Napr. Ako v dávnych časoch chvílu fungovalo zvukovo cez "Drahušu" aj info o možnosti prestupu na konkrétne smery v prest.uzloch. Teraz by to mohlo byť na všetkých vozoch vybavenými LCD panelmi.
Samozrejme, na nikoho skutocne nebezpecneho by si hentie deticky netrufli. Nepamatam si ze by som ich videl v Zempline ked tam napadli cestujucu. Lebo vsak nocnymi vlakmi sa oni jazdit boja. Nastastie. Vyriesilo sa to civilizovane policiou, ktora bola pritomna, extremne profesionalna a hlavne diskretna, na rozdiel od hentych marketingovych hotentotov.
"Nerozumiem prečo predávajú aj lístky na Slovak Lines "Bratislava - Viedeň" keď tie sa dajú kúpiť cez internet na webe Slovak Lines"
Možno nejaký Nemec, ktorý náhodou na mape objavil Bratislavu bude chcieť lístok, ale o nejako webe Slovak Lines ani len netuší. Za to FlixBus poznať bude, takže ak by tam SL svoje spoje neponúkal, šiel by konkurenčným Blagussom.
Rozdielne ceny v iných časoch, u iných dopravcov, lacnejšie online ako hotovosť a pritom tie isté ceny na rozdielnu vzdialenosť ? No kam to už tá prímestská (!) doprava speje.. Ešteže je tá Viedeň tak blízko, lebo bez nej by podobné situácie nenastali zrejme ani omylom ?
Predpokladam ze ten SL maju rieseny tak ze kupuju cast kapacity na ich spojoch. Kedze v Hainburgu, ani Wolfsthali na toto miesto uz nikoho dalsieho neposadia, nema zmysel za tu kratsiu cestu pytat menej penazi - to uz to rovno radsej neposkytovat.
A mnohí či dokonca väčšina majú autobusy žlto-zelené, čiže vo farbách Flixbusu? Nerozumiem prečo predávajú aj lístky na Slovak Lines "Bratislava - Viedeň" keď tie sa dajú kúpiť cez internet na webe Slovak Lines / Eurolines aj cez AMS BUS, ale tam je (na rozdiel od SL a Flixbusu) povinné si lístok vytlačiť.
V Čechách s nimi spolupracuje firma BusPoint a Umbrella Coaches. V Nemecku majú partnerských dopravcov zo tridsať, od veľkých firiem až po malých súkromníkov.
Fíha, tak to ma prekvapuje. Na Slovensku je vo farbách Flixbusu iba Blaguss? V Rakúsko je to Dr. Richard a ešte niekto? V Česku sú to ktorí dopravcovia? A v Maďarsku?
Páči sa mi, že poskytujú platbu aj cez PayPal [to aj WienerLinien]. ? Zaskočilo ma, že neumožňujú sa na webe zákazníkovi zaregistrovať. Celkovo sa mi po všetkých stránkach najviac páči online rezervačný systém dopravcu RegioJet. Škoda, že ho majú iba pre komerčné linky. ?
Zaujímavé, že pri kúpe lístka u vodiča Blagussu sa platí z Bratislavy do Viedne (alebo opačne) vždy až 7,50 €. Pri kúpe cez web alebo mobilnú appku je to pri väčšine spojov 5 €.
Vieme, že cez Flixbus sa dajú kúpiť lístky aj na linku do Viedne, ktorú prevádzkuje Slovak Lines. Čudujem sa však, že Flixbus má tú drzosť pýtať si za lístok z Bratislavy do Hainburgu i Wolfsthalu za rovnakú cenu ako do Viedne! ? Čiže v niektorých časoch 5 €, v ďalších za 7,50 €. Pre porovnanie: Priamo u Slovak Lines stojí taký lístok 1,50 €. https://www.flixbus.sk/autobusove-spoje/hainburg-an-der-donau-bratislava
Zaujímavé, že cez amsbus.sk Slovak Lines neumožňuje predaj lístka na úsek "Bratislava - Hainburg".
Zabudol si dodoať ÚZKOROZCHODNÁ. Na vine je dozaista úzky rozchod, ktorý spôsobil abnormálny výkyv vozidlovej skrine, ktorá sa nahla a poškodila trolejové vedenie!
No to je pekné, na podobné akcie si spomínam aj ja, dokonca pri jednej z nich VRBUSTíci použili argument, že to padá práve pre zlú, škaredú a psíkyzabíjajúcu reťazovku v KV, ktorú neskôr ako najporuchovejší článok parovodu odstránili. Lebo majú takú štatistiku. Že sa o to nestarali rovnako ako sa nikdy poriadne nestarali o žiadny iný kus TV už decentne nespomenuli. Lenže dnes akosi nie je na sklade 30 náhradných hotových zmetákov ako bývalo kedysi a hlavne stoja "o poznání více" ako stál mechanický zberač KEG 0xx od ČKD.
Za tú cenu tam ale mohli byť tie zberače aspoň dva a ďalej od seba. Ale čo sme si vysúťažili a objednali, to nám dodali. A asi aj dva by pri odfláknutých revíziách boli málo.
Celé je to o tom, že ako vždy nespolupracuje vedenie so zberačom. A ako vždy Melody Boys od parovodu majú všetko v poriadku, predsa ich vedenie tam tíško viselo až do momentu, pokiaľ tam tá zlá, červená, psíkyzabíjajúca a ešte tuším i rádioaktívna električka nedorazila a vlastne tá to strhla. Dovtedy bolo všetko OK.
Ad HP: samozrejme, že na jazda na baterky nie je určená na dojazd do vozovne, len by mohla dovoliť aj takú vymoženosť, ako opustenie miesta poruchy TV, pardon parovodu.
Celé je to paródia na električkovú dopravu, odfláknuté, nelogické a nezmyselne etapizované. Vhodné akurát na to, aby sme dráždili substrát s nezmyselnými prestupmi a prestojmi. A súdruženkovia nie sú schopní ísť ani polohu výhybiek / nástupíšť pre úvraťové obratisko opísať do Budapešti, aj to sa im pletie, dementom. Ale otvárať šampus, to sa im už pliesť nebude. Vyhodené prachy. A úplne nezmyselne.
bateriovy pojazd, to je ale taka jazda, bohvie, ci by to vobec vytiahlo do toho kopca, ak tak dojazd je oficialne 300 metrov, pri testoch to dalo okolo 700 metrov.
Je mozne, ze to ma bypass, ta elektricka ma tak 200 isticov na vsetko, mozno to ide obist.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BigMac