dodržaný CP L1, ktorá s Račianskou nemá nič spoločné. To je ako keby boli prejazdy na každom poradí 88->91 a kvôli nehode na Apolle bude odchádzať L91 do Čunova mimo CP.
Reply on: luky133 #217750:
Som prekvapený, že tá technická špecifikácia, čo vyzerá ako robená cez Google translate, nikomu nevadila.
Reply on: MatejBA #217747:
Ale aj mňa vie trošku nasrať to, že 1 a 3 na konečnej si zavadzajú, lebo 3 večne mešká, a aj keď príde na Farského 95 + 99 + 84 naraz, vodič 1-ky sa ponáhľa a zatvorí dvere pred dobiehajúcimi ľudmi. ? Plus mi vadia dlhé prestoje a stresy v autobuse na červenom...
Reply on: Valec #217749:
Neviem, nemal som výhľad na displej (a ani som ich zase nesledoval sekundu po sekunde, lebo som to nečakal). Len som na základe krátkej doby operácie a spokojného mrmlania (namiesto oblažovania okola názorom na to, aký je ten systém na prd) na konci operácie vytušil, že operácia sa vydarila ? Alebo aspoň dokázali úspešne vyčítať to, čo potrebovali

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.