Aky problem? Ze ludia nie su schopni si oznacit listok v novych oznacovacoch?
Nastupil som do 32, vlozil listok do noveho oznacovaca tak ako sa ma (cely az po ten pasik na konci) a hned na prvy pokus cvaklo. Za mnou pani v tom istom oznacovaci uz listok neoznacila, lebo ho drzala v polovici a ani za svet ho nechcela zasunut hlbsie. Tak cela ofucana sla dopredu k vodicovi si oznacit listok do stareho.
No tak napríklad cez Prievozskú v trolejbusoch cestuje mimo špičky množstvo sociek, bezdomovcov, cigánov a feťákov, často kombinácia. V špičke sa to nejak stratí, lebo cestuje veľa slušných ľudí, ale napríklad cez víkend už aj v skorších večerných hodinách to je fakt nepríjemné. Pre nejakého človeka slabšieho vzrastu to ani nie je o pohodlí, ale skôr o vlastnej bezpečnosti.
To je taky autisticky folklor, asi ako ked ti clovek co naposledy cestoval rychlikom este za Meciara bude rozpravat hororove historky o kozenkach, spinavych hajzloch a nefunkcnom kureni.
Ad oznacovace . . . zlate stare . . . tieto nove su na dve veci, alebo zeby to bolo pre nase zdravie? Nastupim u vodica, a listok mi oznaci az treti oznacovac . . . aspon ze sa prejdem . . . ja sa prejdem a niekto sa napakoval?
Co mate s tymi bezdomovcami furt ? V karlovke v spicke som nestretol ani raz bezdaka a to tam uz byvam cca 20rokov. Ale asi cestujem z "lepsej stvrte" ako vy kde je ich ovela viac.
ale radsej b udem stat v kolone sam v aute, ako sa tlacit so zapachajucim bezdomovcom v mhd
Inac, na velmi malo miestach kade chodim, je vyhradeny bus pruh
A co my tu s tym ? Ale rypnem si aj ja. Autickari zase upchali celu Rivieru a okolie. Preto dane abus, tbus linky 28,29,32,33,133 cisto nahodne odchody. Esteze mam rad ranne prechadzky so skodoradostou ako vsetci trcia v kolone a 1clovek v aute?
Dnes vypadok komplet trolej na mileticovej . . . par zastavok od krizovatky a za krizovatkou nikto nic nevie, len ludia postavaju a nadavaju . . . Akoze diky za taku dopravu. Stojite jak blbec na zastavke, nikto Vam nic nepovie, a ked konecne zacnu chodit trolejbusy, tak pride 212tka, vidim ze za nou ide dalsia, tak chcem nastupit do dalsej, predpokladam ze bude prazdnejsia. Ale inteligent vodic vozidla 6854 na mileticovej smer do mesta sice zastavi, ale dvere neotvori, darmo mackate tlacidlo na dverach celou dlanou ako je doporucovane . . . postoji sekundu a ide dalej . . . A kedze to bol posledny spoj z tych co boli odstavene pred krizovatkou, tak som si to tam zase pekne odstal nez sa otocia ti, co isli z mesta . . . To som sa zase nechal oje...babrat dopravnym podnikom a magistratom, ze vyuzivajte hromadnu dopravu. Mozem sa na take sluzby vykadit, od zajtra zase autom.
No neviem, ak potiahnes k EUBA elektricku a das tam linky z KV (okolo Mlynskej) a potiahnes tam L3, tak studentov tam bude chodit dost Nehovoriac o tom, ze na take Trnavske/Racianske sa dostanes neporovnatelne rychlejsie aj takou obklukou ako po ceste rano
Jasné, kratšiu cestu autobusom nahradíš okľukou električkou. Budeš vykupovať súkromné pozemky namiesto úpravy zdržiavajúcich križovatiek a prestupného uzla, ktoré mesto vlastní. ?
Doplním, že v tých materiáloch sa konkrétne spomínajú 2 zastávky v oblasti Lida, pravdepodobne jedna po odpojení z radiály, a druhá niekde pri tých dvoch vežiakoch, ktorých realizácia je na spadnutie. No a tiež sa počíta s rezervou pre blokovú slučku v oblasti = možnosť realizovať trať na etapy, a v tej prvej postaviť len odbočku pre dve zastávky do Lida (i keď by to bola pre Ovsište škoda, ale projekt by sa tak stal ekonomicky reálnym). Pre dnešnú L8 ideál.
A teoretizuje sa o navýšení povrchu v oblasti na úroveň hrádze, čo by znamenalo uľahčenie terénnych podmienok pre realizáciu odbočky z radiály
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
patrik24