Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #215297:
Tych 15 minut plati v noci ked NESTOJI v Raci, aby sme sa rozumeli.
Reply on: S499.1023 #215293:
Zemplin vezie niekolko voznov na sedenie a prepravuje aj ludi zo stanic ako Zilina, kde naozaj nema najmensi zmysel si kupovat lozko. Takze dlhsia jazdna doba nevyhovuje. Navyse tymto dochadza k rozbitiu pripoja na Slovensku strelu.

Ide o idiotske riesenie toho ze Zemplin je dlhdobo preplneny (uz pred Trencinom) a MDVRR sa nema k tomu konecne objednat nejaky normalny rozsah dopravy na hlavnej dialkovej trati v state.
Reply on: dyspozytor #215291:
Aha a v sobotu a nedelu kedy Zemplin pobyt v Raci nema uz zazracne nekoliduju? Najma ked Zemplin prichadza do BA 15 minut po odchode 601...
Reply on: dyspozytor #215292:
Nie, toto bolo oficialnym zdovodnenim ZSSK.
Reply on: S499.1023 #215294:
Bez pochýb, súhlasím! Ja sa s jeho názormi na rôzne témy inak dlhodobo stotožňujem na 99%, ale v tomto prípade je skutočne "mimo"?
Reply on: dyspozytor #215291:
Problém je v tom, že zlošuk je inteligentný človek ale železničnej technológii nerozumie.
Reply on: 810zssk #215288:
Zemplín je ubytovací vlak, takže dlhšia jazdná doba vyhovuje a prímestskí cestujúci skutočne nemajú takýmto vlakom cestovať. Hlavne keď tam majú ten Beckov ako plnohodnotnú náhradu.
Reply on: 810zssk #215288:
"pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo"

A kto tým argumentoval? "Gazda" v rýchliku? ?
Reply on: 810zssk #215288:
Kecáš, ale že absolútne kecáš v tomto prípade! Ty si naozaj presvedčený, že celá technológia a konštrukcia GVD je postavená na "nezneužívaní R 614 cestujúcimi"???
Ak by R614 bol vedený priamo pred R 700 až do BA hl.st. - kolidoval by s R 601, nakoľko oba vlaky pre svoje parametre majú podľa TPPS určenú v BHS 10.koľaj. To je celé... !
Napokon, ak by ZSSK chcela robiť v tomto nejaký regulatív, mohli by mimo iné zavisť do CP R 614 poznámku (značku) vlak v úseku TN - BA zastavuje LEN PRE VÝSTUP CESTUJÚCICH.
Reply on: 810zssk #215288:
Lenže prímestskú obsluhu nemá riešiť diaľkový, a ešte k tomu nočný, lehátkovo-lôžkový vlak, tak preto zaviedli Beckov pred rokmi a potom aj spomalenie Zemplína. Je to divné riešenie, ale určite lepšie, ako to, že sa od Trenčína začali ľudia tlačiť, kým im Beckov išiel za nimi o pár minút (lebo ľudia nastúpili do Zemplína, pretože ten mal odchod skôr a nepochopili, že sa im oplatí počkať 5 min. a netlačiť sa - boli ešte aj sťažnosti na preplnený Zemplín a málo vozňov 2. tr. pre sedenie).
S Poľanou je tiež problém ráno, teda problém až tak veľký nie, keďže z úseku Zvolen - Šurany chodí málo denne dochádzajúcich a vlak zaplnia vlastne len zo Šurian, Šale a Galanty. Oni v tom čase na výber nemajú, žiaden iný vlak v tom čase nejde.
Reply on: Ike #215287:
Nie, kazda zona sa pocita len raz.
Reply on: S499.1023 #215286:
Kecas. Uvedeny pobyt v Raci bol zavedeny presne preto, ze cestujuci z Trencina "zneuzivali" Zemplin na cestu do Bratislavy. Aby sa im to neoplatilo, Zemplin sa spomalil, cim sa dosiahlo ze R(R) 700 sice odchadza z predmetnych stanic neskor, ale do Bratislavy prichadza skor. Cize ako som pisal, modrogumne riesenie ako zabranit regionalnej frekvencii zneuzivat dialkovy vlak. Sam som Zeplinom dost casto cestovaval v case ked sa to zavadzalo, pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo (ja som potom zacal v Trencine prestupovat do 700ky).

To ze v pripade meskania vlaku moze byt "obehnutie" presunute inde, resp. zrusene nemeni nic na tom preco bolo zavedene (na co sa TomJ pytal).
Ak sa spoj v rámci IDS vracia späť do zóny, cez ktorú už išiel, počíta sa to za ďalšiu zónu alebo nie? Ak napríklad linka 620 ide zo zóny 620 do zóny 649 a potom sa vracia naspäť do zóny 620, sú to dve zóny alebo tri zóny?
Reply on: 810zssk #215285:
No a keď pôjde zmeškaný, tak to predchodenie nastane už skôr a pobyt odpadne. Zemplín má pobyt z dopravných dôvodov preto, že je to ubytovací vlak. Takže to o tých modrogumných dôvodoch proste kecy sú a nie že nie.
Reply on: S499.1023 #215283:
Lenze ten pobyt z dopravnych dovodov je tam prave preto aby ho tam predbehol ten R700 😉 Odpovedal som na otazku preco a kde dochadza k tomu predbiehaniu, nie preco nie je zverejneny. Takze opatrne prosim s tymi "kecmi".
Reply on: TomJ #215281:
Nijako. Proste by na vlastné nebezpečenstvo vystúpil. Čo očakávaš, že by ho tam konduktor násilím držal?
Reply on: 810zssk #215279:
V tomto prípade sa jedná o čistý kec z tvojej strany. Pobyt z dopravných dôvodov nie je zverejňovaný preto, že v prípade potreby (napr. vlak ide zmeškaný), môže pobyt byť zrušený.
Reply on: TomJ #215281:
To neviem. Ja som v Raci s rychlika vystupoval raz, mimo nastupista, ked nam vykapal rusen. Zrovna ako som isiel otvorit dvere prisiel sprievodca. Tak sa ho pytam ze ci mozem vystupit. On mi povedal "Nemozete, ale ja tu nebudem vecne, len prechadzam" a pobral sa dalej ?
Reply on: 810zssk #215279:
Inak, ako by sa riešil prípad, keby sa po zastavení v Rači niekto rozhodol vystúpiť? Alebo vlak zámerne zastaví mimo nástupišťa, aby také niečo nikoho nenapadlo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement