Tak ale v niektorých prípadoch by naozaj bolo na zváženie rozdelenie linky na viac čísiel (keďže normálneho CP sa asi nedočkáme). Ako príklad je taká 620, ktorá aj v rámci označenie slovak lines je označená ako 2 linky. V podstate ide o 3 linky s /6 trasami a rôznymi zachádzkami pod jedným číslom, ktoré zodpovedá iba jednej z trás.
620 - BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka/1 (vybrané spoje cez Zálesie)/2
pozn. cez Zálesie idú len spoje končiace v ND
620- BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka - Tureň - Senec/3 ( vybrané spoje končia v Turni/4 vybrané spoje premávajú v úseku Tureň - Senec/5 - táto linka by mala mať už označenie 63X (Tureň aj SC patria pod zónu 630) a nie 620
620 - BA - IpD- Bernolákovo - Nová Dedinka - Tureň - Hrubý Šúr - Hurbanova Ves/6
pozn. spoje idúce do HV nikdy nejdú cez SC. Označenie linky je 620 pričom pokračuje ešte cez ďalšie 3 zóny 630, 649, 740 kde má konečnú, takže označenie by malo byť 74X.
Naproti tomu linka z BA do SC cez južné obce (3 spoje za deň) má samostatné číslo 720, pričom ide o predĺženú linku 729 SC-Tomášov resp. 729 je skrátená 720.
V prvom buse ti nemôže vodič zadať cieľovú zastávku, lebo tam ten spoj nejde. Dá ti len úsek, ktorý tým spojom absolvuješ + dodatočne ti tam dodáva číslo cieľovej zóny. V druhom spoji oznamuješ svoju cieľovú zastávku, ktorá teda musí byť a je v zóne, kt. máš na CL z prvého spoja.
Dnes som to 1. krát v živote využil aj ja (prestup z jedného busu SL do druhého). Vodičovi 1. busu vždy treba hlásiť číslo zóny kam pocestujem 2. busom? To mu strojček nenájde automaticky podľa cieľovej zastávky číslo zóny? Ja som mu radšej povedal číslo zóny a musel som aj druhý krát, lebo pri uisťovaní sa potom povedal susedne číslo zóny [inú zónu] - ešteže som ho opravil. ?
Zaujímavé bolo, že pri ceste do regiónu aj späť vodiči 2. busov pozorne pozerali CL z 1. busu pred vydaním registračnej potvrdenky. Škoda, že to nie je nejak zautomatizované napr. načítanie QR kódu alebo 2D kódu ako pri CL podľa tarify ZSSK...
Výborne! ? Konkrétne je to linka 269 "Bratislava - Stupava - Rohožník" a po diaľnici D2 idú niektoré spoje cez pracovné dni v úseku "Lozorno - Patrónka".
215 priamo do Stupavy nejde. 215 je linka z Bratislavy do Marianky, ktorej vybrane spoje pokracuju do Stupavy. 219 je linka Bratislava - Stupava, ktorej vybrane spoje pokracuju do Borinky.
Zachadzku spojov BA-Stupava do Marianky treba zrusit a nie im vymyslat samostatne cislo ? To ze spoje BA-Stupava maju rovnake cislo ako BA-Stupava-Borinka za problem nepovazujem, zas nepotrebujeme mat milion dvesto liniek. Aj na MHD zvladame to ze cast spojov ide cast trasy a nemame specialne cislo pre 79ky iduce az na Topolove.
to Miro - skor narocny na inteligenciu toho co vymyslel cislovanie v IDS BK. Ciselny rad velky ako hovado, ale oni vyrobia pomaly 4 variace a 5 derivacii pod jednym cislom ?
Uz som im pisal, cií by nemohli zmenit cislovanie, lebo napr. 215 ide iba priamo do Stupavy ale aj iba do Marianky, alebo aj do Stupavy cez Marianku.
Mohli to oznacit napr. 215 - iba Marianka, 216 - Stupava cez Marianku, 217 - priamo iba do Stupavy az po 219 - co ide do Borinky cez Stupavu samozrejme.. Dokonca je aj variant 219ky do Borinky cez Stupavu a Marianku.. ?
Podobne by to mohli aj so 727kou spravit.. Kto sa v tom ma vyznat.. Napr. 727, 728, 729 atd..
Na oboch mapach vidiet, ze to tam je poctivo zakreslene: Presne polohy zastavok v regione v oboch smeroch trasy - obdivujem toho co to spravil.
HADANKA: Nasiel som jednu chybu na Zahori. Na jednom useku kde nie su ziadne zastavky nie je zobrazena linka ktora tade premava zopar spojmi cez pracovne dni (asi iba v spickach). Tento variant trasy obsluhuju pravdepodobne zrychlene spoje. Volaju sa tak este? Ked nemali Slovak Lines trojmiestne cisla liniek, tak boli oznacene ako Z na vonkajsich transparentoch autobusov. Kto vie ktoru cast trasy myslim?
Keďže som prestupoval, to bolo preto, lebo ten prvý autobus nešiel cez moju cieľovú zastávku. Tým pádom moju výstupnú cieľovú zastávku vodič nevie zadať do emtestu, takže na lístku je uvedená len trasa, kt. absolvujem tým autobusom - cieľovou zastávkou na CL je vlastne moja prestupná zastávka, ale je uvedené číslo mojej cieľovej zóny. Na tej super efektívnej registračnej potvrdenke, vydanej v druhom autobuse je už uvedená moja výstupná cieľová zastávka. Potvrdenku vydá na základe zakúpeného CL z prvého autobusu, lenže ja som tam nemal cieľovú zónu uvedenú, a tým pádom vodičovi evokoval taký dojem z toho lístka, že aj keď za drahšie peniaze, ale lístok platí len v tej zóne a len po prestupnú zastávku ... no tak preto odomňa vyžadoval nový lístok z prestupnej do cieľovej zastávky.
Minule zas celý autobus (asi 15 ľudí) zmeškal ranný REX vlak, lebo vodič nezvykne robiť ten spoj a nevedel, že má ísť načas. Padla mi sánka, keď nám toto oznámil.
Kým máme 4 varianty linky 727, a v rámci nich 444 variant zachádzok a zastavovaní, dovtedy tieto vymakané vecičky neočakávaj na nijakom portáli, lebo ani pánbožko sa nevie v tom SL-nesystéme zorientovať.
Môjbus.sk napr. ukazuje číslo linky už vo forme IDS.
Nejako nerozumiem: Na tom lístku bola teda aspoň výstupná zastávka (aj keď číslo zóny tam nebolo)? To len kvôli tomu ti to potom neuznal vodič v druhom autobuse?
Povedal som aj výstupnú zastávku (nevedel číslo zóny), povedal som 2x aj číslo cieľovej zóny, ale nedodal to tam. Pomýlil sa, možno, neviem... Ja som si neskontroloval lístok, lebo sme už meškali pri odchode (lebo vodič) a tak pri prestupe som nemal platný CL.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon