Reply on: kecho #217307:
To je tak trocha DPB argumentácia. Druhá strana mince je tá, že úroveň informácií na zariadeniach vo vozidlách DPB sa zvýšila iba minimálne - v niektorých prípadoch zhoršila. Zastávky (linky za predpokladu normálnej prevádzky), cieľová zastávka a pásmo sú informácie, ktoré vedela zobraziť aj plastová tabuľa. Ak sa nemýlim, tie tabule sa fyzicky vyrábali, čo je proces, ktorý je značne náročnejší ako klikať do palubáku, alebo centrálne nastaviť trasu, a predsa sa sa pri niekoľkodňových odklonoch dávali tabule nové (alebo boli už pripravené, to neviem) a predsa sa za okno vodiča dala tabula X s kriedou napísanou informáciou. Dnes Ti 207 pokojne bez náznaku informácie o výluke neodbočí na palisády a ešte sa vodič rozčuľuje, čo sú ľudia podráždení.Na dnešných televízoroch by sa onakvejšie veci dali zobraziť - predpokladaný čas príchodu do zastávky, nadväzné spojenia (real-time by vôbec nebolo sci fi) a operatívne oznamy o výluke a obmedzeniach. A čo tam máme? 3 mesiace staré ciele, 3 mesiace starú schému (áno, už ju konečne opravili, akurát, že o pár dní bude zase neplatná), reklamu na DPB, reklamu na Škodovku, nečitateľný plagát (iba v SJ) a anglickú reklamu na BCC (pretože inak je úroveň cudzojazyčných informácií vo vozoch perfektná).
Takže súhlasím z Belphegorom, vo svetle tohto je akustické nehlásenie zastávok v relatívne nových vozoch celkom fail.
TomJ
Aj tá zastávka Pri zvonici by mohla byť.
Galvániho smer Avion nie je preto, lebo na ňu nie je vhodné miesto. Ak by sa zriadila, tak by busy mohli mať problém zaradiť sa doľava. Navyše hneď za zákrutou je zastávka ASP, čo by bolo zbytočné duplicitné zastavenie. Navyše, ani Stará Ivanská nie je až tak ďaleko v tomto smere. Ak niečo, tak by som možno zaviedol zastavovanie 65 pri ASP aj na zastávke smer Letisko.