Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #214781:
sorry ak som ta urazil nebolo to cielom len uz mi lezu na nervy chytraci co odfotia vodica MHD v nejakej nie uplne predpisovej situacii a potom to tu hrstka mudrlantov rozobera tri dni, Proste v bananovej republike kde si Basternak vola pol. prezidentovi koli smiesnej pokute serem na nejake uzkostlive dodrziavanie dopr. predpisov.
Reply on: x8x@post.sk #214780:
Nie je potrebné, aby si sa v úvode príspevku predstavoval. Za tým nasledujúce slová nám postačujú.
Reply on: zakaznik #214776:
Magor linkou 70 sem tam jazdim a ak by vodici neboli trochu asertivny tak je nepouzitelna nakolko 75 percent trasy stoji v zapchach, hlavne smer PB. A potom ti vymleti vychodnari co nemaju na barak v BA ale len na dedine smer madare ale maju na kktske SUVcka tam stoja resp. sa predbiehaju v kolonach a MHD kolabuje standartne meskanie L70 v spicke je 15+ minut takze fandim zopar normalnym vodicom, minule som bol svedkom ako nejaky neukojeny dement s ochcavkou sa bol ochotny ist otocit a dalsiu krizovtku a vratit sa zablokovat autobu s 50 cestujucimi a vyhrazat sa vodicovi lebo musel spomalit svoju hraburdu aby mohol prejst autobus.
Reply on: S499.1023 #214774:
Vsak jasne, vkladaj mi do ust to co som nepovedal, ze? 🙂

Jednoducho som si myslel, ze pri nocnej tarife elektriny, novych uspornejsich elektrickach, vyssej prepravnej kapacite a takmer rovnakej trase L34 s tratou sa mohla zaviest elektricka, ktora by dokazala obsluzit aj centrum mesta. A ako poznamenal 810, stratila by sa obsluha starej Dubravky, ktoru som chcel navrhnut obsluzit L21, ale tam je tusim uz tak na hrane CP, ze to je bez sance 🙂
Reply on: Petto #214777:
Tiez to tak casto vidim. Myslim si, ze L8 by kludne mohli komplet zrusit a posilnit L9. Spojenie Safko - Obchodna aj tak zastupi L1 po otvoreni Petrzalky 🙂
Reply on: ufo #214775:
To sa naozaj deje alebo to robis len ty ? Lebo pri tom intervale 8minut mi aj to pobehovanie pride zbytocne a na SNPcku si vsimam ze velmi malo ludi chodi na 8 smer ruzinov....skor sa vsetci hrnu do 9 smer KV a na Kamennom je to 3 4 9 sme Raca/ZP/Ruzinov
Tento vodič L70 sa s tým tiez nes...l. ?
Zo zastávky Prievozská bez spomalenia cez končiaci ľavý pruh, šrafovanú čiaru rovno do ľavého pruhu Bajkalskej. Vodiči IGK sa radšej hromadne pratali ku pravému okraju, v šoku nevedeli čo za záhumenskeho sa za nimi rúti. ?
Reply on: Mike #214773:
To chaotické prebehovanie medzi SNP a Kamennym, podľa toho, či ide 8 alebo 9 je fakt super.
Reply on: MatejBA #214765:
V električke budú lístok mať, zatiaľ čo v autobuse by ho nemali?
Reply on: MatejBA #214770:
Nebudeme. L8 bude spájať ako dnes ružinovskú radiálu s Blumentálom a Obchodnou a zároveň po novom Obchodnú s Nám. Ľ. Štúra. A cez Šafko sa otočí späť na SNP, kde už dnes nastupujú ľudia na L8 do Ružinova...
Reply on: MatejBA #214770:
na 99% nic lepsie ale nevymyslis
Reply on: 810zssk #214763:
Hlavne sa napr. v Prešove robí čistenie bežne na konečných.
https://imhd.sk/ba/doc/sk/15511/Elektrickova-trat-na-Vajanskeho-nabrezi-a-Sturovej-sa-pripravuje-na-otvorenie

Inak vlastne ako sa bude riesit L8 po otvoreni trate do Petrzalky? Budeme mat zas zbytocny motak z Tr. Myta - Blumental - Obchodna - Kamenne Nam. - Nam L. Stura a spat?
Reply on: JamaVOku #214767:
Nebolo by efektivnejsie nez elektricky do druhej radsej zlepsit interval vybranych nocakov v noci pred vikendom? Predlzovanie prevadzky by som videl ako vhodne mozno tak na tangencialnych linkach a inych linkach ktore nemaju vhodny nocakovy ekvivalent.
Reply on: MatejBA #214765:
A kde by si tych cestujucich nabral? Za cenu rusenia busov? Cize by si mal drahsiu a pomalsiu nocnu dopravu? A pri ruseni N34 by si obsluhu starej Dubravky riesil ako

Zavedenim nocnych elektriciek by si do systemu neziskal ani cent navyse. A my hladame sposob ako neproduktivne vykony redukovat, nie pridavat.
Reply on: MatejBA #214765:
Celonocna prevadzka elektriciek sa u nas neoplati, skor by som videl riesenie v predlzeni prevadzky vybranych elektrickovych liniek v piatok, sobotu a den pred dnom pracovneho pokoja dajme tomu do druhej aspon v polhodinovom intervale.
Reply on: 810zssk #214763:
Presne takto to fungovalo ked sa minuly rok rekonstruovali dielne na Trnavke. Nie vsetky sluzby mohli byt z casovych a aj kapacitnych dovodov ukoncene do Krasnan, kde sa robila denna udrzba, tak boli do vypravy zaradovane tak, aby minimalne kazdu druhu sluzbu isli na "oklepanie" do Krasnan a fungovalo to.
Reply on: Ámos #214759:
Ako vies, ze budu jazdit prazdne? Na takej trase Hl. Stanica - Obchodna - (mozno Most SNP ak bude stihat) - Karlova Ves - Dubravka by N34 nenahradila? 🙂

Re 810zssk #214762: Mozno drahsie, ale zas by sa tie naklady mozno preplatili cestujucimi, ktory tym spojom pojdu a budu mat platny cestovny listok 🙂
Reply on: Valec #214760:
Ano, len ci to vychadza z kilometricky najkratsej trasy, najrychlejsej, alebo co.. 🙂
Reply on: Ámos #214758:
Nejake velke cistenie sa urcite nerobi denne. Dvojdnovy vykon bez nejakeho extra cistenia rozhodne nepovazujem za problem.

Rad by som podotkol ze nevymyslame nic nove, obdobny system uz dlhsiu dobu funguje v Brne (Jirova).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement