Asi som to zle pochopil: Musia elektricky vzdy pri jazde z Petrzalky zastavit na tom zastavovaciom bode za mostom? Aj ked sa bude zahajena prevadzka s cestujucimi budu elektricky vzdy zastavovat na tom mieste?
v noci som bol na Starom moste, ale akože muísm pochváliť robotu, na lavičkách sa fajne pije ale tie nedostatky, akurát osm chcel sa spýtať na tieot veci čo tu teraz rieešite, ešte ma zarážalo že na ot že je to úplne nvé tak povrh mosta resop ciklistickej časti je dosť vlnkovitý, na bicykli to dosť ako rezonovalo miestami, a to som šiel cca len 30kou
Boli vykonané skúšky v rýchlostiach 30, 20 a 15 km/h a ako najbezpečnejšia a najvhodnejšia rýchlosť sa určila rýchlosť 15 km/h. V prvom rade, ako spomínaš, je to z kopca, čiže na jeseň alebo na začiatku dažďa by zhoršené adhézne podmienky mohli mať vplyv na bezpečné zastavenie vozidla pred križovatkou, pred hranicou ktorej sú ešte priechody pre chodcov a cyklistov. Okrem toho je na zlome nivelety TK za posledným mostným poľom umiestnené zastavovacie miesto, kde vodič musí zastaviť s vozidlom, podľa toho, či to bude aj bezpečnostné zastavovacie miesto, aj vyskúšať činnosť koľajnicovej brzdy. Rozbiehať sa z nuly do 30 km/h na tak krátkom úseku je neúčelné. Nakoniec, preferencia na križovatke by mala byť nastavená na rýchlosť 15 km/h z tohto zastavovacieho miesta. Z opačnej strany je 30 km/h a dokonca aj úsekový izolátor je zjazdný.
Dik moc. Pytal som sa na usek mimo tej obmedzenj rychlosti na 15 kmh. Inak celkom skoda, lebo je to celkom pekny usek, kde mohli jazdit aj rychlejsie...
Inak bude sa este nieco robit s cyklochodnikom ? v smere do Petrzalky ked sa ide okolo toho min.vnutra do kopca a chcem sa napojit na lavku na Stary most,tak musim zliezt a vyliezt na obrubnik ?
opvnkarte.de je jeden z mnohých výstupov mapovej databázy OpenStreetMap.org (OSM.org). Dáta aktualizujú jednotliví registrovaní používatelia, niektoré z údajov o bratislavskej MHD som nahadzoval pred x rokmi aj ja ?
Kto čo upravoval sa dá pozretím histórie konkrétnej relácie, napr. pre linku 23 https://www.openstreetmap.org/relation/3245441
No, ak nieco ide z Bratislavy rovno do Stupavy (teda nie cez Marianku), tak by to 215 byt nemala, to je chybne nastavenie v systeme.
Ziadne precislovanie PAL sa pokial viem neplanuje a rozhodne nesuvisi s precislovanim trolejbusovych liniek, ktore sa (chvalabohu) pravdepodobne ani neuskutocni.
Tak ja uz som vol ztoho cislovania, pretoze poobede medzi 13h az 16h idu do Stupavy 215ky, ktore vobec nejdu cez Marianku, ale priamo do Stupavy (to su tie vybrane spoje?) Pokial ano, tak urcite by sa to zislo precislovat resp. upratat a jasne stanovit, toto cislo ide tam, toto druhe iba tam a podobne.
Co riadne nasere je, ze vidis cislo busu, ked aj dobiehas a vodic ti zahlasi sak on tade nejde, ale cislo tomu nasvedcuje..
Co sa tyka precislovania a usporiadania - Cakaju kym DPB precisluje T-Busove linky?
Chalani, co ste pisali, ako vidim bordel linkovanie je asi v celom SL, kedze ako vidim hodne liniek pod rovnakym cislom ide uplne podobne alebo takmer uplne podobne ale inakade..
richardhudec