Neštandardné obratisko, neštandardné riešenie. ZV bude stáť na zastávke smer mesto, nástup a výstup L1 a L3 na zastávke smerom z mesta, a za zastávkou máš 2 kolaje na obrat.
Nachadza sa tam aj riesenie doplatkov, tak by ma zaujimalo ci je toto uz nejaka nova verzia, alebo to tam je zabudute este z tej uplne starej z ktorej potom moznosti doplatku k PCL vyhodili (co je samozrejme brutalny fail, niekedy mam pocit ze tuzia potom aby na nich ludia nadavali, inak nechapem ako stale prichadzaju s tak hlupymi rieseniami).
Mimochodom, vieme do akych vozidiel maju tieto nove kusy ist?
Od toho su dispeceri aby pri MU na Racianskej riadili premavku tak, aby z tej jednotky postupne vsetky vozidla neutiekli na zablokovanu Raciansku. Na prejazdoch nie je nic zle a prave naopak, v Bratislave sa absolutne nevyuziva ich potencial, casto na ukor efektivity.
Len ako by si potom riesil obrat elektriciek na 1 kolaji? Lebo tak by sa mohlo stat, zeby zmeskana L3 musela cakat, kym odide L1 z uvrate, aby mohla ist, a zase mas 2 elektricky za sebou.
Ale dobre vieme ,že niečo také DPB nezvláda. Navyše ako Joyki písal meškania L3 sa prenášajú na L1, zažil som už aj dvojičku 1+3 odchádzajúcu z SJK smer mesto.
Zle riesenie to nie je, len by v DPB museli rozmyslat a vediet zorganizovat operativne "udrzanie" vsetkych elektriciek, ktore su v okamihu MU na L1, na tej linke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk