Ani nie zvratenost, ale na niektorych miestach realita. Napriklad Hodzovo namestie. Ak som bol ale zle pochopeny -- suhlasim absolutne s tym, ze cislovat trolejbusy separatne bola blbost. Ked 20 "strolejbusnili", v ziadnom pripade z nej nemali robit 220 a podobne.
Nevie inak niekto, ako na precislovanie trolejbusov do autobusoveho radu zareagovala verejnost v Brne?
Ale aspon som konecne pocul nejake rozumne argumenty, uz bolo aj nacase A podla diskusie na SME je jasne, aky bude cim dalej, tym vacsi problem z vodicmi IGK. Oni si nebudu vediet ani len uvedomit, ze je tu nejaka alternativa voci autu
Citujem: „Magistrát má v pláne zdvojkoľajniť električkovú trať, čím ubudne ďalšia kapacita z cestnej siete. To však prichádza do úvahy až po dobudovaní diaľnice a mosta Košická.“
To nie je len v BA. Práve včera som v PRahe obdivoval vlčicu, ktorá strála na el. zastávke "Nábř. kap. Jaroše" opierajúc sa o ceduľu veľkosti asi 2 m x 1 m s oznámením o výluke:-).
I.
Však hovorím, že teraz už neprečíslovávať. Ale zvrátenosť je už samotné myslenie "dostať sa niekma trolejbusom", vlk myslí na to, akou linkou sa niekam dostane a nie či to bude trombelus alebo smradobus. A zastávka trolejbusu inde ako zastávka autobusu, to je fandovská zvrátenosť, ktorá tomu chaosu ešte nahráva.
I.
Ad Re #21452 Andy: Che!
Mám vážne pochybnosti, či si v roku 2030 niekto v Bratislave okrem prestarnutých dopravných fandov bude pamatať, čo to bol drátolez! Však súdruh ing. Para a súdruhom ing. Bilčíkom cieľavedomo pracujú na ich diskreditácii, ktorá povedie k likvidácii:-(!
I.
Keby VRBUSTi neboli VRBUSTi ale normálni dráteníci, tak ten sexion premostia a tam si spravia provizórny, to može aj takých celých 20 minůt trvať, taká zásadná a náročná úprava parovodu...
I.
COLOR: No ak by si si zobral mapu Viedne aj s vyznačeným linkovým vedením, tak krásne uvidíš oblastné číslovanie. Pekne krásne od 2 až po 9 okolo v opačnom smere hodinových ručičiek. Začína to dvojkou približne na severovýchode. 8 je obsadená len pár linkami, keďže priestor vyhradený pre 8 je nezastavaný a tak tam nič nejazdí.
Ak pôjdeš najbližšie okolo nejakého kníhkupectva choď si to pozrieť do mapy a pekne to zbadáš.
galiyosha: No ja som to napísal preto, aby bolo vidieť ako by to podľa správnosti malo byť. Ono aj to rozdelenie zón o 2 - 9 je zlé. Napr. do 4 by mal podľa mňa patriť aj Lamač a ZB. Veď pre 4 sú tam tri linky a pre 3 je ich deväť. Aj to by dosť pomohlo pre epšie odlíšenie. Mám z toho pocit, že ľudia, ktorí to pripravovali proste spravili čiary na mape a na nejakú nerovnomernosť linkového vedenia nepozerali.
Ak to odomňa vyznelo tak, že by sa to malo znovu prečíslovať, tak to určite nie. Bola by to veľká hlúposť, pretože oblastné číslovanie aj tak bnému cestujúcemu nič nehovorí.
COLOR: u číslach elín myslíš ev. čísla? Ak áno ide zrejme len o rozdielnosť podľa vozovne.
Eliny a busy sú v jednej čísloidnej kope a je to zrejme daň za oblastné číslovanie. Taisto u nich eliny majú doplnkovú úlohu k Ubahn, Sbahn,... Sú však aj elinové linky D, J. Predpokladám, že je to pozostatok so starého označovania a keďže sa trasa linky od tej doby nezmenila nehali aj označenie.
Čo sa týka toho Ačka či iného písmena za číslom. Autobusové linky sú označované dodatkovým písmenom A, B či C. Električkové linky sú označované buď čisto číslicami alebo čisto písmenami. Napríklad je el. L44 a potom 44B avšak žiadna 44A. Existuje aj 46, 46B a 146B ale nie 46A a 146A. Ďalej napríklad konečná elinovej linky 26 a potom z tej konečnej pokračuje 26A. Linky, ktoré jazdia v samomcentre Viedne sú s jedným číslom u elín, napr. 1 a 2 a u autobusov vo forme 1A, 2A, 3A,... Ak si náhodou videl bus s číslom bez Ačka, mohlo ísť zrejme o zálohu.
Chystám sa na jeden deň do Viedne a to len na MHD. Ak sa chce niekto pridať, mohli by sme ísť ešte teraz na jeseň poprípade na jar. Resp. cez advent a vidieť aj vianočnú Viedeň. Kto sa prída?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.